[E46 328iA 2000 M52 TU] wywala płyn chłodzący korkiem
-
- Bywalec forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 19 sty 10, 21:51
- BMW: E46 328 iA Touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszow
Witam
Mam taki problem z bunią. Rok temu robiłem UPG, wymieniłem prawie cały układ chłodzenia (termostat, węże, zbiorniczek, pompa wody, wisko) i było OK. Ostatnio zaczęło ubywać nieco płynu. Okazuje się że wywala korkiem. Nie jest tego dużo ale trzeba kontrolować co kilka dni. Majstry zrobili test CO2 i wyszło, że nie ma spalin w układzie chłodzenia. Wskazówka stoi w pionie, ogrzewanie działa, moc jest OK, wisko huczy aż miło. Co jeszcze może powodować wzrost ciśnienia w układzie??? Zamówiłem jeszcze oryginalny nowy korek bo to jeden z niewielu elementów jakich nie zmieniałem w układzie chłodzenia. Jak macie jakieś sugestie to proszę o radę.
Mam taki problem z bunią. Rok temu robiłem UPG, wymieniłem prawie cały układ chłodzenia (termostat, węże, zbiorniczek, pompa wody, wisko) i było OK. Ostatnio zaczęło ubywać nieco płynu. Okazuje się że wywala korkiem. Nie jest tego dużo ale trzeba kontrolować co kilka dni. Majstry zrobili test CO2 i wyszło, że nie ma spalin w układzie chłodzenia. Wskazówka stoi w pionie, ogrzewanie działa, moc jest OK, wisko huczy aż miło. Co jeszcze może powodować wzrost ciśnienia w układzie??? Zamówiłem jeszcze oryginalny nowy korek bo to jeden z niewielu elementów jakich nie zmieniałem w układzie chłodzenia. Jak macie jakieś sugestie to proszę o radę.
-
- Bywalec forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 19 sty 10, 21:51
- BMW: E46 328 iA Touring
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: rzeszow
Problem się rozwiązał na szczęście tanim kosztem. Kupujcie ludzie korki:) Ale tylko oryginalne BMW. Wcześniej zmieniałem praktycznie wszystko w układzie chłodzenia: termostat, pompa wody, zbiorniczek wyrównawczy bo jeden pękł. Nie zmieniłem tylko korka, który to był produkcji Topran. Okazało się, że jest on niesprawny. Nie wiem, albo popuszczał przy niższym ciśnieniu, albo nie popuszczał w ogóle i w końcu wywalało tam gdzie mogło. Ogólnie po zmianie na oryginalny korek BMW problemy z wywalaniem płynu zniknęły.
- piotrek1474
- Bywalec forum
- Posty: 1731
- Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
- BMW: 318I N42 143KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: ---
- Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE
Taką samą przyczynę miałem kiedyś w golfie 3 TDI. Też wymieniłem pół układu chłodzenia a winny okazał sie nieoryginalny korek zbiorniczka. Moim zdaniem lepszy ori używką niż zamiennik
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 3692 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roberto18
-
- 3 Odpowiedzi
- 1473 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 27 Odpowiedzi
- 7776 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: matjag556
-
- 16 Odpowiedzi
- 4361 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu16
-
- 7 Odpowiedzi
- 1551 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kuba1987BMW
-
- 5 Odpowiedzi
- 1368 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: majkel_majki
-
- 1 Odpowiedzi
- 516 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 6 Odpowiedzi
- 3397 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: byMK
-
- 10 Odpowiedzi
- 1244 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pieciak