E46 328Ci - geometria

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#1

Post autor: Flaczek »

Heja, ogarnąłem sobie całe zawieszenie na tip top.

Dzisiaj trafiłem do dobrej stacji, gdzie było sporo fajnych opinii. Pan dociążył mi auto, założył poziomice na kierownicę i zaczął od tyłu, z początku ustawiał KP na mimośrodzie, ale nie dało się dobrze tego zrobić, bo ta podkładka się nie kręciła (podejrzewam, że była wyrobiona). Przód jak widać ustawiony okej, z tyłu zbieżność ustawiona, jedynie kąty pochylenia koła są dosyć rozjechane.
Pan z początku niechętnie chciał próbować odkręcać śruby na tulei progowej, "bo się zerwą", ale po konsultacji z forumowym kolegą powiedziałem, że ma to robić na moją odpowiedzialność i jak widać zbieżność na zielono, choć było na czerwono/żółto w lewym tylnym kole.

1. Zostawić jak jest i bez problemów jeździć?

2. Kupić nowe podkładki i z nimi jechać na tę geometrię żeby ustawić na zielone wartości, czy szkoda czasu i pieniędzy?

Obrazek
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#2

Post autor: D3jw »

rozjechane może aż tak nie są, po prostu ustawione parametry odbiegają od tego co przewidziała fabryka.. przy sportowym zawieszeniu na tyle powinien być większy negatyw, czyli okolice -2..

a przód to już tak jak Ci pisałem, mało stacji ma klucz żeby precyzyjnie ustawić amor w kielichu.. no i trzeba ściąć pin w poduszcze amortyzatora.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”