E46 328Ci - geometria
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 300
- Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
- BMW: 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Heja, ogarnąłem sobie całe zawieszenie na tip top.
Dzisiaj trafiłem do dobrej stacji, gdzie było sporo fajnych opinii. Pan dociążył mi auto, założył poziomice na kierownicę i zaczął od tyłu, z początku ustawiał KP na mimośrodzie, ale nie dało się dobrze tego zrobić, bo ta podkładka się nie kręciła (podejrzewam, że była wyrobiona). Przód jak widać ustawiony okej, z tyłu zbieżność ustawiona, jedynie kąty pochylenia koła są dosyć rozjechane.
Pan z początku niechętnie chciał próbować odkręcać śruby na tulei progowej, "bo się zerwą", ale po konsultacji z forumowym kolegą powiedziałem, że ma to robić na moją odpowiedzialność i jak widać zbieżność na zielono, choć było na czerwono/żółto w lewym tylnym kole.
1. Zostawić jak jest i bez problemów jeździć?
2. Kupić nowe podkładki i z nimi jechać na tę geometrię żeby ustawić na zielone wartości, czy szkoda czasu i pieniędzy?
Dzisiaj trafiłem do dobrej stacji, gdzie było sporo fajnych opinii. Pan dociążył mi auto, założył poziomice na kierownicę i zaczął od tyłu, z początku ustawiał KP na mimośrodzie, ale nie dało się dobrze tego zrobić, bo ta podkładka się nie kręciła (podejrzewam, że była wyrobiona). Przód jak widać ustawiony okej, z tyłu zbieżność ustawiona, jedynie kąty pochylenia koła są dosyć rozjechane.
Pan z początku niechętnie chciał próbować odkręcać śruby na tulei progowej, "bo się zerwą", ale po konsultacji z forumowym kolegą powiedziałem, że ma to robić na moją odpowiedzialność i jak widać zbieżność na zielono, choć było na czerwono/żółto w lewym tylnym kole.
1. Zostawić jak jest i bez problemów jeździć?
2. Kupić nowe podkładki i z nimi jechać na tę geometrię żeby ustawić na zielone wartości, czy szkoda czasu i pieniędzy?
-
- Bywalec forum
- Posty: 886
- Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
- BMW: E46 3xxi
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: LBL
rozjechane może aż tak nie są, po prostu ustawione parametry odbiegają od tego co przewidziała fabryka.. przy sportowym zawieszeniu na tyle powinien być większy negatyw, czyli okolice -2..
a przód to już tak jak Ci pisałem, mało stacji ma klucz żeby precyzyjnie ustawić amor w kielichu.. no i trzeba ściąć pin w poduszcze amortyzatora.
a przód to już tak jak Ci pisałem, mało stacji ma klucz żeby precyzyjnie ustawić amor w kielichu.. no i trzeba ściąć pin w poduszcze amortyzatora.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1872 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 0 Odpowiedzi
- 1310 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maka155
-
- 6 Odpowiedzi
- 4373 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 0 Odpowiedzi
- 1750 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bmw_newbie
-
- 7 Odpowiedzi
- 4355 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 2 Odpowiedzi
- 2416 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 4 Odpowiedzi
- 2632 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Potwór
-
- 3 Odpowiedzi
- 1701 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Etman
-
- 4 Odpowiedzi
- 1703 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 13 Odpowiedzi
- 3061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Etman