[ E46 328ci ]brak mocy

filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#1

Post autor: filary21 »

Witam.Mam problem bo coś jest nie tak w silniku.Wymieniłem świece odme cewke cały silnik był robiony łącznie wyj[cenzura]łem na to 6000zł i dalej żle chodzi tzn.jak jest zimny to przy ruszaniu przerywa szarpie po chwili jedzie prawie normalnie ale nie tak jak powinien,czasmi jak jade i pare razy dodam i puszcze gaz to ćiśnie jak normalnie,ale po chwili znowu lipa wyglonda to tak jak by paliwa za mało dostawał.od czasu do czasu zapala sie kontrolka silnika ale gaśnie po jakimś czasie itd.Sondy też niby prawidłowo działają. Jak go podłanczam pod kompa to pokazuje nieprawidłowy skład mieszanki czy coś takiego no ogólnie tragedia bo mechanicy sami nie wiedzą co go boli a nie chce dalej ładować kasy w ciemno.Jeden idiota chciał mnie już naciągnąć na katalizator bo mówił że jest zapchany,ale pojechałem sprawdzić go i się okazało,że jednak nie jest a tak byłbym znowu 2000zł w plecy.Ja się na tym nie znam ale morze pompa coś za mało paliwa daje bo nawet przez długi czas miałem taki problem że nawet rezerwa się nie zapaliła i nie było paliwa a komputer pokazywał ze jest na 130km i gasł.Teraz jest już prawie normalnie bo jak pokazuje że zostało na 25km to już nie ma paliwa.A jak kumpel wymienił mi filtr paliwa to chyba musiałem z 5minut kręncić żeby zaciągnął wache i zapalił.Dlatego wydaje mi się że morze być coś z pompą paliwa.Jeżeli ktoś miał podobny problem lub ma więncej pojęcia niż ci moi mechanicy z specjalizacją BMW to proszę o jakąś rade czy opinie.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 kwie 10, 12:22 przez zdeniu, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: proponuję ograniczyć wulgaryzmy (to jest forum publiczne) a wziąć słownik ortograficzny
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#2

Post autor: zdeniu »

jak sam napisałeś duże prawdopodobieństwo że pompa nie ma już swojej wydajności w efekcie czego jest jak opisujesz

poza tym na co wydałeś tyle kasy ? piszesz że
filary21 pisze:cały silnik był robiony
tzn. co było robione ?
Obrazek
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#3

Post autor: filary21 »

Wydałem tyle kasy bo korbowud był skrzywiony wymienione były pierśćienie tłoki uszczelki odma świece planowanie głowicy korbowud szlif i jeszcze parę dupereli ogólnie tragedia :( podłoże inną pompę i wtedy zobaczę jak będzie chodził,bo nic innego już nie przychodzi do głowy.Po prostu większość Bmw w tym roczniku i z takim silnikiem jest już zmęczona bo raczej żaden dziadek nią nie jezdził albo ja miałem takiego pecha :( pozdro
dresik
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 kwie 10, 17:56
BMW: 330ci
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Oświęcim

#4

Post autor: dresik »

Kolego sprawdź sobie przepływkę.. Miałem podobny przypadek w poprzedniej buni. Na zimnym nie wkręcała się na obroty, dusiło ją, nie miała mocy.. Zdemontowałem i przeczyścilem przepływomierz i jak ręką odjął:-) Mało roboty a wg mnie warto sprawdzić. Daj znać jak poszło... Pozdrawiam
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#5

Post autor: filary21 »

Ok.spróbuje tak zrobić jak mówisz morze mu przejdzie pozdro:) :D
filary21
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 29 paź 09, 17:40
BMW: bmw e46 2,8ci coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia

#6

Post autor: filary21 »

To jednak był przepływomierz powietrza wypiołem narazie kostke i wszystkie bule jak reką odjął:) :D
MaT_ds
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 3 mar 10, 20:28
BMW: e46 316Ti N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk/Gdynia
Lokalizacja: Słupsk/Gdynia

#7

Post autor: MaT_ds »

hmm jak odlaczyles przeplywomierz, to samochod przeszedl w tryb awaryjny i nie bedzie braku mocy ! ale spalanie bedzie bardzo wysokie. Tak wiec odlaczenie przeplywki moze poprawic dynamike samochodu ale to moze nie byc przyczyna. Tak bylo u mnie.... i okazalo sie ze przeplywka jest jednak wporzadku, podepnij przeplwke z innego samochodu. Jestes z Gdyni, jak masz dostep do kompa to podjedz podepnij i z czytaj bledy. Jak by co to mam kabel i kompa, mozemy sprawdzic inpa czy Disem.

widze ze najczesciej w BMW to problem jest falujace obroty, dusi sie, brak mocy, gasnie :/ heh
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”