e46 328- pali bezpiecznik w sktzynce koło komputera

pawko81
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
BMW: e46 sedan 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#1

Post autor: pawko81 »

witam . Pali mi bezpiecznik (widoczne puste miejsce)
Od czego on jest???

Gdy założę drugi to również się spala po przekręceniu kluczyka..
Obrazek
pawko81
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
BMW: e46 sedan 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#2

Post autor: pawko81 »

znalazłem. Z jednego kabla wychodzą cztery i prawdopodobnie idą w stronę sond lambda gdzie jest zwarcie i wywala bezpiecznik,,,
ale co dalej???
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#3

Post autor: Jarando »

Znajdź zwarcie

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
pawko81
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
BMW: e46 sedan 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#4

Post autor: pawko81 »

Do sond idą cztery przewody... Dwa białe, czerwono - biały(od tego bezpiecznik co się spala) i brązowy...
Ten brązowy ma zwarcie z tym czerwono-bialym. Tak powinno być??
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#5

Post autor: Jarando »

Tak.
Masa w BMW to właśnie brązowy bez żadnych pasków.
Multimetr w dłoń i sprawdzaj czy jest zwarcie między tymi przewodami.
Pamiętaj że grzałki w sondach generują jakąś tam rezystancje, ale jaką dokładnie nie wiem.

Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
pawko81
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
BMW: e46 sedan 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#6

Post autor: pawko81 »

Ok.Udało mi się znaleźć przyczynę.
Przewody i wtyczki od sond za katalizatorami były ukryte za silnikiem. Sprawdziłem przewody i były ok.
Natomiast przewody od górnych sond były przypalone więc zdjąłem czarną koszulkę a tam armageddon :o
Każdy przewód z każdym się przygrzał i było zwarcie także sprawdzajcie przewody :D
Teraz tylko obciąć, zlutować założyć koszulkę termokurczliwą i kupić nową rurkę aby była odporna na temperature. Czy może wystarczy zawinąć taśmą izolacyjną szmacianą???
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”