e46 328- pali bezpiecznik w sktzynce koło komputera
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Znajdź zwarcie
Wysłane z mojego SM-N910C
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
- BMW: e46 sedan 328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto:
Do sond idą cztery przewody... Dwa białe, czerwono - biały(od tego bezpiecznik co się spala) i brązowy...
Ten brązowy ma zwarcie z tym czerwono-bialym. Tak powinno być??
Ten brązowy ma zwarcie z tym czerwono-bialym. Tak powinno być??
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Tak.
Masa w BMW to właśnie brązowy bez żadnych pasków.
Multimetr w dłoń i sprawdzaj czy jest zwarcie między tymi przewodami.
Pamiętaj że grzałki w sondach generują jakąś tam rezystancje, ale jaką dokładnie nie wiem.
Wysłane z mojego SM-N910C
Masa w BMW to właśnie brązowy bez żadnych pasków.
Multimetr w dłoń i sprawdzaj czy jest zwarcie między tymi przewodami.
Pamiętaj że grzałki w sondach generują jakąś tam rezystancje, ale jaką dokładnie nie wiem.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 21 sie 16, 10:07
- BMW: e46 sedan 328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto:
Ok.Udało mi się znaleźć przyczynę.
Przewody i wtyczki od sond za katalizatorami były ukryte za silnikiem. Sprawdziłem przewody i były ok.
Natomiast przewody od górnych sond były przypalone więc zdjąłem czarną koszulkę a tam armageddon
Każdy przewód z każdym się przygrzał i było zwarcie także sprawdzajcie przewody
Teraz tylko obciąć, zlutować założyć koszulkę termokurczliwą i kupić nową rurkę aby była odporna na temperature. Czy może wystarczy zawinąć taśmą izolacyjną szmacianą???
Przewody i wtyczki od sond za katalizatorami były ukryte za silnikiem. Sprawdziłem przewody i były ok.
Natomiast przewody od górnych sond były przypalone więc zdjąłem czarną koszulkę a tam armageddon
Każdy przewód z każdym się przygrzał i było zwarcie także sprawdzajcie przewody
Teraz tylko obciąć, zlutować założyć koszulkę termokurczliwą i kupić nową rurkę aby była odporna na temperature. Czy może wystarczy zawinąć taśmą izolacyjną szmacianą???
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1479 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 1975 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 9 Odpowiedzi
- 5577 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kraker E46
-
- 2 Odpowiedzi
- 1256 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Potok
-
- 3 Odpowiedzi
- 13011 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 3921 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 12 Odpowiedzi
- 2424 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pablo99
-
- 3 Odpowiedzi
- 2984 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mrkzyhu
-
- 5 Odpowiedzi
- 1511 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: styling79
-
- 12 Odpowiedzi
- 30785 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dragon_20