E46 325i nagły brak ogrzewania

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
jaszczomppoziomka
Bywalec forum
Posty: 546
Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: WroclawIOpole

#11

Post autor: jaszczomppoziomka »

a masz dobra ilość płynu? tam tez jest jakiś zaworek do nagrzewnicy, i on może się nie otwierać
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#12

Post autor: GUMMISS »

Nie koniecznie będzie się grzal. Jest zimno teraz, do tego termostat jest na wlocie z chlodnicy i gorący plyn może sobie swobodnie uciekać do chlodnicy grawitacyjnie. Do tego dochodzi dość duży"pion"wskazówki, od 75* do chyba 120* Wiec nie koniecznie będzie się przegrzewal silnik. Raz sam zrobilem okolo 10km bez paska bo pekl i chlodziwo nie doszlo powyżej 100*na wskaźniku, tyle ze bylo jakieś -10 na dworze.



Chodzi ja bym zaczal od sprawdzenie przelewu w wyrównawczym, wytargal i rozebral elektrozawor. Do tego przy okazji pukanie nagrzewnicy ze szkaucha w odwrotna stronę....... to najtańsze i naprostrze medody na przywrocenie ogrzewania :)
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#13

Post autor: Dobrodziej_1983 »

GUMMISS pisze:Nie koniecznie będzie się grzal. Jest zimno teraz, do tego termostat jest na wlocie z chlodnicy i gorący plyn może sobie swobodnie uciekać do chlodnicy grawitacyjnie. Do tego dochodzi dość duży"pion"wskazówki, od 75* do chyba 120* Wiec nie koniecznie będzie się przegrzewal silnik. Raz sam zrobilem okolo 10km bez paska bo pekl i chlodziwo nie doszlo powyżej 100*na wskaźniku, tyle ze bylo jakieś -10 na dworze.



Chodzi ja bym zaczal od sprawdzenie przelewu w wyrównawczym, wytargal i rozebral elektrozawor. Do tego przy okazji pukanie nagrzewnicy ze szkaucha w odwrotna stronę....... to najtańsze i naprostrze medody na przywrocenie ogrzewania :)
Tak, ale on grzał autostradą, więc wyobraażam sobie że miał więcej na liczniku km/h i ddystans większy niz 10km. Ale dobrze mówisz z tym co spraawdzić.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
marcin3293
Bywalec forum
Posty: 98
Rejestracja: 3 sty 13, 17:36
BMW: 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnow
VIN: fx01858

#14

Post autor: marcin3293 »

Witam dołączę się do tematu . Ten sam silnik i nagły brak ogrzewania wczoraj było dziś niema. Silnik nagrzewa się ok wiatrak działa . Oba węże gorące czyli termostat puszcza . W inpie pod ihka wszystko ok zero błędów i działa tam wszystko. Temp w teście na postoju do 97 98 podczas jazdy tez butowanie czy normalna jazda nic temp ok przez chwile wiało letnim i potem zimne powietrze . Ewidentnie Zapowietrzony ? Jak zrobić żeby go Odpowietrzyc bo przejalem się bardzo bo zawsze grzala mocno na 19 stopniach a teraz zimno :sorry: %)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”