Cooooo? Cabrio zawsze będzie mniej sztywne niż sedan/touring/coupe. Przecież zamknięcie całej budy w postaci dachu usztywnia konstrukcję bardziej niż dodatkowe usztywnianie podłogi, gdzie dalej góra całej karoserii pracuje jak chce... Te dodatkowe usztywnienia konstrukcji w cabrio nie sprawią, że będzie lepiej niż w wersji z dachem, one mają za zadanie tylko zrekompensować brak dachu i w prawie każdym aucie wersje cabrio nie są tak sztywne jak wersje z dachem.Jarando pisze: Najsztywniejsze to jest cabrio.
E46 325i na torze
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 126
- Rejestracja: 6 kwie 13, 18:34
- BMW: E91 320d chip na 185KM i 390 Nm
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Rozumiem że jeździłeś jakimś mocnym E46 cabrio i dlatego masz taką opinie na jego temat, czy tylko tak słyszałeś?Baratheon pisze:
Cooooo? Cabrio zawsze będzie mniej sztywne niż sedan/touring/coupe. Przecież zamknięcie całej budy w postaci dachu usztywnia konstrukcję bardziej niż dodatkowe usztywnianie podłogi, gdzie dalej góra całej karoserii pracuje jak chce... Te dodatkowe usztywnienia konstrukcji w cabrio nie sprawią, że będzie lepiej niż w wersji z dachem, one mają za zadanie tylko zrekompensować brak dachu i w prawie każdym aucie wersje cabrio nie są tak sztywne jak wersje z dachem.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 lip 13, 15:16
- BMW: E46 318i N46 2004, planuję drugie 330i 325i
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
- VIN: KS54431
Cabrio jest sporo cięższe.
Gdyby cabrio miało takie właściwości jezdne na torze jak coupe lub sedan wybrałbym oczywiście cabrio. To coś pięknego posiadać cabrio jako drugie auto i bawić się nim na torze.
Jeździł ktoś cabrio na torze?
Gdyby cabrio miało takie właściwości jezdne na torze jak coupe lub sedan wybrałbym oczywiście cabrio. To coś pięknego posiadać cabrio jako drugie auto i bawić się nim na torze.
Jeździł ktoś cabrio na torze?
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Ja przez tydzień miałem okazję jeździć E46 cabrio 330D+ po bardzo krętych, mocno przyczepnych i wąskich drogach Irlandii.
Byłem w wielkim szoku że mogę sobie pozwolić na szybsze przejechanie zakrętów niż swoją coupe, w której mam zdecydowanie szersze laczki niż we wspomnianym powyżej cabrio.
Wysłane z mojego SM-N910C
Byłem w wielkim szoku że mogę sobie pozwolić na szybsze przejechanie zakrętów niż swoją coupe, w której mam zdecydowanie szersze laczki niż we wspomnianym powyżej cabrio.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
- BMW: e46 coupe
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
No to moze u siebie masz niesprawne zawieszenie skoro wyczules taka roznice. Mozliwe ze mocno dociazony tyl przez mechanizm dachu wplynal na twoje odczucia. Nie mozliwe jest to aby cabrio mialo sztywniejsze nadwozie bo niby jak? Przeczyloby to prawom fizyki.
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
W coupe mam sport suspension setting jest ono w doskonałej kondycji.
Dopytam czy czasem to cabrio nie ma jakiegoś gwintu, bo wydawało mi się twardsze od mojego coupe.
Nie mniej z tego co pamiętam z lekcji fizyki, to wnioskuję że cabrio powinno mieć niżej środek ciężkości a co za tym idzie szybciej będzie można nim pokonywać zakręty niż coupe.
Chyba że jednak źle interpretuje te lekcje fizyki.
Wysłane z mojego SM-N910C
Dopytam czy czasem to cabrio nie ma jakiegoś gwintu, bo wydawało mi się twardsze od mojego coupe.
Nie mniej z tego co pamiętam z lekcji fizyki, to wnioskuję że cabrio powinno mieć niżej środek ciężkości a co za tym idzie szybciej będzie można nim pokonywać zakręty niż coupe.
Chyba że jednak źle interpretuje te lekcje fizyki.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 126
- Rejestracja: 6 kwie 13, 18:34
- BMW: E91 320d chip na 185KM i 390 Nm
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Nie jeździłem w ogóle E46 cabrio, ale jeździłem kilkoma innymi autami w cabrio i żaden z nich nie miał sztywności wersji z dachem. Poza tym cabrio na tor nie jest chyba najlepszym wyborem ze względu na większą masę...Jarando pisze:Baratheon pisze: Rozumiem że jeździłeś jakimś mocnym E46 cabrio i dlatego masz taką opinie na jego temat, czy tylko tak słyszałeś?
Wysłane z mojego SM-N910C
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 sty 17, 16:41
- BMW: 316TI
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Widziałem kiedyś e46 cabrio, w którym po wypadnięciu z toru na trawę (auto przeleciało przez tarkę przy sporej prędkości) strzeliły słupki przeciwkapotażowe.
-
- Bywalec forum
- Posty: 112
- Rejestracja: 30 sty 12, 16:31
- BMW: E46 330CI cabrio
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: o/Wieluń
Cabrio niestety nie ma takiej sztywności co coupe, jest cięższe i automatycznie wolniejsze od niej, ma oczywiście środek ciężkości trochę niżej ale dzięki temu nie jest szybsze. Porównując samochody w takich samych set`ach. Znam to z autopsji
INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU
Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 100 Odpowiedzi
- 21559 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 1 Odpowiedzi
- 1288 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 18 Odpowiedzi
- 6334 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 7 Odpowiedzi
- 4246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Siwiutki
-
- 0 Odpowiedzi
- 1155 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Darek10
-
- 2 Odpowiedzi
- 1025 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik