e46 323i Duszenie się, EML/ASC
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 sty 17, 6:22
- BMW: E46 323i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wałbrzych
Witam, otóż rano odpaliłem swoją bunię aby pojechać po swoją kobietę do pracy i spotkałem się z problemem. Odpaliła od strzała jednak jego obroty na biegu jałowym strasznie się wahały, silnik potrafił nawet zgasnąć. Przejechałem się kawałek, aby zobaczyć czy objawy ustaną, jednak to były tylko nadzieje. Auto dusi się na niskich obrotach, na wysokich jest dobrze (nie traci mocy). Jednak podjeżdżając do skrzyżowania dalej jest "lipa". Raz odpaliłem i pojawiły mi się dwie kontrolki, EML i ASC. Po ponownym odpaleniu już się nie świeciły. Wpisując to w google znalazłem użytkownika, który miał taki sam problem. Wyskoczył mu na kompie błąd przepustnicy, jednak okazało się że problemem była woda w jednej we wtyczek w kompie i doszło do przepalenia czegoś. Przez myśl mi przeszło, że to może być to, ponieważ ostatnio wywaliło mi płyn chłodniczy, jednak wycierając silnik i podzespoły nie przypominam sobie aby na szczelnie zamkniętej obudowie był płyn. Więc bardzo chciałbym wykluczyć tą możliwość. I tu opiera się moje pytanie, czy miał ktoś już podobny problem? Ktoś przypuszcza jaka może być tego diagnoza? Może wahania temperatury, ponieważ ostatnio u nas są minusowe (dziś spadł śnieg a bunia kaput ). Czyszczenie przepustnicy, może jakiś bezpiecznik się spalił poprzez wilgoć? Bardzo proszę o jakie kolwiek porady, o 12 wstanę i od razu pójdę grzebać. Pozdrawiam
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Podepnij pod kompa i zobacz jakie błędy wywaliło.
Bez tego to szukanie po omacku.
Zobacz czy nie masz czasem wody w gniazdach świec, ewentualnie czy fajki nie są wilgotne.
Wysłane z mojego SM-N910C
Bez tego to szukanie po omacku.
Zobacz czy nie masz czasem wody w gniazdach świec, ewentualnie czy fajki nie są wilgotne.
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 sty 17, 6:22
- BMW: E46 323i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wałbrzych
No i masz, doszedłem diagnozy. Wyciągnąłem filtr aby dostać się do przepustnicy w celu jej wyczyszczenia. Gdy odkrecilem stożek wraz z jakimś czujnikiem coś mnie zaniepokoiło. Powąchałem go i poczułem dziwny zapach. Spróbowałem odpalic samochód i objawy ustały. Gdy ostatni raz wylalo mi płyn musiało przepalic coś w tym czujniku. Teraz pytanie, jak się on nazywa aby go znaleźć w necie i zamówić? Wkleil bym zdjęcie poglądowe ale jestem na telefonie. Chodzi o ten czujnik który jest zaraz koło pudła z filtrem jeżeli chodzi o oryginał filtra. Jeżeli mamy stożek jest on montowany zaraz obok. Pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 3157 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: fetor
-
- 2 Odpowiedzi
- 704 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KacpereQ8080
-
- 3 Odpowiedzi
- 1290 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 28 Odpowiedzi
- 6113 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 2162 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder