[e46 323i 1999] Klima i niskie obroty

glinkoln915
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 16 paź 11, 17:16
BMW: BMW 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#11

Post autor: glinkoln915 »

Ładowanie przy zgaszonym silniku 12V, przy włączonym silniku 14V, przy włączonym silniku, światłach i klimie na początku wahania między 13,5 a 14V a później coraz gorzej, dochodziło do 13V i niżej. Zauważyłem jeszcze, że przy przytrzymaniu na ok. 2500 obrotów w momencie puszczenia gazu obroty spadają a to do 450-500 po czym za chwilę wracają na normalny poziom.
Obrazek
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#12

Post autor: romanikxxl »

glinkoln915 pisze:Ładowanie przy zgaszonym silniku 12V
Nie ma czegoś takiego,to jest prąd z aku :)


A ładowanie masz ok :)
Podłącz pod kompa i sprawdź błędy.
Romanikxxl
OSA BMW

#13

Post autor: OSA BMW »

Wydaje sie ze kompresor klimy daje za duze obciazenie dla silnika,ale najpierw sorawdzil bym ladowanie i czy masz dobra mase.Pasek masz dobrze naciagniety? a na koniec sam kompresor czy stawia czasami za duzego oporu
glinkoln915
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 16 paź 11, 17:16
BMW: BMW 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#14

Post autor: glinkoln915 »

OSA BMW pisze:Ale najpierw sorawdzil bym ladowanie i czy masz dobra mase.Pasek masz dobrze naciagniety? a na koniec sam kompresor czy stawia czasami za duzego oporu
Tu jest raczej wszystko OK. Na wolnych obrotach władowanie jest takie jakie ma być, przy lekkim obciążeniu również. Jak mam sprawdzić czy kompresor nie stawia za dużego oporu?

Z podłączeniem do komputera muszę się wstrzymać bo aktualnie jestem kontuzjowany i nie mogę za dużo chodzić a tym bardziej jeździć samochodem :lol:
Obrazek
glinkoln915
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 16 paź 11, 17:16
BMW: BMW 323
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#15

Post autor: glinkoln915 »

Problem chyba się wyjaśnił. Przez to, że jakiś czas nie jeździłem samochodem rozładował mi się akumulator który de facto jest do wymiany. Cały problem z klimą powodował właśnie on. Po naładowaniu go i sprawdzeniu obciążenia obroty nie spadały a ładowanie też było OK :-)
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Klimatyzacja”