E46 323Ci ciągle paląca się kontrolka płynu chłodniczego

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Keddisonn
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 21, 12:24
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Keddisonn »

Witam. Mam problem z moim e46 323Ci z LPG. Rok temu jadąc autem zapaliła mi się kontrolka płynu. Jak się okazało do roboty była uszczelka pod głowicą. W międzyczasie podczas szukania usterki został wymieniony zbiorniczek wyrównawczy i termostat. Finalnie nie obyło się bez remontu UPG. Układ nie ma żadnych wycieków, w aucie jest ciepło, wielokrotnie było odpowietrzane, został wymieniony korek oraz czujnik, a kontrolka od roku cały czas się zapala. Czasami po nagrzaniu się silnika, a czasami po 3 minutach. Czasami pali się cały czas, a czasem gaśnie i po chwili zapala się na nowo. Chłodnica cała, nic nie spuchnięte. Walczę z tym od roku. Ktoś ma jakiś pomysł? Mi to już ręce opadają.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

Keddisonn pisze: 25 paź 21, 12:32 wymieniony zbiorniczek wyrównawczy
wymieniony na jaki
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Keddisonn
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 21, 12:24
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: Keddisonn »

scghost pisze: 25 paź 21, 12:43
Keddisonn pisze: 25 paź 21, 12:32 wymieniony zbiorniczek wyrównawczy
wymieniony na jaki
Swag.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

zapewne winny jest plywak w badziewnym zbiorniczku
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Keddisonn
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 21, 12:24
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: Keddisonn »

scghost pisze: 25 paź 21, 18:45 zapewne winny jest plywak w badziewnym zbiorniczku
W sumie. Czasami jak odkręcam korek to plywak lezy na dnie i musze palcem dotknąc zeby sie ruszył.
Keddisonn
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 21, 12:24
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: Keddisonn »

Natomiast wydaje mi się że gdy silnik jest nagrzany, górny gruby wąż, ten od zbiorniczka jest jak dla mnie za twardy. Dodatkowo gdy zwalniam, jadę powoli np. przez spowalniacze to słyszę syki, dźwięk jakby powietrze popuszczało.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Jest przelew na wolnych obrotach?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#8

Post autor: scghost »

to nie o ten plywak chodzi, od kontrolki poziomu jest drugi ukryty plywak
chociaz jak nawet ten gorny sie zacina to chyba swiadczy o jakosci tej czesci... %)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
HoQ
Bywalec forum
Posty: 103
Rejestracja: 9 kwie 18, 16:50
BMW: 320i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała

#9

Post autor: HoQ »

Odłóż hajsu, kup oryginalny zbiornik, oryginalny czujnik i oryginalny korek, odpowietrz zgodnie z książką serwisową i zapomnij o temacie do końca życia tego auta. Półśrodki, zamienniki i chodzenie na skróty odbiją ci się czkawką.
Keddisonn
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 21, 12:24
BMW: E46 323Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#10

Post autor: Keddisonn »

maniek21112 pisze: 25 paź 21, 22:36 Jest przelew na wolnych obrotach?
Nie rozumiem pytania.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”