E46 323 Błędy komputera brak mocy wypadanie zapłonu

jakowskim
Posty: 9
Rejestracja: 26 gru 15, 14:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: PTB

#11

Post autor: jakowskim »

##Refresh

Kupiłem INPE i dzisiaj udało się podłączyć pod samochód.
Komputer MS42 a jego błędy to :

242 przerwy w zapłonie Cyl 5
33 wtryskiwacz paliwa Cyl 5
35 Przekaźnik układu wtryskowego powietrza wtórnego
62 Układ wtrysku powietrza wtórnego -Przełączanie zaworu

Na zimnym silniku nie ma mocy dławi się a gdy się już zagrzeję idzie coś z niego wycisnąć chociaż daleko mu do serii.
Dodam żę pompa powietrza wtórnego jest zaślepiona brak instalacji tak powiedział pan mechanik :oops:
Ostatnio zmieniony 12 sty 16, 0:03 przez jakowskim, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#12

Post autor: Miłosz »

yyyy M52tub25 nie miało chyba w ogole sap więc skąd Ty masz to ? wrzuć zdjęcie z pod maski. Zamien może cewke 5 z 4 i zobacz błędy , wtryski w małych pieniądzach można dorwać. Podrzuć jeszcze live data.
Mój --- > lexus is 220d
jakowskim
Posty: 9
Rejestracja: 26 gru 15, 14:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: PTB

#13

Post autor: jakowskim »

Sap czyli ? jeżeli chodzi o pompe powietrza wtórnego to zaznaczam ze komputer jak i słupek silnika pochodzi z anglika.
Cylindry pracują bardzo dziwnie link od yt.
Samochód na LPG pracuje tak samo.
Dodam że cewki przekładałem i bez różnicy świece są nowe a wtryski były zmieniane kolejnością i dalej tak samo.
[youtube]7ze8zDmN_1M[/youtube]

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jakowskim
Posty: 9
Rejestracja: 26 gru 15, 14:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: PTB

#14

Post autor: jakowskim »

Dzisiaj samochód został odebrany od magika w Katowicach w zakładzie który zajmuję się tylko BMW.
Co prawda mają duża wiedzę ale potrafią sobie też zdrowo policzyć.

Przyczyną wypadającego zapłonu było w zasadzie lewe powietrze guma za przepływką została wymieniona szt.2
W dodatku okazała się pęknięta pokrywa zaworów + 2 cewki na nowe z czego nie jestem dumny ale ważne że problem rozwiązany.


Dzięki za każdą podpowiedź temat do zamknięcia // :good:
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”