E46 320i M52TUB20 - Wymiana paska wieloklinowego

ArczeX
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwie 15, 10:25
BMW: 320i M52TUB20
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Czestochowa

#1

Post autor: ArczeX »

Otóż pasek ( od alternatora pompy wspomagania itp. ) w buni już nie pierwszej młodości widać pęknięcia czas go wymienić wyczytałem że dobrym rozwiązaniem będzie contitech, problem jednak z wymianą jak się za to zabrać ? a dokładnie co trzeba zdemontować aby go wymienić, nie chcę niepotrzebnie połowy samochodu rozebrać dlatego zwracam się z prośbą do was drodzy forumowicze a w szczególności do osób które wymieniały w R6 pasek i mogą podpowiedzieć co zdemontować czy lepiej od góry czy od dołu przystąpić do prac.
Dodatkowo jeśli to ma znaczenie przy rozbieraniu możliwe że będę wymieniał rolkę i napinacz bo coś huczy przy zapalonym silniku ale to się okaże po zdjęciu paska.
Z góry dzięki za odpowiedzi :D
Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#2

Post autor: piotrek1474 »

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”