[e46 320i m52b20tu] na 5 cylindrów
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 8 sie 10, 14:55
- BMW: e46 m52b20tu
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Po
Witam.Szukałem wszędzie i podobnych objawów na żadnym forum nie znalazłem.Mechanicy brak słów.A więc do rzeczy.
Odpalam zimne auto i chodzi normalnie,od razu ruszam i jest ok,jednak gdy po odpaleniu wyjdę zamknąć bramę-po chwili chodzi na 5 garów.
Ponowne odpalenie-jest dobrze lub nadal na 5.
Na ciepłym jest dobrze.
Cewki,fajki i świece w porządku.
Błąd na kompie,że cewka 3 cylindra.Ok,podmiana na inne,różne konfiguracje i zawsze ten sam trzeci gar.Coś jakby prądu nie podawało na ten właśnie (ale dziwne że czasami drugie odpalenie i działa).
Wtyczki sprawdzone,sondy w normie,czujniki spalania stukowego podmienione.Innych błędów nie ma.Wlane lepsze paliwo.
Auto jeździ po mieście,ale w weekend jest przeganiane na trasie.Przebieg niecałe 180tkm-praktycznie od nowości w rodzinie.
Zostaje opcja walniętego kompa,ale jak to sprawdzić.
Miał ktoś podobną sytuację ze swoim autem?
Odpalam zimne auto i chodzi normalnie,od razu ruszam i jest ok,jednak gdy po odpaleniu wyjdę zamknąć bramę-po chwili chodzi na 5 garów.
Ponowne odpalenie-jest dobrze lub nadal na 5.
Na ciepłym jest dobrze.
Cewki,fajki i świece w porządku.
Błąd na kompie,że cewka 3 cylindra.Ok,podmiana na inne,różne konfiguracje i zawsze ten sam trzeci gar.Coś jakby prądu nie podawało na ten właśnie (ale dziwne że czasami drugie odpalenie i działa).
Wtyczki sprawdzone,sondy w normie,czujniki spalania stukowego podmienione.Innych błędów nie ma.Wlane lepsze paliwo.
Auto jeździ po mieście,ale w weekend jest przeganiane na trasie.Przebieg niecałe 180tkm-praktycznie od nowości w rodzinie.
Zostaje opcja walniętego kompa,ale jak to sprawdzić.
Miał ktoś podobną sytuację ze swoim autem?
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Na to wygląda. Musisz podmienić kompa ews i pestkę od innego auta albo oddać ten komputer do elektronika żeby sprawdził ścieżkipassek84 pisze: Zostaje opcja walniętego kompa,ale jak to sprawdzić.
-
- Bywalec forum
- Posty: 130
- Rejestracja: 5 lut 15, 15:44
- BMW: e46 316i lift
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Namyslow
tak dla jaj, ja bym sprawdził ciśnienie sprężania i podmienił ten 3 wtrysk na przykład z 4.
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
O tym nie pomyślałem Kolega bardzo dobrze mówi. Sprężanie koniecznie do sprawdzenia.Sikormen94 pisze:tak dla jaj, ja bym sprawdził ciśnienie sprężania i podmienił ten 3 wtrysk na przykład z 4.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1163 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adi1711
-
- 0 Odpowiedzi
- 1945 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5
-
- 24 Odpowiedzi
- 18604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 0 Odpowiedzi
- 1609 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotr1cz
-
- 5 Odpowiedzi
- 1466 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 5499 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 3519 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: FI9HTER
-
- 52 Odpowiedzi
- 36644 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Domin
-
- 1 Odpowiedzi
- 2336 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: twardye46