e46 320i 2003r Lewe powietrze ?

Dawidu87

#1

Post autor: Dawidu87 »

Lewe powietrze ? Słuchać specyficzny świst przy dodawaniu gazu oraz po zgaszeniu silnika upuszcza powietrze. Zdarzyło sie, że podczas dojezdzania do skrzyżowaniu i hamowania z 70km zgasł.
https://www.youtube.com/watch?v=Dc1JfV1FBqI
irekh237
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 18, 22:39
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski

#2

Post autor: irekh237 »

Dawidu87 pisze:Lewe powietrze ? Słuchać specyficzny świst przy dodawaniu gazu oraz po zgaszeniu silnika upuszcza powietrze. Zdarzyło sie, że podczas dojezdzania do skrzyżowaniu i hamowania z 70km zgasł.
https://www.youtube.com/edit?video_referrer=watch&video_id=Dc1JfV1FBqI
Zawór disa

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#3

Post autor: scghost »

pozwolilem sobie poprawic link w poscie


wyskakuje Ci check/bledy sond za katem?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Dawidu87

#4

Post autor: Dawidu87 »

Rano na zimnym telepocze wypada zapłon itd gdy rusze i na 2 biegu przejade kilometr jest wszystko ok Check wyskakuje gdy stoje i wypada zapłon ale to pewnie inna bajka z którą sie borykam.
Odnośnie błedów Inpa to tylko wypadanie zapłonu 4 cylinder.
w styczniu byłem u kolegi i on ma inny program.
Obrazek
Dziwi mnie ten dzięk zasysanego powietrza jak by jakieś podciśnienie, lub stożek którego nie mam.
Oczywiście nie jestem mechanikiem tylko laikiem i tak wypuścili auto z fabryki ? zdania są podzielone a czy wy waszych samochodach macie taki dzwięk ?
Jaki powinna działać Disa kiedy sie otwierać kiedy zamykać. Doczytałem że trzeba ja wyjać i sprawdzić czy klapka nie jest lużna.
Oring DISA powinna mieć wymiary średnica wewn. 56,82 mm grubość 2,62 mm https://www.sklep.neronpila.pl/pl/p/Oring-56%2C82x2%2C62-70NBR/2570 czy 51x2,5 https://www.sklep.neronpila.pl/pl/p/Oring-51x2%2C5-70NBR-/2619
Sporo mi chodzi teraz po głowie bo disa jest przed 4 cylindrem i jak sie nie zamknie lub nie odtworzy nie wiem jaka zasada to może dawać za duża lub za małą mieszankę a że jest za 1,2,3 cylindrem to one chodzą dobrze a ze jest przed 4 to wypada na nim zapłon i telepocze ? :) nieeeeeeee :) to by nie moglo być takie proste,
https://www.youtube.com/watch?v=so6xLmg1zno tak można ją sprawdzić ?
A może to być pękniety lub nieszczelny kolekror ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#5

Post autor: scghost »

mi to raczej wyglada jak uwalone sondy 2 przed katem i jedna za, albo jakis problem z kablami do nich
moze to byc powodem problemow z zaplonem i gasniecia
oring na disie to jest 56,82x2,62,
dise to ja bym sugerowal sprawdzic tylko tak jak na filmie i jak dziala jak powinna to wymiecni tylko uszczelke
i zajac sie sondami,
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

scghost pisze:mi to raczej wyglada jak uwalone sondy 2 przed katem i jedna za, albo jakis problem z kablami do nich
Te błędy to shadow, więc spokojnie z rwaniem sond :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#7

Post autor: scghost »

maniek21112 pisze:
scghost pisze:mi to raczej wyglada jak uwalone sondy 2 przed katem i jedna za, albo jakis problem z kablami do nich
Te błędy to shadow, więc spokojnie z rwaniem sond :wink:
racja, nie zauwazylem tego
wycofuje swoja uwage :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Dawidu87

#8

Post autor: Dawidu87 »

Wymieniłem uszczelke disa ( schodziła po kawałeczku, trzeba było ją zeskrobać :/ ) a rozmiar o którym pisałem był za duży i musiałem zastosować mniejszy rozmiar a mianowicie Oring 51x2,5
https://www.youtube.com/watch?v=iUhH4ccW7p4&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Iy2E1EOY-f8&feature=youtu.be
a wlaśnie a czy ta kratka musi być bo mi sie połamała przypadkiem i ją całą wywaliłem żeby dalej nie wpadła przez przypadek Obrazek
Zakatem nie mam sond.
Na Inpie sondy działją prawidłowo
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”