e46 320d stan paliw licznik a czujniki

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam mam takie pytanie czy jest jakiś 100% pewny sposób by sprawdzić ile tak na prawdę mam paliwa? bo dodam wskazania mi wariują,wymieniałem już pompę itp i to samo

pytanie mam takie czy wchodząc w testw liczniku 6.1 6.2 pokazuje on paliwo na podstawie odczytu z czujników w baku? czyli jeśli są przekłamania to pokaże czy prawdziwe czy przekłamane?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7217
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

podejzewam ze wszystko bierze informacje z jednego zrodla (czujnikow w baku) i takie liczby ida do zegarow
wiec to co pokazuje wskazowka i testy to raczej wszystko opiera sie na jednym

1000% pewny sposob to zlać do wiadra :)

Obrazek
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#3

Post autor: Mariuszpol »

dziwna sprawa w lato demontowałem nie raz pompę chodzi o to,demontuję pompę ale wtyczka zasilania dalej podpięta,przekręcam kluczyk na zapłon i ruszam pompa góra dół i zero reakcji na liczniku a jak nią trochę tak pobiję na boki naglę na liczniku dystans w KM względem ruszania pompą reaguje,zakładam pompę i to samo

a dodam zmieniłem już na drugą i to samo,poprawiałem z kumplem lutownicą styki to samo


po prostu rano mam paliwa na pierwszej kresce od rezerwy po czym przychodzę za chwilę i już prawie 1/2 ,przekręcam kluczyk na zapłon i widać jak wskazówka paliwa idzie trochę w dół i za raz do góry i znów w dół i do gory
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#4

Post autor: Mariuszpol »

przed chwilą z ciekawości na 5 minut odłączyłem aku podpiąłem i już z 1/2 stan paliwa zleciał na 1/3 a nawet ciuż niżej...

ale jutro wyjmę obydwie pompy i luknę na nie
roberto18
Bywalec forum
Posty: 80
Rejestracja: 13 lis 14, 20:40
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#5

Post autor: roberto18 »

Mialem ten sam problem i wymienianiem 2 razy pływaki. Za każdym razem problem wracal. Później wymieniłem pompę paliwa, większość przewodów wyczyściłem, niektóre wymieniłem. Korek wlewu też zmieniłem. Problem jak ręką odjął znikł :)
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#6

Post autor: Mariuszpol »

a co miałby do tego korek wlewu?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: zibi_j1 »

podciśnienie mogło się robić
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#8

Post autor: Gixer010 »

Korek zbiornika paliwa nie ma w sobie zaworka, za odpowietrzenie baku odpowiadają węże odpowietrzające i taki zaworek przy silniku z tego co wiem.
Na twoim miejscu sprawdził bym pływaki bo sama pompa nie ma nic do wskazań na liczniku.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#9

Post autor: GUMMISS »

Diesel chyba niema zaworu odpowietrzajacego zbiornik. To jest na bank w benzynie. Tu chyba opary wychodzą prosto do atmosfery. Z tym odpowietrzaniem w benzynie chodzi o ekologię, niby benzyna ma szkodliwe związki lotne i opary muszą być utylizowane. W przypadku auta robi to silnik ;)
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”