e46 320d ściaganie w prawo
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
Witam
sprawa ma się tak zostały wymienione dwie tuleje wahacza przedniego na meyle hd+cały lewy drązek kierowniczy na meyle po czym zbieżnośc i efekt taki jadąc autem..ściaga na prostej drodze w prawo... w lewo wogule...w koleinach to juz masakra trza trzymać kierownicę jak traktorze na polu
Koła wyważone
ciśnienie w oponach ok
gumy stabilizatora przedniego wymienione na febi
lewy łącznik stabilizatora 1rok temu na ruville
teraz 2x tuleje wahacza meyle hd
cały lewy drązek kierowniczy meyle
klocki na przód nowe
co się może dziac? bo nie wiem co już robić czy jechać na zbieżność gdzieś indziej czy jak
Mechanik mówi tak: to auto dziwnie sie zachowuje..bo jak ściaga w prawo a odbije się kierownicą na wprost... to poleci w lewo... zamiast wyrównać i mówi podejrzewa poduszki amorów przednie
generalnie jestem w stanie jeszcze wymienić
2x poduszki amora na lema
tarcze na przód
końcówkę drązka prawą(można sama? nie trzeba całego?)
i 2 tłoczki przednie
sprawa ma się tak zostały wymienione dwie tuleje wahacza przedniego na meyle hd+cały lewy drązek kierowniczy na meyle po czym zbieżnośc i efekt taki jadąc autem..ściaga na prostej drodze w prawo... w lewo wogule...w koleinach to juz masakra trza trzymać kierownicę jak traktorze na polu
Koła wyważone
ciśnienie w oponach ok
gumy stabilizatora przedniego wymienione na febi
lewy łącznik stabilizatora 1rok temu na ruville
teraz 2x tuleje wahacza meyle hd
cały lewy drązek kierowniczy meyle
klocki na przód nowe
co się może dziac? bo nie wiem co już robić czy jechać na zbieżność gdzieś indziej czy jak
Mechanik mówi tak: to auto dziwnie sie zachowuje..bo jak ściaga w prawo a odbije się kierownicą na wprost... to poleci w lewo... zamiast wyrównać i mówi podejrzewa poduszki amorów przednie
generalnie jestem w stanie jeszcze wymienić
2x poduszki amora na lema
tarcze na przód
końcówkę drązka prawą(można sama? nie trzeba całego?)
i 2 tłoczki przednie
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
W sumie to jeszcze trochę i wymienisz cały przód ja bym pokusił się o jeszcze jedną zboeżność jeśli nie pomoże to trzeba szukać dalej jak wygladaja oponki równo zdarte może coś z maglem a może warto zerknąć na tylny zawias może tam jest przyczyna .
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Nie jedź na zbieżność tylko na kompletną geometrię, skoro sama zbieżność nie pomaga.
Stuknięte fonem
Stuknięte fonem
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
AA i jak zbieżnośc robili to powiem jak to było
a tylne lewe kolo umieścili jakaś tablice...
na przednie lewe i prawe założyli taki przyrząd co na nim jakaś lupa była.. i jeden mechanik patrzył tą lupą w stronę drugiego na przeciwko a laser padał akurat z tyłu na tą tablice... i wtedy mechanik pokręcił śrubą drązka i było widać jak punkt laserowy z tyłu się podnosi albo opada zależy czy kręcił czy nie
i finito
a i na końcu mówił mechanik do drugiego ile tam masz? a oni jakoś do siebie tylko nie zrozumiałem +4 a on -3 czy -2 jakoś coś takiego gadali pytam sie czy na pewno to dobrze jest.. oni ,że tak.Po wymianie drązka kierownica była minimalnie w prawo przekrzywiona..ale jak robili zbieżnośc to ją zablokowali i już jest prosto
to nie wiem czy jeszcze gdzieś jechać na zbieżnośc? bo no nie uśmiecha mi sie od picu odwiedzac warsztaty i po 60zł płacić jak za to mogę mieć coś innego do samochodu potrzebnego
a tylne lewe kolo umieścili jakaś tablice...
na przednie lewe i prawe założyli taki przyrząd co na nim jakaś lupa była.. i jeden mechanik patrzył tą lupą w stronę drugiego na przeciwko a laser padał akurat z tyłu na tą tablice... i wtedy mechanik pokręcił śrubą drązka i było widać jak punkt laserowy z tyłu się podnosi albo opada zależy czy kręcił czy nie
i finito
a i na końcu mówił mechanik do drugiego ile tam masz? a oni jakoś do siebie tylko nie zrozumiałem +4 a on -3 czy -2 jakoś coś takiego gadali pytam sie czy na pewno to dobrze jest.. oni ,że tak.Po wymianie drązka kierownica była minimalnie w prawo przekrzywiona..ale jak robili zbieżnośc to ją zablokowali i już jest prosto
to nie wiem czy jeszcze gdzieś jechać na zbieżnośc? bo no nie uśmiecha mi sie od picu odwiedzac warsztaty i po 60zł płacić jak za to mogę mieć coś innego do samochodu potrzebnego
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
-
- Bywalec forum
- Posty: 693
- Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
- BMW: E46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: CK
e nie...jaki komputer hah tam nawet nic nie mieli takiego normalnie na koła przednie dal takie przyrządy na tylne lewe koło jakaś tablicę i laserowo ustawiali tzn mechanik krecił drązkiem.. i z tyłu na tablic pokazywalo tzn laser albo do góry szedł albo do dołu i tyle
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
A to przy wymianie drążka kierowniczego czy tulei wahacza przestawiają się kąty kół albo geometria z tyłu?WKRENTEK77 pisze:Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Kolego czytaj ze zrozumieniem a dopiero pużniej pisz pierdołki jezeli masz choć odrobinę wiedzy na temat mechaniki to wiesz że jedno drugim teoretycznie i praktycznie nie ma nic wspólnego a moja sugestia dotycząca zrobienia kąpletnej geometrii miala na celu eliminacje jednego z tematów mających wpływ na prowadzenie pojazdu.wandii pisze:A to przy wymianie drążka kierowniczego czy tulei wahacza przestawiają się kąty kół albo geometria z tyłu?WKRENTEK77 pisze:Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
-
- Bywalec forum
- Posty: 917
- Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
- BMW: e60 e92
- Rok produkcji: 2009
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Ciechanow
Skoro przed wymianą wszystko było ok a po wymianie ściąga to jaki jest sens ruszania tyłu? Albo kątów z tyłu?WKRENTEK77 pisze:Kolego czytaj ze zrozumieniem a dopiero pużniej pisz pierdołki jezeli masz choć odrobinę wiedzy na temat mechaniki to wiesz że jedno drugim teoretycznie i praktycznie nie ma nic wspólnego a moja sugestia dotycząca zrobienia kąpletnej geometrii miala na celu eliminacje jednego z tematów mających wpływ na prowadzenie pojazdu.wandii pisze:A to przy wymianie drążka kierowniczego czy tulei wahacza przestawiają się kąty kół albo geometria z tyłu?WKRENTEK77 pisze:Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 1070 Odsłony
-
Ostatni post autor: adi3d
-
- 5 Odpowiedzi
- 4691 Odsłony
-
Ostatni post autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 288 Odsłony
-
Ostatni post autor: Zadra85
-
- 4 Odpowiedzi
- 2425 Odsłony
-
Ostatni post autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 1946 Odsłony
-
Ostatni post autor: ExiTTer
-
- 1 Odpowiedzi
- 984 Odsłony
-
Ostatni post autor: crazy9065
-
- 0 Odpowiedzi
- 1220 Odsłony
-
Ostatni post autor: traxtorm666
-
- 9 Odpowiedzi
- 3436 Odsłony
-
Ostatni post autor: yodapl