e46 320d ściaganie w prawo

Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#1

Post autor: Mariuszpol »

Witam

sprawa ma się tak zostały wymienione dwie tuleje wahacza przedniego na meyle hd+cały lewy drązek kierowniczy na meyle po czym zbieżnośc i efekt taki jadąc autem..ściaga na prostej drodze w prawo... w lewo wogule...w koleinach to juz masakra trza trzymać kierownicę jak traktorze na polu

Koła wyważone

ciśnienie w oponach ok

gumy stabilizatora przedniego wymienione na febi

lewy łącznik stabilizatora 1rok temu na ruville

teraz 2x tuleje wahacza meyle hd

cały lewy drązek kierowniczy meyle

klocki na przód nowe



co się może dziac? bo nie wiem co już robić czy jechać na zbieżność gdzieś indziej czy jak

Mechanik mówi tak: to auto dziwnie sie zachowuje..bo jak ściaga w prawo a odbije się kierownicą na wprost... to poleci w lewo... zamiast wyrównać i mówi podejrzewa poduszki amorów przednie


generalnie jestem w stanie jeszcze wymienić


2x poduszki amora na lema

tarcze na przód

końcówkę drązka prawą(można sama? nie trzeba całego?)

i 2 tłoczki przednie
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

W sumie to jeszcze trochę i wymienisz cały przód ja bym pokusił się o jeszcze jedną zboeżność jeśli nie pomoże to trzeba szukać dalej jak wygladaja oponki równo zdarte może coś z maglem a może warto zerknąć na tylny zawias może tam jest przyczyna .
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#3

Post autor: Jarando »

Nie jedź na zbieżność tylko na kompletną geometrię, skoro sama zbieżność nie pomaga.

Stuknięte fonem
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#4

Post autor: Mariuszpol »

AA i jak zbieżnośc robili to powiem jak to było

a tylne lewe kolo umieścili jakaś tablice...

na przednie lewe i prawe założyli taki przyrząd co na nim jakaś lupa była.. i jeden mechanik patrzył tą lupą w stronę drugiego na przeciwko a laser padał akurat z tyłu na tą tablice... i wtedy mechanik pokręcił śrubą drązka i było widać jak punkt laserowy z tyłu się podnosi albo opada zależy czy kręcił czy nie

i finito

a i na końcu mówił mechanik do drugiego ile tam masz? a oni jakoś do siebie tylko nie zrozumiałem +4 a on -3 czy -2 jakoś coś takiego gadali pytam sie czy na pewno to dobrze jest.. oni ,że tak.Po wymianie drązka kierownica była minimalnie w prawo przekrzywiona..ale jak robili zbieżnośc to ją zablokowali i już jest prosto

to nie wiem czy jeszcze gdzieś jechać na zbieżnośc? bo no nie uśmiecha mi sie od picu odwiedzac warsztaty i po 60zł płacić jak za to mogę mieć coś innego do samochodu potrzebnego
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#5

Post autor: wandii »

+4 to chyba trochę mało.
Powinno być +7 na stronę +14 na całości (sportowe zawieszenie)
W przypadku standardowego jest tyle samo albo i więcej
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#6

Post autor: WKRENTEK77 »

Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#7

Post autor: Mariuszpol »

e nie...jaki komputer hah tam nawet nic nie mieli takiego normalnie na koła przednie dal takie przyrządy na tylne lewe koło jakaś tablicę i laserowo ustawiali tzn mechanik krecił drązkiem.. i z tyłu na tablic pokazywalo tzn laser albo do góry szedł albo do dołu i tyle
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#8

Post autor: wandii »

WKRENTEK77 pisze:Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
A to przy wymianie drążka kierowniczego czy tulei wahacza przestawiają się kąty kół albo geometria z tyłu?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#9

Post autor: WKRENTEK77 »

wandii pisze:
WKRENTEK77 pisze:Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
A to przy wymianie drążka kierowniczego czy tulei wahacza przestawiają się kąty kół albo geometria z tyłu?
Kolego czytaj ze zrozumieniem a dopiero pużniej pisz pierdołki jezeli masz choć odrobinę wiedzy na temat mechaniki to wiesz że jedno drugim teoretycznie i praktycznie nie ma nic wspólnego a moja sugestia dotycząca zrobienia kąpletnej geometrii miala na celu eliminacje jednego z tematów mających wpływ na prowadzenie pojazdu.
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#10

Post autor: wandii »

WKRENTEK77 pisze:
wandii pisze:
WKRENTEK77 pisze:Nieważne teraz czy +4 czy+40 poszukaj w necie albo popytaj lud,i może znajdziesz jakiś pożądny zakład gdzie zrobią Ci kompletną geometrie przód i tył kąty wszystko nie jedź do jakiś papraków żeby znów nie wtopić kasy .Geometrie w bmw z tego co wiem słyszałem nie wszystcy magicy potrafia zrobić i być może włašnie trafiłeś na takich wprowadzali dane auta do kompa który potem odpowiednio dobrał ustawienia ? dostałeś wydruk na koniec ? u mnie jak robił zajelo mu to godzinę ale nie na zasadzie zerknąć pokręcić i zrobione .
A to przy wymianie drążka kierowniczego czy tulei wahacza przestawiają się kąty kół albo geometria z tyłu?
Kolego czytaj ze zrozumieniem a dopiero pużniej pisz pierdołki jezeli masz choć odrobinę wiedzy na temat mechaniki to wiesz że jedno drugim teoretycznie i praktycznie nie ma nic wspólnego a moja sugestia dotycząca zrobienia kąpletnej geometrii miala na celu eliminacje jednego z tematów mających wpływ na prowadzenie pojazdu.
Skoro przed wymianą wszystko było ok a po wymianie ściąga to jaki jest sens ruszania tyłu? Albo kątów z tyłu?
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ kierowniczy”