[e46] 320d ściaga po zmianie na letnie W

wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#11

Post autor: wandii »

Tak
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: zibi_j1 »

Drążek ok. Tuleje koniecznie obie. Zbieżność obowiązkowo. Geometrię dobrze byłoby sprawdzić jak nigdy nie robiłeś
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#13

Post autor: Mariuszpol »

mam takie pytanie jeszcze


w korzystnej cenie są tuleje TRW 177zł za dwie sztuki czy warto? bo meyle hd dopiero 220

kolego a zbieżnośc tzn mam podjechać po wymianie tylko na szarpaki przejechać przez płyty i pokaże im na komputerze ze jest ok to ok? czy ręcznie muszą grzebać? bo u mnie nigdy ręcznie nie robili tylko na płyty wjechać
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#14

Post autor: zibi_j1 »

Nie warto. Nie na szarpaki tylko na sprawdzenie geometrii i ewentualnee jej ustawienie. Jedź do kogoś ogarniętego ww bmw i zobaczysz jak to auto potrafi się prowadzić.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#15

Post autor: WKRENTEK77 »

Jak wymienisz te części to obowiązkowo na geometrie musisz jechać a nie na szarpaki ,na szarpakach sprawdzasz tylko stan zawiechy .
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#16

Post autor: Mariuszpol »

kolego to co lepiej trw czy meyle hd? a meyle hd nie bedą za twarde?

ale to wreszcie na geometrię koledzy czy zbieżnośc? bo to dwie różne rzeczy chyba

bo jak sie wjedzie na płyte jak te szarpaki to wyskakuje na komputerze np zbieżnośc + - itp
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#17

Post autor: WKRENTEK77 »

Co do tuleji to pewnie meyle hd są lepsze bardziej wytrzymałe tak myślę i jedziesz na ustawienie geometrii czyli zbieżność i w naszym wypadku kąty z tyłu czyli pełna geometria .
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#18

Post autor: zibi_j1 »

Ty chyba niee bardzo wiesz co to jest zbieżność. Nie sprawdza się jej ani na płycie, ani naa szarpakach. Zbieżność osi przedniej jest jednym z parametrów wchodzących w skład pełnej geometrii nadwozia
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#19

Post autor: Mariuszpol »

znaczy po wymianie tych częsci mam powiedzieć że mają zrobić zbieżnośc czy geometrię?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#20

Post autor: zibi_j1 »

zibi_j1 pisze:Drążek ok. Tuleje koniecznie obie. Zbieżność obowiązkowo. Geometrię dobrze byłoby sprawdzić jak nigdy nie robiłeś
Temat myśle wyczerpany
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”