[E46 320d] Nie odpala gdy prawy bak jest pusty
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Cześć.
Niedawno zauważyłem, że auto ciężej pali. Podobnie jak w momencie gdy w baku jest brak paliwa. W sumie myślałem, że to wina aku i zrobiłem trasę. Aku się podładowało i niby było git. Pod domem odpaliłem jeszcze ISTA i sprawdziłem korekcje wtrysków. Potem znalazłem opcję cośtam Bleed Test.
Myślałem, że to jakiś test i zwróci wynik, ale jednak nie. Następnego dnia auto w ogóle nie chciało odpalić i myślałem, że to z winy tego testu.
Podpiąłem ponownie kompa i sprawdziłem błędy. Okazało się, że jest błąd za niskiego ciśnienia na pompie (4B90).
Wziąłem wymieniłem na początek pompę w baku bo sprawiała mi problemy. Zalałem też 10l ropy bo mam zawsze w baku i odpalił.
Teraz trochę pojeździłem i dzisiaj znowu to samo. Prawy bak był pusty, a w lewym było 13l. Po zgaszeniu silnika i przekręceniu na zapłon było słychać bzyczenie i potem bulgot w baku. Niestety już auto nie odpaliło. Kręciłem tak długo aż aku padło.
Z baniakiem na orlen, 10L ropy, zalałem do baku i na kable odpalił bez problemu.
Gdy w prawym baku (za pasażerem) jest paliwo, to bez problemu jeździ i odpala, gdy się opróżni to jest już lipa i nie jedzie.
Nigdy wcześniej takiego problemu nie miałem
Zastanawia mnie jaki jest obieg paliwa w E46? Czyżby znowu była winna pompa w baku, a może progowa? Może to coś innego?
Niedawno zauważyłem, że auto ciężej pali. Podobnie jak w momencie gdy w baku jest brak paliwa. W sumie myślałem, że to wina aku i zrobiłem trasę. Aku się podładowało i niby było git. Pod domem odpaliłem jeszcze ISTA i sprawdziłem korekcje wtrysków. Potem znalazłem opcję cośtam Bleed Test.
Myślałem, że to jakiś test i zwróci wynik, ale jednak nie. Następnego dnia auto w ogóle nie chciało odpalić i myślałem, że to z winy tego testu.
Podpiąłem ponownie kompa i sprawdziłem błędy. Okazało się, że jest błąd za niskiego ciśnienia na pompie (4B90).
Wziąłem wymieniłem na początek pompę w baku bo sprawiała mi problemy. Zalałem też 10l ropy bo mam zawsze w baku i odpalił.
Teraz trochę pojeździłem i dzisiaj znowu to samo. Prawy bak był pusty, a w lewym było 13l. Po zgaszeniu silnika i przekręceniu na zapłon było słychać bzyczenie i potem bulgot w baku. Niestety już auto nie odpaliło. Kręciłem tak długo aż aku padło.
Z baniakiem na orlen, 10L ropy, zalałem do baku i na kable odpalił bez problemu.
Gdy w prawym baku (za pasażerem) jest paliwo, to bez problemu jeździ i odpala, gdy się opróżni to jest już lipa i nie jedzie.
Nigdy wcześniej takiego problemu nie miałem
Zastanawia mnie jaki jest obieg paliwa w E46? Czyżby znowu była winna pompa w baku, a może progowa? Może to coś innego?
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Jak ma odpalić skoro komora która zasila silnik jest pusta?
Powrot z silnika zasysa paliwo z lewej i wlewa do prawej. Jak pompka w baku słabo pompuje to niema siły wyssac paliwa z lewej, tak samo jak coś będzie przytkane.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Powrot z silnika zasysa paliwo z lewej i wlewa do prawej. Jak pompka w baku słabo pompuje to niema siły wyssac paliwa z lewej, tak samo jak coś będzie przytkane.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Specjalista
- Posty: 313
- Rejestracja: 2 lut 11, 10:38
- BMW: E46 320D 2001 M47
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Przemyśl
W baku oprócz pompki elektrycznej masz tzw pompkę strumieniową, czyli kawałek plastikowej rurki, który za pomocą strumienia wracającego paliwa zasysa paliwo z jednej komory do drugiej.
Nr 3:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR---E46-BMW-320d&diagId=16_0373
Jeśli elektryczna jest sprawna, to albo paliwo nie wraca do baku, albo pompka strumieniowa jest niesprawna.
Nr 3:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR---E46-BMW-320d&diagId=16_0373
Jeśli elektryczna jest sprawna, to albo paliwo nie wraca do baku, albo pompka strumieniowa jest niesprawna.
-
- Bywalec forum
- Posty: 86
- Rejestracja: 3 lis 14, 1:06
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Aha ja myślałem, że to w drugą stronę idzie, czyli silnik odpala z paliwa w lewej komorze, bo po lewej stronie jest też pompa podprogowaGUMMISS pisze:Jak ma odpalić skoro komora która zasila silnik jest pusta?
Powrot z silnika zasysa paliwo z lewej i wlewa do prawej. Jak pompka w baku słabo pompuje to niema siły wyssac paliwa z lewej, tak samo jak coś będzie przytkane.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
To że jest po lewej nic nie znaczy. Paliwo do silnika jest dostarczane z prawej. A z lewej wylewane do prawej żeby tez je zjechać.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 847 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 32 Odpowiedzi
- 17912 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Luki
-
- 0 Odpowiedzi
- 1866 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: panimecenas
-
- 1 Odpowiedzi
- 634 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 0 Odpowiedzi
- 672 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: LolekSolina
-
- 3 Odpowiedzi
- 1348 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 5 Odpowiedzi
- 3501 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 4 Odpowiedzi
- 1737 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 1033 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1997 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS