[e46 320d m47n] problem z spalaniem i temperatura
-
- Bywalec forum
- Posty: 643
- Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
- BMW: E46 320d 320d +
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: TG
Może banał ale u mnie pomogło w 100 %
Tankowałem na LOTOSie i auto sadziło jak SCANIA
Wyczyściłem EGR itd i problem mijał właśnie na jakie 300-400 km,zmieniłem stację pojeździłem na BP ULTIMATE i teraz tylko tam tankuje i zero niepokojących objawów jak patrzę w lusterko przy ogniu
Tankowałem na LOTOSie i auto sadziło jak SCANIA
Wyczyściłem EGR itd i problem mijał właśnie na jakie 300-400 km,zmieniłem stację pojeździłem na BP ULTIMATE i teraz tylko tam tankuje i zero niepokojących objawów jak patrzę w lusterko przy ogniu
BRAK PODPISU
-
- Bywalec forum
- Posty: 540
- Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
- BMW: E46 330Cd+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Reszel
Jeżeli masz 284 tys km i turbo od nowości to tylko kwestia czasu kiedy się skończy takie moje zdanie, u mnie zanim padło gwizdało jak głupie w środku było słychać głosny gwizd i auto traciło moc, kopciło nie czekałem aż się rozleci tylko wymieniłem turbo i wszystko było cacy, sprawdz też te rury które idą od intercoolera do egr itd moze tam jest dziura bo też taka sytuacje mialem
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 12 paź 12, 13:12
- BMW: e46 Touring 320D
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
po wizycie u roger-nysa według komputera stan wtrysków ,przepływki i turbo wzorowy , jedynie rozjechana była adaptacja egr . Roger znalazł błąd pompy obiegowej , i teraz pytanie do was , bo po zrobieniu testu numer 7 auto nagrzewa sie do ok 80 stopni . W necie wyczytałem ze powinno do około 90 , czy ta pompa obiegowa bedzie winna tej sytuacji , czy winy szukac w termostacie ?? Czy jakies sprawdzone sposoby na sprawdzenie termostatu i pompy ?? Aha kolejne pytanie czy posiadam jeden termostat czy dwa bo juz sie pogubiłem w opisach w internecie ??
z góry dziekuje za pomoc
z góry dziekuje za pomoc
-
- Bywalec forum
- Posty: 70
- Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
- BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Elblag
najlepiej zdjąć plastikową osłonę z silnika i będziesz widział czy masz dwa termostaty czy jeden, ja mam taki sam silnik jak ty i mam jeden, a co do kopcenia to wymieniłem odmę na plastikowy separator i jest dużo lepiej, nie wiem czy w ogóle nie kopci ale nie widać czarnej chmury w lusterku
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 21 Odpowiedzi
- 4652 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2790 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xanx
-
- 8 Odpowiedzi
- 3346 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2146 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 714 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1762 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 49 Odpowiedzi
- 6750 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KeniT8
-
- 6 Odpowiedzi
- 3912 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: CieszkosE46
-
- 3 Odpowiedzi
- 1240 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 10 Odpowiedzi
- 3811 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1