[e46 320d m47n] problem z spalaniem i temperatura

Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#11

Post autor: Frost »

U każdego pewnie gwizda, tylko, że ze środka auta tego tak nie słychać.
Alvarees
Bywalec forum
Posty: 643
Rejestracja: 22 kwie 12, 12:14
BMW: E46 320d 320d +
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: TG

#12

Post autor: Alvarees »

Może banał ale u mnie pomogło w 100 %
Tankowałem na LOTOSie i auto sadziło jak SCANIA :)
Wyczyściłem EGR itd i problem mijał właśnie na jakie 300-400 km,zmieniłem stację pojeździłem na BP ULTIMATE i teraz tylko tam tankuje i zero niepokojących objawów jak patrzę w lusterko przy ogniu :D
BRAK PODPISU
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#13

Post autor: saper1008 »

Jeżeli masz 284 tys km i turbo od nowości to tylko kwestia czasu kiedy się skończy takie moje zdanie, u mnie zanim padło gwizdało jak głupie w środku było słychać głosny gwizd i auto traciło moc, kopciło nie czekałem aż się rozleci tylko wymieniłem turbo i wszystko było cacy, sprawdz też te rury które idą od intercoolera do egr itd moze tam jest dziura bo też taka sytuacje mialem
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
salas89
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 12, 13:12
BMW: e46 Touring 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#14

Post autor: salas89 »

dziure w kolanku przed egr miałem ale szybkozostała zaówarzona i zlikwidowana
salas89
Bywalec forum
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 12, 13:12
BMW: e46 Touring 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#15

Post autor: salas89 »

po wizycie u roger-nysa według komputera stan wtrysków ,przepływki i turbo wzorowy , jedynie rozjechana była adaptacja egr . Roger znalazł błąd pompy obiegowej , i teraz pytanie do was , bo po zrobieniu testu numer 7 auto nagrzewa sie do ok 80 stopni . W necie wyczytałem ze powinno do około 90 , czy ta pompa obiegowa bedzie winna tej sytuacji , czy winy szukac w termostacie ?? Czy jakies sprawdzone sposoby na sprawdzenie termostatu i pompy ?? Aha kolejne pytanie czy posiadam jeden termostat czy dwa bo juz sie pogubiłem w opisach w internecie ??
z góry dziekuje za pomoc :)
mundek002
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 15 sty 11, 22:29
BMW: e46 2.0d -> e60 3.0d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elblag

#16

Post autor: mundek002 »

najlepiej zdjąć plastikową osłonę z silnika i będziesz widział czy masz dwa termostaty czy jeden, ja mam taki sam silnik jak ty i mam jeden, a co do kopcenia to wymieniłem odmę na plastikowy separator i jest dużo lepiej, nie wiem czy w ogóle nie kopci ale nie widać czarnej chmury w lusterku :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”