e46 320D kręci nie odpala
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 sty 21, 14:46
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecin
Update.
Samochód dwa dni temu zabrała laweta
Diagnoza - zle zregenerowane wtryskiwacze tak jak kolega Broder pisał.
Koszta lawety,robocizny i zabawy z reklamacja i podmiance na dobre wtryski oczywiście po stronie warsztatu
Samochód dwa dni temu zabrała laweta
Diagnoza - zle zregenerowane wtryskiwacze tak jak kolega Broder pisał.
Koszta lawety,robocizny i zabawy z reklamacja i podmiance na dobre wtryski oczywiście po stronie warsztatu
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 paź 22, 11:37
- BMW: e46 320d 150
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Telatyn
- VIN: KV79044
Witam grupowiczów, nie będę zakładał nowe tematu wiec zapytam tutaj ostatnio moje bmw e46 320d 150 kunia zaczeło szarpac i spadac z obrótów po rozgrzaniu ( na zimnym jakoś normalnie). Przedwczoraj byłem na kompie i sprawdzałem wtryski :
1 próba pokazała:
(1 cylinder -1,42 mg/suw)
(2 cylinder 4,18 mg/suw)
(3 cylinder - 1,38 mg/suw)
(4 cylinder -1,69 mg/suw)
2 próba :
(1 cylinder - 0,20 mg/suw)
(2 cylinder 5,12 mg/suw)
(3 cylinder - 3,92 mg/suw)
(4 cylinder -1,76 mg/suw)
+ wykazało błąd uszkodzonego czujnika położenia wału
jakie zdanie macie na ten temat?
Sprawdzać kompresję przed założeniem nowych wtrysków?
Dodam że 2 miesiace temu rozebrałem kolektor i na 1 ,2 i 4 była klapa wirowa a na 3 jej nie było tak już jezdziłem z 500 km możliwe by było to że klapa została zmiażdżona?
1 próba pokazała:
(1 cylinder -1,42 mg/suw)
(2 cylinder 4,18 mg/suw)
(3 cylinder - 1,38 mg/suw)
(4 cylinder -1,69 mg/suw)
2 próba :
(1 cylinder - 0,20 mg/suw)
(2 cylinder 5,12 mg/suw)
(3 cylinder - 3,92 mg/suw)
(4 cylinder -1,76 mg/suw)
+ wykazało błąd uszkodzonego czujnika położenia wału
jakie zdanie macie na ten temat?
Sprawdzać kompresję przed założeniem nowych wtrysków?
Dodam że 2 miesiace temu rozebrałem kolektor i na 1 ,2 i 4 była klapa wirowa a na 3 jej nie było tak już jezdziłem z 500 km możliwe by było to że klapa została zmiażdżona?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Problem masz na drugim cylindrze, więc nim się zainteresuj. Masz przewidziany budżet na 4 nowe wtryskiwacze?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 paź 22, 11:37
- BMW: e46 320d 150
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Telatyn
- VIN: KV79044
Bardziej myślałem nad regeneracja 4 wtrysków i tego którego sie nie da zregenerowac wymienić na nowy bądz sprawdzoną używke
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 paź 22, 11:37
- BMW: e46 320d 150
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Telatyn
- VIN: KV79044
A może zastonosowanie tec 2000 by coś poprawiło?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To teraz policz ile zapłacisz za regenerację 4 sztuk (pozostałe 3, które na 95% są dobre dostaniesz gorsze niż były - tak w większości przypadków to wygląda) + ich wymiana/wpisanie kodu ima a ile za jeden nowy, fabrycznie nowy (nie tańszy o ok 200,- regenerowany przez bosch - nie polecam). Co kto woli, ale raczej druga opcja wypada korzystniej. Przy takich wartościach to nawet jak na mszę dasz 200,- to raczej nie pomoże a co dopiero jakiś szpecyfik.
Oczywiście warto zmierzyć kompresję po demontażu wtryskiwacza, choć to można wyłapać w korekcjach podczas jazdy jak ktoś ma pojęcie czy to nie jest przyczyną.
Oczywiście warto zmierzyć kompresję po demontażu wtryskiwacza, choć to można wyłapać w korekcjach podczas jazdy jak ktoś ma pojęcie czy to nie jest przyczyną.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 mar 13, 21:04
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Słupsk
Witam, Panowie tak czytam i czytam i już nie wiem gdzie uderzyć.
Moja e46 320d CR nie odpala, wcześniejsze objawy były takie że czasami przy odpalaniu szarpała jakby na wszystkie cylindry nie odpala, ale po chwili się uspokajało i było dobrze. Było tak że dwa, może trzy razy rano nie odpaliła, potem po kilku godzinach odpaliła bez problemu. Teraz nie odpala wgl.
Inpa podłączona - pokazuję błędy świec żarowych - z tymi błędami już od dłuższego czasu jeżdżę - mam do wymiany sterownik.
Podczas kręcenia ciśnienie zadane na listwie CR to około 400bar, i po chwili rośnie do tych 400 bar. Pompa progowa działa ale jakby ciszej albo coś mi się wydaje. Podczas kręcenia i próbie odkręcenia jednego przewodu do wtrysku paliwo trysnęło ąz miło, także paliwo jakby było na listwie. Podczas kręcenia obroty w inpie pokazuję. Podmieniłem CPW (czujnik położenia wału) od znajomego i dalej nic. Moje pytanie brzmi co jeszcze sprawdzić i czy usterka jednego czy dw och wtrysków może mieć wpływ na odpalanie ? Czy mogę zrobić próbę przelewową kiedy silnik nie odpala ???
Moja e46 320d CR nie odpala, wcześniejsze objawy były takie że czasami przy odpalaniu szarpała jakby na wszystkie cylindry nie odpala, ale po chwili się uspokajało i było dobrze. Było tak że dwa, może trzy razy rano nie odpaliła, potem po kilku godzinach odpaliła bez problemu. Teraz nie odpala wgl.
Inpa podłączona - pokazuję błędy świec żarowych - z tymi błędami już od dłuższego czasu jeżdżę - mam do wymiany sterownik.
Podczas kręcenia ciśnienie zadane na listwie CR to około 400bar, i po chwili rośnie do tych 400 bar. Pompa progowa działa ale jakby ciszej albo coś mi się wydaje. Podczas kręcenia i próbie odkręcenia jednego przewodu do wtrysku paliwo trysnęło ąz miło, także paliwo jakby było na listwie. Podczas kręcenia obroty w inpie pokazuję. Podmieniłem CPW (czujnik położenia wału) od znajomego i dalej nic. Moje pytanie brzmi co jeszcze sprawdzić i czy usterka jednego czy dw och wtrysków może mieć wpływ na odpalanie ? Czy mogę zrobić próbę przelewową kiedy silnik nie odpala ???
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Możesz ale jak nabija ciśnienie, nie błędu zbyt niskiego ciśnienia na szynie to raczej nic "ciekawego" nie będzie. Kręci normalnie? Czy jakoś inaczej? Może trochę za długo jeździłeś z lejącym wtryskiwaczem i blok się poddał. Błędów ews nie ma? Sprawdź też w module ews.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 mar 13, 21:04
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Słupsk
Kręci normalnie. Jeszcze sprawdzę ciśnienie na cylindrach, bo to mogę zrobić. Mam inpe od kolegi i nie chce się połączyć do ews. Nie wiem czy to problem z inpa czy z ews ? Jak wchodzę w silnik to wchodzi, ale jak biorę bodajże karoseria i moduł ews to wywala błąd.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Odepnij i podepnij wtyczkę od modułu ews, musi być komunikacja.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 3726 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 3 Odpowiedzi
- 1527 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: trzmiel
-
- 3 Odpowiedzi
- 1176 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 33445 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: EmilE4620d150km
-
- 1 Odpowiedzi
- 2510 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sir_sokol
-
- 4 Odpowiedzi
- 2658 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: blitzkrieg
-
- 4 Odpowiedzi
- 5164 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: minikski
-
- 34 Odpowiedzi
- 23246 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: House
-
- 9 Odpowiedzi
- 7211 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 10 Odpowiedzi
- 1563 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112