e46 320d ES Strasznie kopci na niebiesko nawet po rozgrzaniu

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Ehh faktycznie. W m47 parametry wtrysków niewiele powiedzą .. Płynu by ubywało, albo by były ślady oliwy ale to też zależy jak mocno by uszczelka puszczała. Turbo sprawdzić możesz czy niema luzów na wirniku lub czy nie pcha oliwy do dolotu/ic, ale minimalnie oleju może być tam od odmy wiec jednoznacznie też będzie ciężko stwierdzić. Ewentualnie jak by już puszczało to byś miał mokro od oleju w wydechu.. Ja bym stawiał na mieszankę zbyt bogatą po wgraniu softu. Zrób tak jak piszesz to przynajmniej wykluczysz tą najbardziej prawdopodobną opcję.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#12

Post autor: rafał18 »

Wina lezela w za dużej dawce paliwa i póki co jest dobrze, zobaczymy za pare dni...
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2275
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#13

Post autor: Młody90 »

W M47 nie sprawdzusz wtryskow,dopuero na CR.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#14

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Młody90 pisze:W M47 nie sprawdzusz wtryskow,dopuero na CR.
Tak wiem, nie wiem dlaczego zawsze myślę że rafał ma m47n 150ps.. To chyba przez jego wykresy :D
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#15

Post autor: Mariusz_E46 »

rafał18 pisze:Wina lezela w za dużej dawce paliwa i póki co jest dobrze, zobaczymy za pare dni...
A od kiedy to za dużo paliwa w klekocie kończy się niebieskim dymem.... Jak klekota przelejesz to kopci na czarno. Jak wali na niebiesko to znaczy że zaciąga ci olej. Zobacz do odmy czy nie masz zawalonej olejem. Zmiana oleju z 10w40 na 5w40 może być tego przyczyną. !0w40 to zabójstwo dla tego silnika. Sprawdź luzy na turbo.
Andrzej_bdg
Bywalec forum
Posty: 158
Rejestracja: 5 sie 15, 21:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#16

Post autor: Andrzej_bdg »

Jedni piszą ze 10w40 to źle dla tego silnika, Ty teraz w drugą stronę, to co tu lać?
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#17

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Co mechanik to teoria. Trzeba lać to co było lane od fabryki i nie zmieniać. Tyle.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Andrzej_bdg
Bywalec forum
Posty: 158
Rejestracja: 5 sie 15, 21:45
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto:

#18

Post autor: Andrzej_bdg »

Gorzej jak poprzedni właściciel zmienił z 5 na 10.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#19

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Andrzej_bdg pisze:Gorzej jak poprzedni właściciel zmienił z 5 na 10.
To płukankę i znowu 5w a po 5 tysiącach powtórka i zdrowaśki żeby wszystko klekotało jak trzeba :D
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#20

Post autor: rafał18 »

Mariusz_E46 pisze:
rafał18 pisze:Wina lezela w za dużej dawce paliwa i póki co jest dobrze, zobaczymy za pare dni...
A od kiedy to za dużo paliwa w klekocie kończy się niebieskim dymem.... Jak klekota przelejesz to kopci na czarno. Jak wali na niebiesko to znaczy że zaciąga ci olej. Zobacz do odmy czy nie masz zawalonej olejem. Zmiana oleju z 10w40 na 5w40 może być tego przyczyną. !0w40 to zabójstwo dla tego silnika. Sprawdź luzy na turbo.

zmiana softu pomogła i nic juz nie kopci... na bardziej lajtowym programie pobór oleju spadłby do tagiego stopnia ze nie ma dymu?
odma jest nowa, olej nowy, reszta filtrow tez
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”