(E46 320d) Duże korekty wtryskiwaczy po regeneracji
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Witam.
Nowy problem nie związany raczej z poprzednim tytułem więc zakładam nowy post. Autko to samo e46 320d. W aucie został wymieniony uszkodzony regulator ciśnienia na listwie oraz zregenerowane 4 wtryski. Auto przestało dymić oraz zniknęły wszystkie błędy natomiast sprawdzając korekty wtryskiwaczy po regeneracji wygląda (chyba?) to tragicznie. Wartości podczas jazdy ze stała prędkością wyglądają 1.40/-2.0/-0.3/1.0 natomiast przyspieszając i później przy wyższej prędkości to wgl. Wartości rosną dwukrotnie i się utrzymują na poziomie 1.90/-5.09/3.10/0.1
Czy to normalne? Jakoś się to musi dotrzeć? Jakieś szanse ze inpa zwariowała czy może coś zrobione nie tak jak trzeba? Ogl jak nic sie nie dowiem to po prostu zadzwonię do nich w poniedziałek.
Z góry dzięki i pozdrawiam
Nowy problem nie związany raczej z poprzednim tytułem więc zakładam nowy post. Autko to samo e46 320d. W aucie został wymieniony uszkodzony regulator ciśnienia na listwie oraz zregenerowane 4 wtryski. Auto przestało dymić oraz zniknęły wszystkie błędy natomiast sprawdzając korekty wtryskiwaczy po regeneracji wygląda (chyba?) to tragicznie. Wartości podczas jazdy ze stała prędkością wyglądają 1.40/-2.0/-0.3/1.0 natomiast przyspieszając i później przy wyższej prędkości to wgl. Wartości rosną dwukrotnie i się utrzymują na poziomie 1.90/-5.09/3.10/0.1
Czy to normalne? Jakoś się to musi dotrzeć? Jakieś szanse ze inpa zwariowała czy może coś zrobione nie tak jak trzeba? Ogl jak nic sie nie dowiem to po prostu zadzwonię do nich w poniedziałek.
Z góry dzięki i pozdrawiam
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie jest to normalne, nowe kody ima zostały wpisane do sterownika?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Tak, sprawdzałem kody się zmieniły względem poprzednich no i mówil, że to zrobili. Chciałem sprawdzić może jakaś pomyłka w kolejności natomiast na wtryskiwaczach są stare numery i nie bardzo wiem jak miałbym się połapać który to który żeby sprawdzić kolejność.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Sterownik nie przyjemnie niewłaściwego numeru.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
To jakieś rady jak z nimi rozmawiać albo sprawdzić jeszcze ewentualnie? Tak jak mówię na wtryskiwaczach są takie same numery jak były przed regeneracją natomiast po mówili że coś tam wprowadzali no i właśnie w inpie są inne. Dodatkowo według wykresu od nich przed zamontowaniem wszystkie wtryski pracowały ładnie. Mam też ewentualnie wrażenie, że jakby w kabinie zaczęło zalatywać spalinami po odbiorze.
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 23, 12:35
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Dzisiaj podłączyłem kompa wyskoczył błąd 4B11 związany z korektą wtryskiwacza więc pojechałem do nich na serwis żeby to zbadali. Mechanik usuną błąd a odnośnie korekty powiedział, że wykonał ponowną adaptację na biegu jałowym ponieważ czasami sie tak dzieje. Wracam do domu a tu znowu błąd 4B11 a auto ma mniej mocy, ciągnie gorzej niż przed regeneracją... Jakieś porady co dalej? Na serwis mogą wziąć dopiero za około tydzień..
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jeżeli kompresja jest ok to tak zregenerowali wtryskiwacz na 2 cylindrze, że jest do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 2202 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bambi1306
-
- 13 Odpowiedzi
- 11457 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1186 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: haxigi
-
- 2 Odpowiedzi
- 1398 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: D3jw
-
- 0 Odpowiedzi
- 935 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sergiusz Z
-
- 7 Odpowiedzi
- 7034 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 22 Odpowiedzi
- 8809 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 11 Odpowiedzi
- 3049 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariusz_E46
-
- 18 Odpowiedzi
- 7330 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: devtox
-
- 8 Odpowiedzi
- 9464 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Piasio