E46 320d 150km tunning, pytanie

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
kokos_sbl
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 27 wrz 21, 22:08
BMW: E46 320D
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny

#1

Post autor: kokos_sbl »

Dzien dobry, planuje cos pozmieniac w swoim aucie (e46 320d 150km 2004r) w celu podniesienia mocy, myslalem nad sama mapa ale co gdyby wywalic egr, usunac katy/dpf, zmienic ic? Co da najlepszy efekt tanim kosztem (tanim bo np caly wydech moge sam wyspawac) ? Niechce tez zeby wydech zrobil sie za glosny i za autem nic nie bylo widac w czarnej chmurze bo nie przepadam za "wies tuningiem". Wiec jakie polaczenie najsensowniejsze? Wywalic egr, lepszy ic do tego wyciac katy/dpf zeby zrobic przelot? Czy np wydechu nie ruszac ze wzgledu na sondy a jesli tak to wystarczy pozmieniac kompem mapy zeby sondy ominac czy cos? A moze zmiana turbo na gtb1752v? Tylko z czym to sie wiaze?posze o pomoc i opinie
Ps. Tak zeby sie zamknac powiedzmy w kwocie 2000zl (liczac czesci i strojenie bo robocizne sam ogarne). Myslalem tez nad downpipem ale podobno w tym silniku wspawanie rurek i zlaczy da ten sam efekt
Ps. V2 jesli podobny temat byl juz na grupie to prosze o link i przepraszam za ponowienie ale szukalem i osobiscie nie moge znalesc
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10348
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Zadzwoń najpierw do polecanych tunerów i zapytaj o koszt strojenia, bo nie wiem czy wystarczy Ci na ic.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Luszyn
Posty: 1
Rejestracja: 20 lip 22, 12:28
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Płeć:

#3

Post autor: Luszyn »

Koszt chipa to ok 700-900zl dzisiaj. Jeśli masz silnik w dobrej kondycji to możesz liczyć na moc nawet około 190—200km. Oczywiście wyrzucając przy przy tym EGR, klapki i w Twoim wypadku (2004r to już prawdopodobnie eu4) wykodowanie tego z komputera, co też kosztuje, bo inaczej świeci check a tak być nie może ;) co do katow to ja bym się pozbył tylko jednego, środkowego i ogólnie powinno być dobrze do codziennej jazdy, bez chmury dymu za Tobą. Najważniejsza jest sama kondycja silnika
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”