E46 320d 150km Półosie

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Borowiksf
Posty: 2
Rejestracja: 2 cze 21, 17:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom

#1

Post autor: Borowiksf »

Witam

Mam problem Z prawą półosią a dokladnie z przegubem zewnętrznym wywaliło z niego smar na całą felge. Czy tą stronę można rozebrać i jakoś naprawić ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

zapewna smar ze starosci juz sie rozpada
mozna w teorii naprawic, wyjmujesz poloś z piasty i wymienasz smar, sa gotowe pakietki smaru moly np. FEBI 2582

ale warto by sprawdzic czy nie ma juz luzow na przegubie skoro smar sie ewakuował
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
jacek23tg
Bywalec forum
Posty: 115
Rejestracja: 16 gru 12, 8:21
BMW: E46 320 CI M54 B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#3

Post autor: jacek23tg »

Prawdopodobnie czeka się wymiana półosi,też ostatnio wymieniałem, kupiłem tańsza za 180 zł mało jeżdżę, nie upalam, zobaczymy ile wytrzyma
Borowiksf
Posty: 2
Rejestracja: 2 cze 21, 17:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom

#4

Post autor: Borowiksf »

scghost pisze: 2 cze 21, 21:21 zapewna smar ze starosci juz sie rozpada
mozna w teorii naprawic, wyjmujesz poloś z piasty i wymienasz smar, sa gotowe pakietki smaru moly np. FEBI 2582

ale warto by sprawdzic czy nie ma juz luzow na przegubie skoro smar sie ewakuował
Właśnie chyba oglądałem twojego yt i wspominałeś że się tego nie robi.
Z tego co zobaczyłem zdejmując koło to smar wydobył się chyba z łączenia "metali" a nie spod gumy czy coś.
Jak sprawdzić takie luzy ? i jak wymienić taki smar ? zdjąć tą gumową osłonę nawalić smaru i tyle?
Dodam że smar który jest na feldze itp nie wygląda na jakąś "wode" tylko w miarę normalnie jak na smar
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Borowiksf pisze: 3 cze 21, 0:40Jak sprawdzić takie luzy ?
Łapiesz za półoś i ruszasz góra/dół (prostopadle do półosi).
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”