[E46] 320d 150KM po wymianie turbo kopci
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 cze 13, 12:29
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Witam,
Trzy dni temu mój samochodzik dostał zregenerowaną turbinę. Regeneracji dokonywała firma EmpTurbo z Wrocławia.
Turbina w moim dieslu jest ze zmienną geometrią - koszt 1270pln.
Zostały wymienione wszystkie filtry, odma i olej (5w40).
Przed regeneracją turbo, auto lekko kopciło przy pedale w podłodze, teraz to lekko zamieniło się w sporą chmurę. Jadąc wczoraj autostradą mogłem lekko przetestować turbo no i szału nie ma. Sądziłem, że odczuję te 150KM, ale nic z tych rzeczy.
Zauważyłem, że przy "deptaniu" słychać z komory silnika jakieś cykanie. Jakiś czas temu wymieniłem wszystkie przewody ciśnieniowe, więc na przerwany przewód nie ma co stawiać. Drugą myślą były wtryski (CR), ale jakiś miesiąc temu sprawdzałem przelewy i były w normie. Przepływka również była wymieniona i wskazania były na niej prawidłowe. Zaraz jadę z kompem na testy i sprawdzę wszystko co się da.
Podsumowując:
1. Wymienione turbo, filtry, odma
2. Brak mocy
3. Spore kopcenie
4. Za jakiś czas wrzucę fotki z ciśnieniami i przelewami.
Macie jakiś pomysł co jeszcze może być nie tak?
Ewentualnie znacie kogoś kto mógłby zdiagnozować ciągły brak mocy i kopcenie? Najlepiej Wrocław i okolice.
Pozdrawiam,
Rafał
-----EDYCJA-----
Witam ponownie,
poniżej wrzucam fotki z inpy.
Silnik chodzi około 5 minut, niskie obroty:
Silnik chodzi około 5 minut, wysokie obroty:
Silnik w temp. 90st., pomiar na biegu, ok 1500 obrotów:
Silnik w temp. 90st., pomiar na 3/4 biegu, ok 3000 obrotów:
Turbo zostało zregenerowane na częściach Garrett-a. Mam wynik z pomiaru po regeneracji wydany przez Emp Turbo, jeśli chcecie mogę go też wrzucić.
Z tego co widziałem podczas przyspieszania turbo kręci się dobrze, osiągało wartości 2,2 (tyle ile komp chciał).
Błędy jakie znalazłem to błąd cylindra nr 1. Świece były niedawno wymienione, razem ze sterownikiem świec.
Czekam na opinie.
Pozdrawiam,
Rafał
Trzy dni temu mój samochodzik dostał zregenerowaną turbinę. Regeneracji dokonywała firma EmpTurbo z Wrocławia.
Turbina w moim dieslu jest ze zmienną geometrią - koszt 1270pln.
Zostały wymienione wszystkie filtry, odma i olej (5w40).
Przed regeneracją turbo, auto lekko kopciło przy pedale w podłodze, teraz to lekko zamieniło się w sporą chmurę. Jadąc wczoraj autostradą mogłem lekko przetestować turbo no i szału nie ma. Sądziłem, że odczuję te 150KM, ale nic z tych rzeczy.
Zauważyłem, że przy "deptaniu" słychać z komory silnika jakieś cykanie. Jakiś czas temu wymieniłem wszystkie przewody ciśnieniowe, więc na przerwany przewód nie ma co stawiać. Drugą myślą były wtryski (CR), ale jakiś miesiąc temu sprawdzałem przelewy i były w normie. Przepływka również była wymieniona i wskazania były na niej prawidłowe. Zaraz jadę z kompem na testy i sprawdzę wszystko co się da.
Podsumowując:
1. Wymienione turbo, filtry, odma
2. Brak mocy
3. Spore kopcenie
4. Za jakiś czas wrzucę fotki z ciśnieniami i przelewami.
Macie jakiś pomysł co jeszcze może być nie tak?
Ewentualnie znacie kogoś kto mógłby zdiagnozować ciągły brak mocy i kopcenie? Najlepiej Wrocław i okolice.
Pozdrawiam,
Rafał
-----EDYCJA-----
Witam ponownie,
poniżej wrzucam fotki z inpy.
Silnik chodzi około 5 minut, niskie obroty:
Silnik chodzi około 5 minut, wysokie obroty:
Silnik w temp. 90st., pomiar na biegu, ok 1500 obrotów:
Silnik w temp. 90st., pomiar na 3/4 biegu, ok 3000 obrotów:
Turbo zostało zregenerowane na częściach Garrett-a. Mam wynik z pomiaru po regeneracji wydany przez Emp Turbo, jeśli chcecie mogę go też wrzucić.
Z tego co widziałem podczas przyspieszania turbo kręci się dobrze, osiągało wartości 2,2 (tyle ile komp chciał).
Błędy jakie znalazłem to błąd cylindra nr 1. Świece były niedawno wymienione, razem ze sterownikiem świec.
Czekam na opinie.
Pozdrawiam,
Rafał
-
- Bywalec forum
- Posty: 67
- Rejestracja: 6 sty 14, 18:33
- BMW: 330d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Koszalin
to normalne że po wymianie turbo auto troszeczkę kopci o ile miałeś poważną awarię turbawki. Olej który wyciągeła jest w tłumniku i po zagrzaniu silnika wypala się olej który jest w katalizatorach, tłumnikach itp. Z jakiego powodu regenerowałes zmieniałeś turbo, masz wydruk z wyważarki ?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 cze 13, 12:29
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
To co piszesz chyba nie do końca się sprawdza, bo moje auto kopci nawet na zimnym motorze.
Raport z wyważarki:
Raport z wyważarki:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 cze 13, 12:29
- BMW: E46 320d
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wrocław
Livedata z dzisiejszych pomiarów. Proszę o komentarz.
[youtube]_QNL9MYqUHo[/youtube]
[youtube]_QNL9MYqUHo[/youtube]
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 9 Odpowiedzi
- 3739 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 1 Odpowiedzi
- 1666 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 9 Odpowiedzi
- 2500 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: chati27
-
- 10 Odpowiedzi
- 10182 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1887 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kokos_sbl
-
- 0 Odpowiedzi
- 970 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kokos_sbl
-
- 7 Odpowiedzi
- 1498 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: stoxon
-
- 3 Odpowiedzi
- 1708 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Quandit
-
- 3 Odpowiedzi
- 1740 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 24 Odpowiedzi
- 6882 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983