[ E46 320d 150KM ] Najczęstsze usterki

dux
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 10, 18:16
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: sosnowiec

#1

Post autor: dux »

witam
panowie co najczęsciej pada w e46d 150km i na co zwracać uwage przy zakupie pomocy. :sorry:
Ostatnio zmieniony 2 lut 10, 11:56 przez spinecki, łącznie zmieniany 4 razy.
Powód: proszę na przyszłość zwracać uwagę aby temat odpowiednio nazywać
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Nic :evil:
MAREK BMW
Bywalec forum
Posty: 70
Rejestracja: 17 sty 10, 19:10
BMW: BMW E46 sedan 136 km
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: ŁUKÓW

#3

Post autor: MAREK BMW »

jak masz taka lalke to moga padać tylko dziewczyny jak je przewieziesz. to są maszyny nie do zajechania .pozdrawim.
OSA BMW

#4

Post autor: OSA BMW »

Sam tytul postu juz mnie rozbroil
dux
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 6 sty 10, 18:16
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: sosnowiec

#5

Post autor: dux »

okej okej osa już sie nie denerwuj to super wóz na medal e46 :good:
Ostatnio zmieniony 22 sty 10, 23:14 przez zdeniu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: takie byki aż kłują w oczy, zadbaj o swoją ortografię kolego
NICRAM46
Posty: 3
Rejestracja: 14 lis 09, 14:10
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy

#6

Post autor: NICRAM46 »

Witm wszystkich -- żartować można ale prawda jest taka że nie ma aut idealnych
choć BMW jest bliskie :lol:


Główne usterki w tym modelu to moim zdaniem :

- dużo aut po wypadku ( i to jest źródło wielu późniejszych problemów )
- turbina (dość często pada przy złym użytkowaniu jak w każdym turbo dieslu zresztą )
- Czujnik poziomu oleju (często po uruchomieniu silnika zapala sie na 20s na zółto)
- Mata w siedzeniu pasażera i włączająca się kontrolka poduszek powietrznych
- poduszki pod silnikiem
- ogrzewanie tylnej szyby
- częste kopcenie ( egr, przepływka, separator oleju itp. )

To chyba takie najczęstrze bolączki, jeśli macie coś do dodania to śmiało - zawsze warto wiedziec na co jeszcze zwrócić uwagę :)

Ogólnie jednak nie zamieniłbym napewno na żaden inny chyba że też BMW :Yahoo!:
OSA BMW

#7

Post autor: OSA BMW »

NICRAM46 pisze:Witm wszystkich -- żartować można ale prawda jest taka że nie ma aut idealnych
choć BMW jest bliskie :lol:


Główne usterki w tym modelu to moim zdaniem :

- dużo aut po wypadku ( i to jest źródło wielu późniejszych problemów )
- turbina (dość często pada przy złym użytkowaniu jak w każdym turbo dieslu zresztą )
- Czujnik poziomu oleju (często po uruchomieniu silnika zapala sie na 20s na zółto)
- Mata w siedzeniu pasażera i włączająca się kontrolka poduszek powietrznych
- poduszki pod silnikiem
- ogrzewanie tylnej szyby
- częste kopcenie ( egr, przepływka, separator oleju itp. )

To chyba takie najczęstrze bolączki, jeśli macie coś do dodania to śmiało - zawsze warto wiedziec na co jeszcze zwrócić uwagę :)

Ogólnie jednak nie zamieniłbym napewno na żaden inny chyba że też BMW :Yahoo!:
Do pierwszego punktu dopisal bym zlote raczki mechanikow "Tu gumeczka ,tam zaslepka,tu zaspawac a to jest wogole nie potrzebne itd)Naszczescie zaden z pozostalych punktow nie dopadl mojej czarnuli,ale w poprzedniej walniete bylo turbo i glowica(przedliftem),fakt ze wyrwalem ja za grosze,ale tez i nie zarobilem na niej zbyt wiele.Mimo to nie zrazilem sie nigdy do tej marki,Jestem wiernym milosnikiem BMW i amerykanskich maszyn na czterech i dwoch kolach
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#8

Post autor: zdeniu »

NICRAM46 pisze:Witm wszystkich -- żartować można ale prawda jest taka że nie ma aut idealnych
choć BMW jest bliskie :lol:


Główne usterki w tym modelu to moim zdaniem :

- dużo aut po wypadku ( i to jest źródło wielu późniejszych problemów )
- turbina (dość często pada przy złym użytkowaniu jak w każdym turbo dieslu zresztą )
- Czujnik poziomu oleju (często po uruchomieniu silnika zapala sie na 20s na zółto)
- Mata w siedzeniu pasażera i włączająca się kontrolka poduszek powietrznych
- poduszki pod silnikiem
- ogrzewanie tylnej szyby
- częste kopcenie ( egr, przepływka, separator oleju itp. )

To chyba takie najczęstrze bolączki, jeśli macie coś do dodania to śmiało - zawsze warto wiedziec na co jeszcze zwrócić uwagę :)

Ogólnie jednak nie zamieniłbym napewno na żaden inny chyba że też BMW :Yahoo!:
no kilka punktów też dopadło moje autko
turbina - wyczytałem z historii serwisowej ze przy 160kkm była wymieniana
mata siedzenia - cały czas świeci mi kontrolka - w końcu trzeba będzie nabyć mate
ogrzewanie tylnej szyby - miałem poprzełamywane przewody miedzy pokrywą bagażnika a nadwoziem
Obrazek
OSA BMW

#9

Post autor: OSA BMW »

No tak Zdeniu ale te przypadlosci wystepuja w kazdej marce nie tylko w naszych ulubienicach :)
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#10

Post autor: zdeniu »

OSA BMW pisze:No tak Zdeniu ale te przypadlosci wystepuja w kazdej marce nie tylko w naszych ulubienicach :)
ale ja nigdzie nie napisałem że to tylko w e46 występuje tylko że są to najczęstsze usterki tego auta
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”