e46 320d 150km brak mocy - ladedruckfuehler
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 mar 15, 0:29
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Witam
Po wymianie rury egr i zlozeniu wszystkiego do kupy odpaliłem fure i zaskoczenie, a mianowicie brak mocy 1 i 2 bieg jest ok, a od 3 biegu ekonomizer dochodzi do ~~14 l. Szybkie podłączenie pod kompa i zauważyłem, że w inpie na live data
, parametr aktualnego cisnienia doładowania powietrza, w ogóle się nie zmienia. stoi w miejscu, podczas gdy inne parametry zachowuja się normalnie. Po przeskanowaniu auta INPA wyszedł mi ten oto błąd
Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie ale po odpięciu wężyka od EGR nie było nic czuć, nie zasysał powietrza. Pomoże ktoś od czego zacząć ?
Po wymianie rury egr i zlozeniu wszystkiego do kupy odpaliłem fure i zaskoczenie, a mianowicie brak mocy 1 i 2 bieg jest ok, a od 3 biegu ekonomizer dochodzi do ~~14 l. Szybkie podłączenie pod kompa i zauważyłem, że w inpie na live data
, parametr aktualnego cisnienia doładowania powietrza, w ogóle się nie zmienia. stoi w miejscu, podczas gdy inne parametry zachowuja się normalnie. Po przeskanowaniu auta INPA wyszedł mi ten oto błąd
Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie ale po odpięciu wężyka od EGR nie było nic czuć, nie zasysał powietrza. Pomoże ktoś od czego zacząć ?
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Czujnik w rurze egr sprawdź czy wpięty i szczelność sprawdź od razu.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 mar 15, 0:29
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
czujnik wpiety, szczelność ok. Ma ktoś może schematy podłączania przewodów od podciśnienia? Może gdzieś się pomyliłem.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 mar 15, 0:29
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Czy jest jakiś sposób by sprawdzić ten czujnik ciśnienia? Bo ten błąd właśnie wskazuje na czujnik ciśnienia.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Na moje to czujnik ciśnienia doładowania w znajduje się w kolektorze dolotowym
Nr 16 na rys. http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AS71-EUR-05-2002-E46-BMW-320d&diagId=11_3327
Nr 16 na rys. http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AS71-EUR-05-2002-E46-BMW-320d&diagId=11_3327
Romanikxxl
- Dobrodziej_1983
- Moderator
- Posty: 5048
- Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
- BMW: E39 525i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: PK82840
- Płeć:
Schematy znajdziesz na realoem.com Dla mnie dziwne jest to, że egr niema podciśnienia. Możliwe że jakiś wężyk spadł lub się rozpadł.napinaczmichal pisze:czujnik wpiety, szczelność ok. Ma ktoś może schematy podłączania przewodów od podciśnienia? Może gdzieś się pomyliłem.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Jest: Mercedes ML 500
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 mar 15, 0:29
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Wezyki wymieniane przy ostatniej zmianie oleju, czyli jakiś rok temu. Jutro znów sprawdzę Wezyki, a czujnik ciśnienia już zamówiony. Cholerny diesel :-/
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 mar 15, 0:29
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Witam Panowie
Problem rozwiązany, zepsuty był czujnik ciśnienia, a wygląda on tak
Zaznaczyłem go na schemacie, aby każdy mógł sprawdzić gdzie on jest. Ja zdejmowałem kolektor dla wygody, a nie wiem czy bez zdjęcia ktoś go wyciągnie. Jest to nr 16 zaznaczony na czerwono.
Po wymianie wróciło wszystko do normy, używka z allegro za 60 zł z przesyłka. Martwi mnie jednak ten wyciek oleju, cieknie na rozgrzanym silniku i na poczatku myslalem, ze to po stronie pasażera. Teraz jak juz auto chodzi przyzwoicie, po przejechaniu kilku km zaglądam pod auto i bum cieknie kropla po kropelce gdzies pod koniec osłony silnika pośrodku. Czy jest tam może jakaś uszczelka czy cos co mogłoby peknać i spowodowac taki wyciek ? niestety nie posiadam kanału, a do mechanika zaprowadze prawdopodobnie jutro. Jeśli jednak ktoś cos wie to prosze o pomoc, dziękuję z góry i pozdrawiam ;]
P.S czasami wystarczy przeczyścić cały ten czujnik i wejście czujnika do kolektora, u mnie był cały zawalony.
Problem rozwiązany, zepsuty był czujnik ciśnienia, a wygląda on tak
Zaznaczyłem go na schemacie, aby każdy mógł sprawdzić gdzie on jest. Ja zdejmowałem kolektor dla wygody, a nie wiem czy bez zdjęcia ktoś go wyciągnie. Jest to nr 16 zaznaczony na czerwono.
Po wymianie wróciło wszystko do normy, używka z allegro za 60 zł z przesyłka. Martwi mnie jednak ten wyciek oleju, cieknie na rozgrzanym silniku i na poczatku myslalem, ze to po stronie pasażera. Teraz jak juz auto chodzi przyzwoicie, po przejechaniu kilku km zaglądam pod auto i bum cieknie kropla po kropelce gdzies pod koniec osłony silnika pośrodku. Czy jest tam może jakaś uszczelka czy cos co mogłoby peknać i spowodowac taki wyciek ? niestety nie posiadam kanału, a do mechanika zaprowadze prawdopodobnie jutro. Jeśli jednak ktoś cos wie to prosze o pomoc, dziękuję z góry i pozdrawiam ;]
P.S czasami wystarczy przeczyścić cały ten czujnik i wejście czujnika do kolektora, u mnie był cały zawalony.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4024
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Do wyjecia czujnika nie trzeba ściągać kolektora, wystarczy koryto od filtra pylkowego. Po odkrecenia srubki wychodzi. Jedynie trzeba trochę zdolności manualnych żeby namierzyć srubke i odkręcić. Ale na pewno pójdzie szybciej i bezpieczniej jak ściąganie kolektora
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 mar 15, 0:29
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto:
Zlokalizowałem wyciek oleju, winny jest wąż olejowy od turbiny dokładnie to numer 7 na schemacie
Ktoś wie jak zabrać się za wymianę ? może ktoś już to zrobił ? da radę bez kanału ? Szukałem na innych forach ale niestety nic ;/
Ktoś wie jak zabrać się za wymianę ? może ktoś już to zrobił ? da radę bez kanału ? Szukałem na innych forach ale niestety nic ;/
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 12957 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarrrecki
-
- 0 Odpowiedzi
- 1139 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Halogen
-
- 32 Odpowiedzi
- 14328 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 10 Odpowiedzi
- 7741 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 1 Odpowiedzi
- 4391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 703 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 21 Odpowiedzi
- 9356 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 0 Odpowiedzi
- 676 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: siupakabra
-
- 16 Odpowiedzi
- 8014 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: morcine
-
- 11 Odpowiedzi
- 10395 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: trandolf