e46 320d 150km brak mocy

Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#21

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Blue pisze:dla sprostowania dodam "zalaczenie turbiny" to chodzilo mi ze da sie uslyszec wyrazny jej szum, ja go slysze od 2,5 tysiaca gdzies
Oj 2.5 tysiąca to bardzo późno. . A że szum to też chyba nie bardzo, raczej świst/gwizd :lol: Każdy ma inne ucho :wink: jednak u Ciebie wstaje zbyt późno. .
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
maciekz94
Bywalec forum
Posty: 345
Rejestracja: 17 lis 14, 16:45
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno

#22

Post autor: maciekz94 »

Dokładnie, u mnie w 318d wstaje bardzo ładnie od 1800 obr/min. U kolegi w 320d 150 km za to gdzieś też dopiero od 2000 obr/min.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#23

Post autor: Dobrodziej_1983 »

maciekz94 pisze:Dokładnie, u mnie w 318d wstaje bardzo ładnie od 1800 obr/min. U kolegi w 320d 150 km za to gdzieś też dopiero od 2000 obr/min.
Dodam dla porównania. U mnie wstaje od 1400-1500 obr/min. (Wycięty kat i wylot/przelot).
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
maciekz94
Bywalec forum
Posty: 345
Rejestracja: 17 lis 14, 16:45
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno

#24

Post autor: maciekz94 »

Tak wcześnie? Aż chciałbym kiedyś porównać! To przy tych 1600 obr/min zbiera już się tak samo jak przy 1800 i 2000obr/min? Chyba się zdecyduje na wycięcie tego kata :D
Blue
Bywalec forum
Posty: 38
Rejestracja: 24 sty 11, 14:38
BMW: 320d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: California

#25

Post autor: Blue »

Dobrodziej_1983 pisze:U mnie wstaje od 1400-1500 obr/min. (Wycięty kat i wylot/przelot).
1,5 tysia przy dieslu to strasznie mało u mnie to sie jeszcze dusi :P
a jak jest z tym wycięciem kata? dużo przy tym roboty? chyba się zdecyduje bo u mnie na prawdę przy 2,5 dopiero czuć gniecenie
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#26

Post autor: GUMMISS »

U mnie i w e34 i w e46 ciężko stwierdzić od kiedy zaczyna pompować, bo to dzieje się płynnie, stopniowo jakby ktoś dodawał gazu. Co innego u kuzyna w astrze, tam dokładnie przy 2000rpm czuć kopniaka w plecy, a do tych obrotów to prawie nie przyśpiesza......
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#27

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Nie wiadomo co jest u Ciebie przyczyną że turbo zasypia do pracy :D Tak czy inaczej polecam wycinkę kata każdemu kto ma klekota. Przed zabiegiem ciężko było wyczuć turbo kiedy się budzi, po turbo elegancko słychać kiedy zaczyna dmuchać i czuć jak pcha w plecy. Najlepiej dać do tlumikarza, koszt wycinki i wspawanie rury to ok 80zl. Sam katalizator sprzedasz za min. 180 zł.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#28

Post autor: zibi_j1 »

Przyczyną jest kierownica zmiennej geometrii. Zablokowana tak że wstaje późno. Albo elektrozawór, albo gruszka, albo sama kierownica
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#29

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Dobrze byłoby przegonić po autostradzie na wyższych obrotach przez dłuższą chwilę 8)
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#30

Post autor: rafał18 »

Dobrodziej_1983 pisze:
maciekz94 pisze:Dokładnie, u mnie w 318d wstaje bardzo ładnie od 1800 obr/min. U kolegi w 320d 150 km za to gdzieś też dopiero od 2000 obr/min.
Dodam dla porównania. U mnie wstaje od 1400-1500 obr/min. (Wycięty kat i wylot/przelot).

Wydaje mi się ze 1400-1500 jest nie możliwe żeby juz czuć ze turbo pompuje, nie w m47...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”