E46 320D 150KM Błedy w INPIE

Andree1609
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 19, 17:55
BMW: 320D
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Świebodzin

#1

Post autor: Andree1609 »

Witam,

Szukam od jakiegoś czasu kodu błędów z INPy, ale nie mogę nic konkretnego znaleźć, pomoże ktoś w rozszyfrowaniu błędów? Lub wskaże gdzie mogę znaleźć przydatne materiały. Poniżej wydruk z INPy.

Kod: Zaznacz cały

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
---------------------------------------
Hinweis: Die Ausstattung wird nicht berücksichtigt, daher werden immer alle SG´s angesprochen!
Inpa-Script : E46.IPO
Version : 1.00
Datum : 20.01.2019, 14:45:36
Baureihe : E46
Fg-Nummer :  aus EWS ausgelesen
Kurzübersicht Fehlerspeichereinträge
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SGBD/Gruppe Anzahl Bezeichnung
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MRS4 0 Airbag Steuergerät oder Sicherheits Info Modul
DSC_MK60 1 Dynamische Stabilitätskontrolle
BM46WIDE 1 Monitor
D50M47B1 5 Motor
KOMBI46R 1 Instrumentenkombi
IHKA46_3 1 Klimaautomatik
LWS5_1B 0 Lenkwinkelsensor
LSZ_2 0 Lichtschaltzentrum
D50M47B1 5 Motor
NAVMK4_2 0 Navigationsrechner
PDCACT 0 Park Distance Control
RADIO 0 Radio alle Typen ausser MOST-FZGe
RLS_DS2 0 Regen- Lichtsensor
SZM46 0 Schaltzentrum Mittelkonsole
ULF 0 Telefon oder Universelle Lade- und Freisprecheinrichtung
EWS3 1 Wegfahrsperre / Elektronische Wegfahrsperre EWS
ZKE5_S12 0 Zentrale Karosserie Elektronik
D_009C * Cabrio Verdeck Modul
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076 * CD-Wechsler I-Bus
### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_0056 * Dynamische Stabilitätskontrolle
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032 * Getriebesteuergerät
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0048 * Japan Bit
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A * Leuchtweitenregulierung
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066 * Licht / Active Light Control
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L * Licht Xenon links
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R * Licht Xenon rechts
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050 * Multifunktionslenkrad
### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_0070 * Reifen Druck Control
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008 * Schiebehebedach
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072 * Sitzmodul oder Easy Entry Fahrer
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA * Sitzmodul oder Easy Entry Beifahrer
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT * Spiegelmemory Fahrer
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT * Spiegelmemory Beifahrer
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0 * Spracheingabesteuerung
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E * Überrollsensor
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED * Videomodul
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B * Videomodul Graphik-Teil
### ERROR_ECU_UNKNOWN_STATUSBYTE
D_ZUHEIZ * Zuheizer
### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
===============================================================================
Variante : DSC_MK60.PRG - Dynamische Stabilitätskontrolle
Version : 1.15 Dynamische Stabilitaets Control DSC E46,R50,E85
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
-------------------------------------------------------------------------------
0x5E5D Bremsfluessigkeitsniveau Schalter Fehler
Fehlerhäufigkeit: 3
Logistikzähler : 1
Kilometerstand 307820 km
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Bremslichtschalter 1.00 0/1
Bremsfluessigkeitsschalter 1.00 0/1
ASC/DSC_aktiv (Tasterfunktion) 1.00 0/1
Bremsdruck erkannt 1.00 0/1
ABS-Regelung 0.00 0/1
ASC-Regelung (BMR) 0.00 0/1
ASC-Regelung (AMR) 0.00 0/1
GMR-Regelung (GMR) 0.00 0/1
GMR-Regelung (MMR) 0.00 0/1
CBC-Regelung 0.00 0/1
MSR-Regelung 0.00 0/1
TDR-Regelung 0.00 0/1
SDR-Regelung 0.00 0/1
DBC-Regelung 0.00 0/1
RTA aktiv 1.00 0/1
Run-Up Mode 0.00 0/1
kein passendes Fehlersymptom
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: 5E 5D A0 03 01 78 3E 00 2D 00 04
=============================================================
Variante : BM46WIDE.PRG - Monitor
Version : 1.1 Widescreen Bordmonitor E46
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x0001: Watchdog Reset
Fehlerhäufigkeit: 1
====================================================================================
Variante : D50M47B1.PRG - Motor
Version : 5.00 DDE 5.0 fuer M47TUE altes BN EU4
ERGEBNIS : 5 Fehler im Fehlerspeicher
-------------------------------------------------------------------------------
0x4222 4222 Gluehkerze Zylinder 2, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 143
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 33.06 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 417.49 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 17.72 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.73 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 13522.88 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321190 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.39 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.13 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14174.59 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 22 24 06 00 00 8F 28 7A F9 1E 53 35 2D 52 66
00 53 00 00 7D 77 1E 66 33 22 50 66 00 57 00 00
-------------------------------------------------------------------------------
0x4232 4232 Gluehkerze Zylinder 3, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 143
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 33.06 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 417.49 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 17.72 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.73 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 13522.88 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321190 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.39 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.13 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14174.59 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 32 24 06 00 00 8F 28 7A F9 1E 53 35 2D 52 66
00 53 00 00 7D 77 1E 66 33 22 50 66 00 57 00 00
-------------------------------------------------------------------------------
0x4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung
P0401 Abgasrückführung (Bank 1) - zu geringer Durchsatz erkannt
Fehlerhäufigkeit: 255
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 799.89 rpm
Kühlmitteltemperatur 35.07 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 385.98 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 11.82 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.73 mg/Hub
Ladedruckwert 1014.15 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 91.37 %
Atmosphärendruck 1004.30 hPa
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321160 km
mittlere Motordrehzahl 1489.45 rpm
Kühlmitteltemperatur 57.15 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 535.64 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 12.21 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 617.56 mg/Hub
Ladedruckwert 1142.15 hPa
Linearisierter APP1 15.75 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 84.29 %
Atmosphärendruck 994.46 hPa
Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung
Testbedingungen noch nicht erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 45 01 B2 06 04 01 FF 28 7A F9 1D 55 31 1E 52 67
00 78 74 66 7D 74 36 6B 44 1F 62 74 14 78 6B 65
-------------------------------------------------------------------------------
0x4841 4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Regelung 2, Regelabweichung
Fehlerhäufigkeit: 255
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 799.89 rpm
Kühlmitteltemperatur 35.07 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 11.82 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 523.03 mg/Hub
Ladedruckwert 1014.15 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 91.37 %
Atmosphärendruck 1004.30 hPa
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321160 km
mittlere Motordrehzahl 1489.45 rpm
Kühlmitteltemperatur 57.15 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 543.52 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 11.42 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 623.86 mg/Hub
Ladedruckwert 1161.84 hPa
Linearisierter APP1 14.17 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 84.29 %
Atmosphärendruck 994.46 hPa
Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung
Testbedingungen noch nicht erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 48 41 32 06 00 00 FF 28 7A F9 1D 55 33 1E 53 67
00 00 74 66 7D 74 36 6B 45 1D 63 76 12 78 6B 65
-------------------------------------------------------------------------------
0x4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 138
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314900 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 16.99 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 417.49 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 17.33 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 529.33 mg/Hub
Ladedruckwert 984.61 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14337.51 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321190 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.39 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.13 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14174.59 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 42 24 06 00 00 8A 28 7B 02 1E 43 35 2C 54 64
00 58 00 00 7D 77 1E 66 33 22 50 66 00 57 00 00
=============================================================
Variante : KOMBI46R.PRG - Instrumentenkombi
Version : 2.10 KOMBI E46 Redesign
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x00BE: Lichtmodul-EEPROM-Fehler
Fehlerhäufigkeit: 40
--
--
--
ungueltiger Arbeitsbereich
Fehler momentan vorhanden
--
--
Fehlercode: BE 68 28
====================================================================================
Variante : IHKA46_3.PRG - Klimaautomatik
Version : 1.04 Integrierte Heiz- Klimaautomatik E46 PU 03/2003
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x0020: AUC Heizung
Fehlerhäufigkeit: 254
--
Kurzschluss gegen Masse
--
--
--
--
Fehlercode: 20 02 FE 24 7C D2 82 50 03 83
====================================================================================
Variante : D50M47B1.PRG - Motor
Version : 5.00 DDE 5.0 fuer M47TUE altes BN EU4
ERGEBNIS : 5 Fehler im Fehlerspeicher
-------------------------------------------------------------------------------
0x4222 4222 Gluehkerze Zylinder 2, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 143
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 33.06 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 417.49 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 17.72 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.73 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 13522.88 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321190 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.39 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.13 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14174.59 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 22 24 06 00 00 8F 28 7A F9 1E 53 35 2D 52 66
00 53 00 00 7D 77 1E 66 33 22 50 66 00 57 00 00
-------------------------------------------------------------------------------
0x4232 4232 Gluehkerze Zylinder 3, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 143
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 33.06 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 417.49 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 17.72 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.73 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 13522.88 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321190 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.39 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.13 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14174.59 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 32 24 06 00 00 8F 28 7A F9 1E 53 35 2D 52 66
00 53 00 00 7D 77 1E 66 33 22 50 66 00 57 00 00
-------------------------------------------------------------------------------
0x4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung
P0401 Abgasrückführung (Bank 1) - zu geringer Durchsatz erkannt
Fehlerhäufigkeit: 255
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 799.89 rpm
Kühlmitteltemperatur 35.07 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 385.98 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 11.82 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 516.73 mg/Hub
Ladedruckwert 1014.15 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 91.37 %
Atmosphärendruck 1004.30 hPa
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321160 km
mittlere Motordrehzahl 1489.45 rpm
Kühlmitteltemperatur 57.15 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 535.64 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 12.21 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 617.56 mg/Hub
Ladedruckwert 1142.15 hPa
Linearisierter APP1 15.75 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 84.29 %
Atmosphärendruck 994.46 hPa
Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung
Testbedingungen noch nicht erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 45 01 B2 06 04 01 FF 28 7A F9 1D 55 31 1E 52 67
00 78 74 66 7D 74 36 6B 44 1F 62 74 14 78 6B 65
-------------------------------------------------------------------------------
0x4841 4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Regelung 2, Regelabweichung
Fehlerhäufigkeit: 255
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314810 km
mittlere Motordrehzahl 799.89 rpm
Kühlmitteltemperatur 35.07 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 11.82 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 523.03 mg/Hub
Ladedruckwert 1014.15 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 91.37 %
Atmosphärendruck 1004.30 hPa
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321160 km
mittlere Motordrehzahl 1489.45 rpm
Kühlmitteltemperatur 57.15 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 543.52 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 11.42 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 623.86 mg/Hub
Ladedruckwert 1161.84 hPa
Linearisierter APP1 14.17 %
Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %
Tastverhältnis - Ladedrucksteller 84.29 %
Atmosphärendruck 994.46 hPa
Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung
Testbedingungen noch nicht erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 48 41 32 06 00 00 FF 28 7A F9 1D 55 33 1E 53 67
00 00 74 66 7D 74 36 6B 45 1D 63 76 12 78 6B 65
-------------------------------------------------------------------------------
0x4242 4242 Gluehkerze Zylinder 4, Ansteuerung
Fehlerhäufigkeit: 138
Logistikzähler : 40
1. Umweltsatz
Kilometerstand 314900 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 16.99 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 417.49 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 17.33 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 529.33 mg/Hub
Ladedruckwert 984.61 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14337.51 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
2. Umweltsatz
Kilometerstand 321190 km
mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm
Kühlmitteltemperatur 52.13 deg C
maximaler Raildruck der letzten 10ms 401.73 bar
Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.39 mg/cyc
angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.13 mg/Hub
Ladedruckwert 1004.30 hPa
Linearisierter APP1 0.00 %
Batteriespannung 14174.59 mV
Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h
Zustand der Glühanzeige 0.00 -
Unterbrechung
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert
Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehlercode: 42 42 24 06 00 00 8A 28 7B 02 1E 43 35 2C 54 64
00 58 00 00 7D 77 1E 66 33 22 50 66 00 57 00 00
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Variante : EWS3.PRG - Wegfahrsperre / Elektronische Wegfahrsperre EWS
Version : 2.000 Elektronische Wegfahrsperre Entwicklungs SGBD
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x0043: WC-Toleranz erhoeht bei Schluessel Nummer 4
Fehlerhäufigkeit: 4
sporadischer Fehler
Fehlercode: 43 04
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maniek21112
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#2

Post autor: maniek21112 »

5E5D - czujnik poziomu płynu hamulcowego (sprawdź wiązkę).
4222 - świeca żarowa na 2 cylindrze (świeca lub sterownik, ewentualnie jedno i drugie).
4232 - świeca żarowa na 3 cylindrze.
4501 - egr (sam zawór lub przetwornik ciśnienia, do sprawdzenia węże podciśnienia, chyba, że jest odpięty to wtedy zrozumiałe).
4841 - egr (j.w.).
4242 - świeca żarowa na 4 cylindrze.
Zmieniałeś moduł świateł?
Czujnik auc (sprawdź wtyczkę i wiązkę).
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#3

Post autor: Andree1609 »

Od momentu gdy go kupiłem czyli jakieś 1,5 roku temu wymieniałem tylko egr(rok temu), ale świec i modułu nic. Możliwe jest, żeby od razu 3 poszły czy to jednak bardziej sterownik świec? Moduł świateł nie ruszany, tylko żarniki d2s wymieniane.
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#4

Post autor: maniek21112 »

Tego dowiesz się po zrzuceniu kolektora i sprawdzenia świec oraz modułu, może być jedno i drugie do wymiany.
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