E46 320d 136km brak mocy i duże spalanie

Lechu165
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 paź 18, 15:22
BMW: E46 320d 136km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa

#11

Post autor: Lechu165 »

Co do zegara pompy to juz raz miałem podpięty , co prawda z trudem ale się dało , ale wtedy okazalo się że gwint na ściągaczu mi nie pasuje takze nic nie zdziałałem ... Tzn , że podpinam kompa , odpinam wałek pompy, kręce nim i kąt mi pokaże na kompie ? Rozumiem , że potem blokuje pompe , ustawiam tłok w GMP , wkładam kołek blokujący i mogę wszystko spinac tak ?

Edit:
Jest jeszcze problem co do kompa , kabel mam itd ale nie ogarniam inpy , a nawet skąd ją pobrać , do Disa to pewnie już całkiem ... jedno pytanie , jeśli chciałbym zrobić to mniej więcej na „oko” (tak wiem , na oko to chłop umarł, ale na własna odpowiedzialność ) to w która stronę miał kręcić wałkiem pompy ?
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#12

Post autor: rafał18 »

Nie ogarniasz inpy i dis to nawet sie za to nie bierz bo bedxie tylko gorzej...

Grzejesz auto, podpinasz kompa i sprawdzasz parametry, gasisz auto i rozbierasz, poprawiasz pompe i sprawdzasz znowu kompem. Na "oko" to Ci ta beemk jezdzic nie bedzie.
Jak masz launch x431 lub cos takiego to tez podejrzysz parametry

Moja propozycja to fachowiec.
Lechu165
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 paź 18, 15:22
BMW: E46 320d 136km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa

#13

Post autor: Lechu165 »

rafał18 pisze: 25 paź 18, 9:42 Nie ogarniasz inpy i dis to nawet sie za to nie bierz bo bedxie tylko gorzej...

Grzejesz auto, podpinasz kompa i sprawdzasz parametry, gasisz auto i rozbierasz, poprawiasz pompe i sprawdzasz znowu kompem. Na "oko" to Ci ta beemk jezdzic nie bedzie.
Jak masz launch x431 lub cos takiego to tez podejrzysz parametry

Moja propozycja to fachowiec.
Właśnie napisałeś , że robi się to "na oko" ... Oto mi wlasnie chodzilo , a to że co ustawienie sprawdza się parametry na kompie to chyba każdy bez żółtych papierów by wiedział :D Tylko pytam konkretnie w którą stronę kręcic wałkiem pompy aby skorygować kąt np. -14 , który był przed zrobieniem wtrysków ;) Zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy odwrotnie ? I czy taki właśnie kąt tak mocno sprzyjałby strasznie wysokiemu spalaniu i braku mocy u dołu ? Od razu mówię , dwóch lewych rąk nie mam jak to niektórzy z góry uważają ... Wystarczy dobra rada , jakaś wskazówka i opanuje to bez problemu , a co do propozycji typu "fachowiec" to proszę Cię... To serio źle , że pytam ? jakby każdy miał myśleć w ten sposób to te forum byłoby zbyteczne , a przecież kto pyta nie błądzi :)
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#14

Post autor: rafał18 »

To nie jest wymiana klockow czy chlodnicy o to chodzi. Jak przesadzisz z "kreceniem" to nie odpalisz auta i bedzie Ci to ciężko opanować. Wiem bo za pierwszym razem też zje....łem i walczylem 3h zeby znaleźć punkt do odpalenia auta.
Potrzebujesz sciagacz do pompy
Blokade rozrzadu na wałki
INPA + DIS czy cos czym ogarniesz parametr kata wtrysku i ustawienie pompy.
Ruch na pompie to sa milimetry i piszac "na oko" nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Gdzie Ty odczytales te -14, co to jest? Daj screeny jakies jak mozesz.

Wspominajac o fachowcu nie mialem na celu zlosliwosci czy czegos podobnego...
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#15

Post autor: rafał18 »

Jak chcesz przyspieszyc to lewo, jak opóźnić to prawo
Ustawiasz rozrzad na znak
Luzujesz nakrętkę na pompie
Blokujesz pompe. Ja uzywam klucza pneumatycznego i nie blokuje
Odklejasz pompę
Kręcisz delikatnie motorem w strone w ktora potrzebujesz
Dokrecasz pompe. Jak blokowales to delikatnie najpierw, odblokowujesz i wtedy dokrecasz.
Odpalasz DIS i sprawdzasz.

Pasek i napinacz sciagniesz? :D to oczywiscie żart i sie nie napinamy
Lechu165
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 paź 18, 15:22
BMW: E46 320d 136km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa

#16

Post autor: Lechu165 »

rafał18, Wiem , wiem o co chodzi już mniej więcej i oczywiście nie spinam , tylko czasem łapie mnie skurcz jak ktoś mi pisze o „fachowcach” :D ogarnę to bez problemu . Początek wtrysku wcześniej sprawdzałem programem delphi w znajomym serwisie . No i poza ustawieniem pompy to już mi nic innego do głowy nieprzechodni , turbina podaje jak trzeba , wtryski po regeneracji i ponownym sprawdzeniu , ciśnienie w Dolocie jak trzeba , a Bmka pali od cholery i mocą nie grzeszy szczególnie z dołu ... chodzi cały czas , jeżdżę sporo i nic się nie zmienia , jest cały czas jak jest i trochę to uciążliwe :/ problemu z odpalaniem żadnego nie ma i dymić także nie dymi . Dlatego stawiam na ustawienie pompy , oczywiście przed sprawdze kompem , aktualnie nie mam dostępu :/ chyba ze polecisz na szybko jakiś program do diagnozy mniej skomplikowany szczególnie jeśli chodzi o instalacje ;)
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#17

Post autor: rafał18 »

O ile dobrze pamietam to delphi podaje jakies dziwne wartosci w przypadku kata wtrysku i mozna nim....
Chomik, sciagasz wirtualna maszyne od trandolfa z instrukcja i musi działać. To jest najtansza i najszybsza opcja, w dodatku najpewniejsza.
A z ciekawosci ile mierzy Ci przeplywka? I pod kompem nie ma ani jednego błędu?
Lechu165
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 4 paź 18, 15:22
BMW: E46 320d 136km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa

#18

Post autor: Lechu165 »

rafał18, Na kompie żadnych błedów prócz egr'a który jest odłączony , a przepływki na kompie nie sprawdzałem , ale podmieniałem na sprawną i żadnych rezultatów , a jak odepnę swoją to całkiem tragedia . Właśnie myślałem o wersji od trandolfa , ale mam win 10 , muszę poczytać czy to pójdzie ;)
Awatar użytkownika
devtox
Bywalec forum
Posty: 141
Rejestracja: 6 lis 17, 2:54
BMW: 320d n47
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno

#19

Post autor: devtox »

Lechu165 pisze:rafał18, Na kompie żadnych błedów prócz egr'a który jest odłączony , a przepływki na kompie nie sprawdzałem , ale podmieniałem na sprawną i żadnych rezultatów , a jak odepnę swoją to całkiem tragedia . Właśnie myślałem o wersji od trandolfa , ale mam win 10 , muszę poczytać czy to pójdzie ;)
Pojdzie pojdzie przez emulator. U mnie na dyszce smiga az milo....

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”