[E46] 320Cd Jakie spręzyny do seryjnych amortyzatorów ??

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#1

Post autor: saper1008 »

Siemanko
Mam takie pytanie, chce posadzić swoją bmke na glebę na wiosnę mam felgi 18 i opony przód 225/45/18 i tył 225/40/18.
Zastanawiam się jakie najkrótsze sprężyny mogą być do seryjnych amorów tak żeby one to wytrzymały i tak żeby koła nie obcierały o nadkola.
Zastanawiałem się nad: przód -50 tył -30 ale wydaje mi się że seryjne amory są za słabe na taką glebę więc może przód -40 a tył -20 ??
Zastanawiałem się nad zawiechą MTS Technik lub coś w tym stylu ale nie jestem przekonany co do tych gwintów.
Wiem że za porządny gwint trzeba dać około 3 tyś i może jak będę już miał amory do wymiany to kupie jakiś gwint, narazie chciał bym włożyć same sprężyny.
Czy przy glebie -40 i -20 trzeba wymieniać łączniki stabilizatora ??
Czekam na odp. POZDRO !! :)

Tak to wygląda teraz aż się prosi o glebę :D

Obrazek
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#2

Post autor: saper1008 »

sirek pisze:N a seryjnych amorach możesz max opuścić auto o 40 mm , skok tłoka będzie krótszy ale w normie. Więcej niż 40 mm teoretycznie tęż mozna ale jak wpadniesz w dziurę to po amorku. Łączników nie trzeba wymieniać natomiast przy gwincie tak. MTS Technik taka sobie zawiecha z Chin. 8) .......
P.S z tyłu raczej powinieneś mieć 225/45 a nie z przodu jeśli już a najlepiej wszystkie cztery 225/40/ 18. :)
Właśnie wszystkie miałem 222/45/18 ale przód zamieniłem się na 225/40/18 :) zobaczę może uda mi się jeszcze dokupić na przód 40 profil :) a jest sens obniżać o 40 mm będzie jaki efekt ??
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
MikeR
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 24 lut 11, 22:08
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia

#3

Post autor: MikeR »

Moim zdaniem najlepszą opcją dla Ciebie będzie zestaw Eibach Pro - Kit. Delikatnie obniża auto, można założyć na seryjne amortyzatory.
Z dobrych gwintów polecam:

1. KW V1 / V2 / V3
2. Weitec
3. Eibach
4. FK Konigsport - regulacja twardości
5. AP FAHRWERK
6. FK Highsport
7. MTS-Technik - ostatnio trochę poprawili jakość w tej klasie cenowej nic lepszego nie znajdziesz
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#4

Post autor: saper1008 »

Już dorwałem używki Weitec 40/30 w bardzo dobrym stanie za taką samą kasę co Mts-technik i inne JAmexy ;p :)
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”