e46 318ti problem słabnie lista błedów

sebekwwl
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 22 gru 15, 21:07
BMW: e46 318ti
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobyłka

#1

Post autor: sebekwwl »

witam mam problem z moja bmw e46 318ti z silnikiem n46b20a 2004r a mianowicie czasem słychać klekot z pod maski. Olej to motul wymieniam co 10tyś km ,
raz jest klekotanie raz nie ma, w trakcie jazdy najczęściej na niskich obrotach zdarzy się szarpnąć i czasami jak by mu mocy brakowało nowe świece i cewki
Błędy na komputerze to : p0340 , 1030 , p2B62 może ktoś z okolic Legionowa podjął by się diagnostyki i ewentualną naprawą?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

nagraj telefonem to klekotanie
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

P0340 2B62 Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik wałka rozrządu 1, strona dolotowa
P1030 2A63 Cyfrowy sterownik silnika: Valvetronic, silnik nastawczy 1
Wyjmij czujniki położenia wałków rozrządu, oczyść je i zamień miejscami. Sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika valvetronica.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
sebekwwl
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 22 gru 15, 21:07
BMW: e46 318ti
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobyłka

#4

Post autor: sebekwwl »

może być to spowodowane nastawnikiem valvetronica?
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#5

Post autor: Lashie »

Ja bym się jeszcze rozrządowi przyjrzał, a konkretnie napinaczowi, czy jest to ten starszy czy nowszy typ, w n42 po wielu przebojach to właśnie ten skurczybyk jak się okazało był odpowiedzialny za lekkie przyduszanie, szarpanie od czasu do czasu przy ruszaniu i poranny klekocik. To tak organoleptycznie można sprawdzić czy się nie zacina i czy możesz go ścisnąć w ręku
sebekwwl
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 22 gru 15, 21:07
BMW: e46 318ti
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobyłka

#6

Post autor: sebekwwl »

rozrząd nowy ma może z 20 k km kupiony oryginał z czescidobmw
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10337
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Napisałem już co zrobić i sprawdzić przecież.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”