[e46 318i] Wyciek,ciśnienie w układzie,zapowietrzony układ.

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#11

Post autor: Grzechu16 »

Witam,

Miałem dzisiaj chwilę, żeby trochę podłubać przy samochodzie. Generalnie problem jeszcze nie rozwiązany - wyciska mi olej spod uszczelek... zdemontowałem filtr odmy - w środku na ściankach była taka cieniutka warstwa białawej mazi (bardzo cienka). Filtr odmy był cały pokryty z zewnątrz z góry olejem (warstwa brudu zwilżona olejem). Czy może to wskazywać na niesprawne działanie odmy czy jakiegoś innego elementu? Odma była stosunkowo nie dawno wymieniana. Z góry dziękuję za jakieś sugestie.
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#12

Post autor: mariryb »

Dużo jeździsz? Jak mało to biała maż to norma, tym bardziej w zimę.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#13

Post autor: Grzechu16 »

Samochód stał prawie tydzień, ale wczoraj zaliczyłem trasę około 100km. Tak myślałem, że ten biały nalot może być spowodowany temperaturami. A jak wygląda sprawa z zabrudzoną odmą z zewnątrz? Przypuszczam, że raczej nie jest to normalna sytuacja.
Marcin-e46
Bywalec forum
Posty: 91
Rejestracja: 26 kwie 13, 19:19
BMW: BMW e46 318
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
VIN: FZ91985

#14

Post autor: Marcin-e46 »

Kolego, a w jakim silniku ?? Będąc teraz w Polsce przy temperaturze -16 miałem też problem pogwizdy ze strony odmy itp , Fakt wymieniłem odmę bo moja się rozsypała, ale wymieniłem na ori , ale używana . Naloty białe będziesz miał od tego że silnik jest nie dogrzewany z powodu robienia małej ilości kilometrów i dlatego on powstaje normalna sytuacja , a olej z pod nowych uszczelek może ci wywalać z powodu słabej jakości tych uszczelek . Zamienniki takie są a czym taniej tym gorzej . :)
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#15

Post autor: Grzechu16 »

Marcin-e46 pisze:Kolego, a w jakim silniku ?? Będąc teraz w Polsce przy temperaturze -16 miałem też problem pogwizdy ze strony odmy itp , Fakt wymieniłem odmę bo moja się rozsypała, ale wymieniłem na ori , ale używana . Naloty białe będziesz miał od tego że silnik jest nie dogrzewany z powodu robienia małej ilości kilometrów i dlatego on powstaje normalna sytuacja , a olej z pod nowych uszczelek może ci wywalać z powodu słabej jakości tych uszczelek . Zamienniki takie są a czym taniej tym gorzej . :)
Silnik taki jak w podpisie - M43. Te uszczelki są grube i ich jakość raczej nie powinna być problemem. Dwa razy rozbierałem osłony rozrządu i mocowałem ponownie te uszczelki ostatni raz dając sporą warstwę szarego silikonu temperaturowego dla pewności, żeby nic nie ciekło. Wymieniłem też jakiś czas temu korek wlewu oleju bo tam też lekko mi się pociło od oleju i mimo tego, że nowy korek wchodzi znacznie ciaśniej pocenie nie ustało.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”