e46 318i pukanie popychaczy lub zaworów
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 sty 11, 19:26
- BMW: E46 318i LPG
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Szadek
koledzy jeszcze zaworka nie wymieniałem ale zaobserwowałem coś nowego po opaleniu tzn. auto jak źle pracowało tak pracuje ale ta jego praca trwa do momentu załączenia pompy powietrza wtórnego i wtedy się wycisza właśnie. i co tu teraz myśleć a jeszcze gorsze co zrobić??
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
koledzy powiem tak że ja też ze swoim silnikiem mialem mnóstwo klopotów i kupe kasy w niego włozyłem i nadal sie cos psuło
w koncu znalazlem uzywany silnik po malym przebiegu i z gwarancja na sprawdzenie i wymieniłem
od tej pory mam spokój
w koncu znalazlem uzywany silnik po malym przebiegu i z gwarancja na sprawdzenie i wymieniłem
od tej pory mam spokój
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
chojny90 pisze:koledzy jeszcze zaworka nie wymieniałem ale zaobserwowałem coś nowego po opaleniu tzn. auto jak źle pracowało tak pracuje ale ta jego praca trwa do momentu załączenia pompy powietrza wtórnego i wtedy się wycisza właśnie. i co tu teraz myśleć a jeszcze gorsze co zrobić??
Czyli w sumie masz odpowiedź. Jak masz jakiś problem z silnikiem to wymień go na nowy.danielo6666 pisze:koledzy powiem tak że ja też ze swoim silnikiem mialem mnóstwo klopotów i kupe kasy w niego włozyłem i nadal sie cos psuło
w koncu znalazlem uzywany silnik po malym przebiegu i z gwarancja na sprawdzenie i wymieniłem
od tej pory mam spokój
- Grzechu16
- Bywalec forum
- Posty: 521
- Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
- BMW: E46 318i [m43] 118KM
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice
Dla jasności mój post był ironiczny bo kolega danielo6666 jak zacięta płyta klepie cały czas tą samą gadkę, że miał problem z silnikiem i władował w niego masę kasy aż w końcu kupił inny silnik i to jest recepta na jakiekolwiek problemy z silnikiem.
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
kolego wyżej zapewnie miałeś i bedziesz też miał duzo problemów ze swoim silnikiem
na forum wiele razy już pisałes o swoich problemach i nikt sie nie wyśmiewał z twoich postów
życzyłbym ci żebyś miał auto w takim stanie jak ja bo zapewne duzo mu brakuje
na forum wiele razy już pisałes o swoich problemach i nikt sie nie wyśmiewał z twoich postów
życzyłbym ci żebyś miał auto w takim stanie jak ja bo zapewne duzo mu brakuje
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 kwie 13, 9:15
- BMW: 316i E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: UK
- Województwo: ---
- Miasto: Lincoln
- VIN: AK26207
Jaki jest numer katalogowyuszczelki i oringow? Tu w UK nie moge tego znalesc nawet na ebayu, czy zostaje tylko dealer?mariryb pisze:Tą wystającą częścią w stronę filtra. Raczej nie wejdzie odwrotnie to ta drga strona jest trochę grubsza i nie wchodzi w obudowę filtra.
Spójrz na oringi.Mają rozmiar 24x3. Ja kupiłem takie ale były trochę inne. Tzn okrągłe (chodzi o średnicę ścianki) a powinny być kwadratowe. Pod spodem zdjęcie jakie kupiłem. Po założeniu na ten zaworek nie mogłem go włożyć. Musiałem je trochę ściąć, wyrównać ścianki z zewnątrz.
Jeśli chodzi o wymianę to trzeba wyjąć filtr powietrza, zdjąć pasek klinowy i alternator, ale odkręć tylko górną śrubę, dolnej nie (tylko poluzuj) i alternator odchyl w prawo. Pod nim są 4 śruby łapy pompy wspomagania, odkręcasz i odsuwasz (razem z alternatorem w prawo). I już jest obudowa filtra oleju dostępna.
PS Ja nie mam klimy wiec z klimą może być ciaśniej.
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 26 kwie 13, 9:15
- BMW: 316i E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: UK
- Województwo: ---
- Miasto: Lincoln
- VIN: AK26207
Tu jest super to pokazane:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL12&mospid=47628&btnr=11_1568&hg=11&fg=30
Jednak jest tylko jeden oring? a na zdjeciu ze strony 6 tematu sa dwa, to jak to jest?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL12&mospid=47628&btnr=11_1568&hg=11&fg=30
Jednak jest tylko jeden oring? a na zdjeciu ze strony 6 tematu sa dwa, to jak to jest?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 3183 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rysiektr
-
- 6 Odpowiedzi
- 12984 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94
-
- 30 Odpowiedzi
- 11095 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Seba97e46
-
- 5 Odpowiedzi
- 4547 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SebeQ
-
- 6 Odpowiedzi
- 1656 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adrian23
-
- 15 Odpowiedzi
- 5382 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 9446 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: konrados94
-
- 2 Odpowiedzi
- 859 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Czarnyy
-
- 0 Odpowiedzi
- 1560 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BartekME46