e46 318i pukanie popychaczy lub zaworów

chojny90
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 27 sty 11, 19:26
BMW: E46 318i LPG
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Szadek

#61

Post autor: chojny90 »

koledzy jeszcze zaworka nie wymieniałem ale zaobserwowałem coś nowego po opaleniu tzn. auto jak źle pracowało tak pracuje ale ta jego praca trwa do momentu załączenia pompy powietrza wtórnego i wtedy się wycisza właśnie. i co tu teraz myśleć a jeszcze gorsze co zrobić??
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#62

Post autor: danielo6666 »

koledzy powiem tak że ja też ze swoim silnikiem mialem mnóstwo klopotów i kupe kasy w niego włozyłem i nadal sie cos psuło
w koncu znalazlem uzywany silnik po malym przebiegu i z gwarancja na sprawdzenie i wymieniłem
od tej pory mam spokój
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#63

Post autor: Grzechu16 »

chojny90 pisze:koledzy jeszcze zaworka nie wymieniałem ale zaobserwowałem coś nowego po opaleniu tzn. auto jak źle pracowało tak pracuje ale ta jego praca trwa do momentu załączenia pompy powietrza wtórnego i wtedy się wycisza właśnie. i co tu teraz myśleć a jeszcze gorsze co zrobić??
danielo6666 pisze:koledzy powiem tak że ja też ze swoim silnikiem mialem mnóstwo klopotów i kupe kasy w niego włozyłem i nadal sie cos psuło
w koncu znalazlem uzywany silnik po malym przebiegu i z gwarancja na sprawdzenie i wymieniłem
od tej pory mam spokój
Czyli w sumie masz odpowiedź. Jak masz jakiś problem z silnikiem to wymień go na nowy.
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#64

Post autor: hackunek »

na nowy taki sam...
kiedyś dla klienta w fordzie wymieniałem silnik i dopiero 4 był oki
Awatar użytkownika
Grzechu16
Bywalec forum
Posty: 521
Rejestracja: 29 lis 12, 21:37
BMW: E46 318i [m43] 118KM
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków/Czechowice-Dziedzice

#65

Post autor: Grzechu16 »

Dla jasności mój post był ironiczny bo kolega danielo6666 jak zacięta płyta klepie cały czas tą samą gadkę, że miał problem z silnikiem i władował w niego masę kasy aż w końcu kupił inny silnik i to jest recepta na jakiekolwiek problemy z silnikiem.
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#66

Post autor: danielo6666 »

kolego wyżej zapewnie miałeś i bedziesz też miał duzo problemów ze swoim silnikiem
na forum wiele razy już pisałes o swoich problemach i nikt sie nie wyśmiewał z twoich postów
życzyłbym ci żebyś miał auto w takim stanie jak ja bo zapewne duzo mu brakuje
RoniN_
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 26 kwie 13, 9:15
BMW: 316i E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: UK
Województwo: ---
Miasto: Lincoln
VIN: AK26207

#67

Post autor: RoniN_ »

mariryb pisze:Tą wystającą częścią w stronę filtra. Raczej nie wejdzie odwrotnie to ta drga strona jest trochę grubsza i nie wchodzi w obudowę filtra.

Spójrz na oringi.Mają rozmiar 24x3. Ja kupiłem takie ale były trochę inne. Tzn okrągłe (chodzi o średnicę ścianki) a powinny być kwadratowe. Pod spodem zdjęcie jakie kupiłem. Po założeniu na ten zaworek nie mogłem go włożyć. Musiałem je trochę ściąć, wyrównać ścianki z zewnątrz.

Jeśli chodzi o wymianę to trzeba wyjąć filtr powietrza, zdjąć pasek klinowy i alternator, ale odkręć tylko górną śrubę, dolnej nie (tylko poluzuj) i alternator odchyl w prawo. Pod nim są 4 śruby łapy pompy wspomagania, odkręcasz i odsuwasz (razem z alternatorem w prawo). I już jest obudowa filtra oleju dostępna.

PS Ja nie mam klimy wiec z klimą może być ciaśniej.

Obrazek
Jaki jest numer katalogowyuszczelki i oringow? Tu w UK nie moge tego znalesc nawet na ebayu, czy zostaje tylko dealer? :o
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#68

Post autor: hackunek »

Uszczelka 11421709800
o-ring 11421709513
RoniN_
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 26 kwie 13, 9:15
BMW: 316i E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: UK
Województwo: ---
Miasto: Lincoln
VIN: AK26207

#69

Post autor: RoniN_ »

Tu jest super to pokazane:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL12&mospid=47628&btnr=11_1568&hg=11&fg=30
Jednak jest tylko jeden oring? a na zdjeciu ze strony 6 tematu sa dwa, to jak to jest?
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#70

Post autor: hackunek »

oringi są dwa
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”