[ E46 318i ] obudowa filtra oleju demontaz

samuraj1111
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 sty 10, 16:03
BMW: sedan e46 1,8i
Rok produkcji: 2000
Państwo: szwecja
Województwo: ---
Miasto: stockholm

#1

Post autor: samuraj1111 »

hej jestem nowy na forum i uderzam z zapytaniem dotyczacym obudowy filtra oleju w mojej e46 1,8i sedan mianowicie mam wyciek oleju z tamtad i wiem co mam wymienic lecz interesuje mnie sposob demontazu a mianowicie czy musze odkrecac pozostale rzeczy takie jak alternator i cos tam jeszcze aby sciagnac obudowe filtra bo jezeli tak to wiaze sie z tym sciagniecie paska i wogole dlatego prosze o rade w tej sprawie bo nie podejme sie sam takiej naprawy ale jezeli moge sciagnac obudowe bez dodatkowych czesci to zrobie to sam bez dodatkowych oplat bo czesci zamienne juz zakupilem dzieki z gory
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#2

Post autor: Greg 318 »

Witam
musisz zdemontowac : filtr powietrza , pasek, alternator, nast obudowe filtra
z czesci potrzebujesz uszczelke i zawor z oringami
A najpierw przeczytac regulamin forum :evil:
samuraj1111
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 4 sty 10, 16:03
BMW: sedan e46 1,8i
Rok produkcji: 2000
Państwo: szwecja
Województwo: ---
Miasto: stockholm

#3

Post autor: samuraj1111 »

dzieki za info. a co do regulaminu obiecuje poprawe
junior503
Bywalec forum
Posty: 240
Rejestracja: 3 paź 09, 11:31
BMW: E46 318i Sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Konstancin-Jeziorna

#4

Post autor: junior503 »

Ja to wymieniałem, zdejmujesz podstawe filtra oleju, i tak jest kilka o-ringów od temperatury pękają i się łuszczą, wymieniłem to i jest Git.
było e46 318i
predki
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 15 maja 10, 3:16
BMW: E46 318i M43
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
VIN: JJ41723

#5

Post autor: predki »

kilka oringów tzn.ile? bo,będę też wymieniał,w sklepie ASO sprzedali mi tylko szt.1 + uszczelkę do kompletu
betek-mobile
Bywalec forum
Posty: 29
Rejestracja: 18 gru 08, 15:45
BMW: E-46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Kluczbork

#6

Post autor: betek-mobile »

witam!

mam ten sam problem u mnie. Jaki jest mniej więcej koszt całkowity? Tzn. części + naprawa?
predki
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 15 maja 10, 3:16
BMW: E46 318i M43
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: warszawa
VIN: JJ41723

#7

Post autor: predki »

koszt części [oring+uszczelka] ok.20 PLN,co do dalszej części pytania to nie wiem ile to kosztuje
eryck87
Posty: 3
Rejestracja: 26 wrz 10, 12:50
BMW: 318i e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Biała Rawska

#8

Post autor: eryck87 »

Niedawno to wymieniałem niestety ale trzeba wymienic 2 oringi a nie tylko jeden, obydwa są identyczne i to one puszczają olej a nie ta papierowa uszczelka.
Co do demontarzu to jest całkiem prosty: filtr powietrza potem odciągamy napinacz paska i pasek ładnie nam schodzi, odkrecamy alternator (wcześniej trzeba by odlączyc akumulator bo mozemy zrobic spięcie tym kablem od alternatora gdyz jest w nim prąd) następnie łapa która trzyma alternator i pod nią jest właśnie obudowa w całej okazałości. mnie jako niedoświadczonemu mechanikowi zajeło to 2-3 godzinki.
piter1982
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 11, 13:11
BMW: 318i E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: piekary sl

#9

Post autor: piter1982 »

witam, niedoswiadczony mechanik, potrzebne wskazowki co do alternatora, a mianowicie mam problem z demontarzem, 318i silnik m43, odkrecilem dwie sruby mocujace i alternator nawet nie drgnie, pomocy, dzieki
junior503
Bywalec forum
Posty: 240
Rejestracja: 3 paź 09, 11:31
BMW: E46 318i Sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Konstancin-Jeziorna

#10

Post autor: junior503 »

W aso sprzedają jeden oring, ale jak się rozbierze to są tam dwa. Alternator jest na sprężynie, na srube trzymajacą koło pasowe na alternatorze zakładasz klucz i naginasz, a jak dociągniesz już do dołu to jest tak miejsce żeby zablokować to np: śrubokrętem, trochę gimnastyki jest ale dasz rade.
było e46 318i
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”