E46 318i N42 duże ciśnienie pod pokrywą zaworów
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Wymień odmę na orki, koszt nowej, to ok. 200 zł. Czasami lepiej trochę dołożyć i kupić coś oryginalne i mieć spokój.Seba97e46 pisze:. Odma kosztowała trochę ponad 100zł czyli zamiennik na to wychodzi, ale teraz co z nią może być nie tak i jak sprawdzić? :/
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Co do gazu. Bardzo wielu instalatorów potrafi prawidłowo dobrać podzespoły. Niestety tylko garstka potrafi zestrojona instalacje w bmw. Źle zestrojona instalacja powoduje niekończące się problemy. Wypadanie zapłonu, nierówna praca. Powstaje więcej masła pod korkiem. Auta się duszą, brakuje mocy. Roznie bywa. Moim zdaniem źle zestrojona instalacja wywołała twoje problemy. Od tego bym zaczął. Odme w konsekwencji również mógł szlag trafić.
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Instalacja gazowa to lovato, gazownik mówił że bardzo dobra pod ten silnik, z ustawieniem tej instalacji to się do niego najeździłem chyba 50 razy żeby to jakoś chodziło bo zawsze coś, słaby dół, słaba góra, długi czas przełączania aż wreszcie jakoś to jeździ, choć wiadomo nie ma takiego buta tak jak na benzynie.. A co do tej odmy to też nie chcę na darmo jej wymienić, ale bez spróbowania się raczej nie dowiem co mu dolega
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
To z czego jest złożona instalacja to jedno, a to jak ją zestroił instalator to drugie. LPG w BMW jest bardzo trudne do zestrojenia. Większość montażystów się na tym wykłada.Seba97e46 pisze:Instalacja gazowa to lovato, gazownik mówił że bardzo dobra pod ten silnik, z ustawieniem tej instalacji to się do niego najeździłem chyba 50 razy żeby to jakoś chodziło bo zawsze coś, słaby dół, słaba góra, długi czas przełączania aż wreszcie jakoś to jeździ, choć wiadomo nie ma takiego buta tak jak na benzynie.. A co do tej odmy to też nie chcę na darmo jej wymienić, ale bez spróbowania się raczej nie dowiem co mu dolega
JA bym pojechał do innego gazownika i zasięgnął opinii, najlepiej to bym przeszukał okolicę w promieniu 100 km w poszukiwaniu specjalisty od LPG w BMW.
- Seba97e46
- Bywalec forum
- Posty: 134
- Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
- BMW: E46 318i N42 2001r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
Uszczelka pod głowicą była sprawdzana za pomocą testera, czyli rurka i płyn do korka chłodnicy, nie zmienił koloru czyli ok, płyn z chłodnicy też nie ubywa
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
nie rozumisz ...
jak pcha kompresje do płynu to wtedy możesz użyć testera, ale jak idzie do oleju to co Ci da tester do płynu? nic
jak sam pisze z płynem wszystko jest ok.
tester wszystkiego nie wykaże
jak pcha kompresje do płynu to wtedy możesz użyć testera, ale jak idzie do oleju to co Ci da tester do płynu? nic
jak sam pisze z płynem wszystko jest ok.
tester wszystkiego nie wykaże
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Masz rację, ale kolega ma problemy, a odkąd założył gaz, to gazownik czaruje z ustawieniami jak jakiś Szaman z plemienia indian.hackunek pisze:nie rozumisz ...
jak pcha kompresje do płynu to wtedy możesz użyć testera, ale jak idzie do oleju to co Ci da tester do płynu? nic
jak sam pisze z płynem wszystko jest ok.
tester wszystkiego nie wykaże
Warto najpierw wykluczyć drobiazgi, zanim weźmie się za grubą i kosztowną mechanikę.
UPG może mieć wiele różnych objawów, w zależności od tego w którym miejscu uszczelka nie trzyma.
Jeśli okaże się, że UPG do wymiany, to pewnie dalej auto będzie jeździć jak jeździ aż czarodziej wyczaruje odpowiednie ustawienia gazu.
Moze się też okazać, że zamiennik odmy jest do niczego, a źle ustawiony gaz powoduje cyrki.
Mnóstwo było już tu różnych tematów o problemach i często jedna rzecz za max kilkaset złotych załatwiała sprawę.
PS: również podejrzewam UPG(choć nie tylko), ale wolę aby się upewnił zanim będzie postawiona taka teza.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 4536 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: SebeQ
-
- 12 Odpowiedzi
- 6228 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariusz1987to
-
- 1 Odpowiedzi
- 526 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 12 Odpowiedzi
- 8079 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: romaniewski
-
- 2 Odpowiedzi
- 614 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 3 Odpowiedzi
- 1617 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rysiektr
-
- 0 Odpowiedzi
- 449 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pimpekwgw
-
- 0 Odpowiedzi
- 1151 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian101
-
- 11 Odpowiedzi
- 5382 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pkruszynski
-
- 6 Odpowiedzi
- 12951 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sikormen94