E46 318i N42 duże ciśnienie pod pokrywą zaworów

Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#11

Post autor: Palec11 »

Poszukaj mechanika co ma jakieś pojęcie i poczekaj może jeszcze ktoś z forum coś Ci mądrego powie :)
waldek1978
Przyjaciel forum
Posty: 1499
Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
BMW: E90
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#12

Post autor: waldek1978 »

Seba97e46 pisze:. Odma kosztowała trochę ponad 100zł czyli zamiennik na to wychodzi, ale teraz co z nią może być nie tak i jak sprawdzić? :/
Wymień odmę na orki, koszt nowej, to ok. 200 zł. Czasami lepiej trochę dołożyć i kupić coś oryginalne i mieć spokój. :)
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#13

Post autor: Samniewiemkto »

Co do gazu. Bardzo wielu instalatorów potrafi prawidłowo dobrać podzespoły. Niestety tylko garstka potrafi zestrojona instalacje w bmw. Źle zestrojona instalacja powoduje niekończące się problemy. Wypadanie zapłonu, nierówna praca. Powstaje więcej masła pod korkiem. Auta się duszą, brakuje mocy. Roznie bywa. Moim zdaniem źle zestrojona instalacja wywołała twoje problemy. Od tego bym zaczął. Odme w konsekwencji również mógł szlag trafić.
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#14

Post autor: Seba97e46 »

Instalacja gazowa to lovato, gazownik mówił że bardzo dobra pod ten silnik, z ustawieniem tej instalacji to się do niego najeździłem chyba 50 razy żeby to jakoś chodziło bo zawsze coś, słaby dół, słaba góra, długi czas przełączania aż wreszcie jakoś to jeździ, choć wiadomo nie ma takiego buta tak jak na benzynie.. A co do tej odmy to też nie chcę na darmo jej wymienić, ale bez spróbowania się raczej nie dowiem co mu dolega
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#15

Post autor: Samniewiemkto »

Seba97e46 pisze:Instalacja gazowa to lovato, gazownik mówił że bardzo dobra pod ten silnik, z ustawieniem tej instalacji to się do niego najeździłem chyba 50 razy żeby to jakoś chodziło bo zawsze coś, słaby dół, słaba góra, długi czas przełączania aż wreszcie jakoś to jeździ, choć wiadomo nie ma takiego buta tak jak na benzynie.. A co do tej odmy to też nie chcę na darmo jej wymienić, ale bez spróbowania się raczej nie dowiem co mu dolega
To z czego jest złożona instalacja to jedno, a to jak ją zestroił instalator to drugie. LPG w BMW jest bardzo trudne do zestrojenia. Większość montażystów się na tym wykłada.
JA bym pojechał do innego gazownika i zasięgnął opinii, najlepiej to bym przeszukał okolicę w promieniu 100 km w poszukiwaniu specjalisty od LPG w BMW.
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#16

Post autor: Seba97e46 »

Ok, rozejrzę się za dobrym gazownikiem i przejadę niech oceni czy wszystko jest w porządku, później zabiore się za odmę :)
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#17

Post autor: hackunek »

ale też przez uszkodzona uszczelkę pod głowicą, może pchać kompresje do oleju (nie tylko płynu)

a co lpg ma do tego? nic
Awatar użytkownika
Seba97e46
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 20 wrz 16, 20:52
BMW: E46 318i N42 2001r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto:

#18

Post autor: Seba97e46 »

Uszczelka pod głowicą była sprawdzana za pomocą testera, czyli rurka i płyn do korka chłodnicy, nie zmienił koloru czyli ok, płyn z chłodnicy też nie ubywa
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#19

Post autor: hackunek »

nie rozumisz ...
jak pcha kompresje do płynu to wtedy możesz użyć testera, ale jak idzie do oleju to co Ci da tester do płynu? nic
jak sam pisze z płynem wszystko jest ok.
tester wszystkiego nie wykaże
Awatar użytkownika
Samniewiemkto
Bywalec forum
Posty: 713
Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
BMW: 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik

#20

Post autor: Samniewiemkto »

hackunek pisze:nie rozumisz ...
jak pcha kompresje do płynu to wtedy możesz użyć testera, ale jak idzie do oleju to co Ci da tester do płynu? nic
jak sam pisze z płynem wszystko jest ok.
tester wszystkiego nie wykaże
Masz rację, ale kolega ma problemy, a odkąd założył gaz, to gazownik czaruje z ustawieniami jak jakiś Szaman z plemienia indian.
Warto najpierw wykluczyć drobiazgi, zanim weźmie się za grubą i kosztowną mechanikę.
UPG może mieć wiele różnych objawów, w zależności od tego w którym miejscu uszczelka nie trzyma.
Jeśli okaże się, że UPG do wymiany, to pewnie dalej auto będzie jeździć jak jeździ aż czarodziej wyczaruje odpowiednie ustawienia gazu.
Moze się też okazać, że zamiennik odmy jest do niczego, a źle ustawiony gaz powoduje cyrki.
Mnóstwo było już tu różnych tematów o problemach i często jedna rzecz za max kilkaset złotych załatwiała sprawę.

PS: również podejrzewam UPG(choć nie tylko), ale wolę aby się upewnił zanim będzie postawiona taka teza.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”