e46 318i N42 2.0 143KM - Brak prądu na wtyczce od pompy paliwowej.

sztoss20
Posty: 6
Rejestracja: 20 wrz 16, 18:20
BMW: BMW e46 318i N42 2.0 143 KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Wisznice

#11

Post autor: sztoss20 »

Dziękuję za wskazówki z rana zabieram sie za ponowne sprawdzanie bezpieczników przekaźników.
Obrazek
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#12

Post autor: kiceq »

Czy auto kreci rozrusznikiem ?

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
sztoss20
Posty: 6
Rejestracja: 20 wrz 16, 18:20
BMW: BMW e46 318i N42 2.0 143 KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Wisznice

#13

Post autor: sztoss20 »

Tak auto kręci bardzo dobrze, aczkolwiek pompy w baku w ogole nie słychac, na tej listwie wtryskowej w ogole nie ma paliwa..
Mam pomiar prądu otóż w kostce są cztery piny 2 z grubymi kablami 2 z cienkimi: Na ciękich kablach napięcie 11.00 czyli ok, a na grubych niestety 0.00 ;/

Pompę podpiąłem bezpośrednio pod aku, paliwo poszło na listwę aczkolwiek auto nie odpala, w historii błędów wyskoczyły błedy takich kodach: P1056, P0366, P0335 - czy może ktoś mi podpowiedzieć od czego są te błedy? Czy przez nie auto może nie odpalac?
Obrazek
macias006
Posty: 1
Rejestracja: 11 kwie 18, 19:16
BMW: E46 316ti
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań

#14

Post autor: macias006 »

@sztoss20 czy udało Ci się rozwiązać problem? Wydaje mi się, że mam podobną usterkę. Na INPA mam błąd czujnika położenia wału korbowego (+ czasami wyskakują błędy czujników od Vanosów). Zapala się Check, trakcja i ręczny na żółto podczas jazdy (w chwili kiedy pojawiają się błędy od wałków, auto przechodzi w tryb awaryjny, po zgaszeniu silnika raz odpala, raz nie, kiedy nie odpala pompka nie podaje paliwa). Czasami mrugnie kontrolka ładowania podczas jazdy (kable, alternator, regulator, świece sprawdzone i wymienione na nowe). Na początku też myślałem, że mam uszkodzoną pompkę, ale po kupnie nowej VDO pompka raz startuje raz nie. Po sprawdzeniu całej instalacji elektrycznej paliwa wszystko OK. We wtyczce raz jest napięcie raz nie ma. Kable od przekaźnika do pompki całe. W gnieździe od przekaźnika zawsze jest napięcie i po zrobieniu zwarcia pompka się załącza i można odpalić auto kiedy nie chce odpalić. Przekaźnik i bezpiecznik ok. Jeśli pompa nie startuje to czasami pomaga też reset ECU, wiec wygląda na to, że napięcie nie idzie, bo komputer nie wysyła sygnału.

Z moich obserwacji w E46 N46 pompa chodzi cały czas podczas pracy silnika, załącza się po włączeniu zapłonu (chyba, że ciśnienie paliwa w układzie jest wystarczające wtedy pompki nie słychać i auto odpala). Po dłuższym postoju pompkę powinno być słychać po przekręceniu zapłonu.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#15

Post autor: maniek21112 »

Wymień czujnik położenia wału i Twoje problemy ustąpią.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”