e46 318i N42 2.0 143KM - Brak prądu na wtyczce od pompy paliwowej.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 wrz 16, 18:20
- BMW: BMW e46 318i N42 2.0 143 KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Wisznice
Witam!
Dwa dni temu kupiłem uszkodzoną e46 318i 2.0 143KM (N42) "handlarz" twierdził ze uszkodzeniu uległ czujnik położenia wału korbowego, aczkolwiek po podpięciu do komputera nie wyskoczył żaden błąd.. . Zaprowadziłem auto do mechanika stwierdził uszkodzenie pompy paliwa (ta co siedzi w baku pod tylna kanapą) wróciłem do domu zacząłem czytać różne fora, zacząłem sprawdzać przekaźniki wydają sie byc w porządku (znalazłem na forum że można podmienić przekaźnik z klaksonu) tak też zrobiłem i klakson na każdym przekaźniku zadziałał, następnie sprawdziłem czy prąd dochodzi do wtyczki okazało się, że nie, prądu nie ma ani na grubych kablach ani na cienkich (sprawdzałem metodą dosyć Januszową tzn żaróweczka z kabelkami) Jutro bede miał miernik wiec sprawdze to bardziej profesjonalnie. Jeżeli ktoś borykał się z takim problemem lub miał styczność to proszę o podpowiedź jak to naprawić, ponieważ jestem uczniem, jest to samochód na który odkładałem dłuższy czas wiec na chwile obecną nie mam odpowiedniej gotówki żeby zaprowadzić auto do profesjonalnego warsztatu.. . Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
Dwa dni temu kupiłem uszkodzoną e46 318i 2.0 143KM (N42) "handlarz" twierdził ze uszkodzeniu uległ czujnik położenia wału korbowego, aczkolwiek po podpięciu do komputera nie wyskoczył żaden błąd.. . Zaprowadziłem auto do mechanika stwierdził uszkodzenie pompy paliwa (ta co siedzi w baku pod tylna kanapą) wróciłem do domu zacząłem czytać różne fora, zacząłem sprawdzać przekaźniki wydają sie byc w porządku (znalazłem na forum że można podmienić przekaźnik z klaksonu) tak też zrobiłem i klakson na każdym przekaźniku zadziałał, następnie sprawdziłem czy prąd dochodzi do wtyczki okazało się, że nie, prądu nie ma ani na grubych kablach ani na cienkich (sprawdzałem metodą dosyć Januszową tzn żaróweczka z kabelkami) Jutro bede miał miernik wiec sprawdze to bardziej profesjonalnie. Jeżeli ktoś borykał się z takim problemem lub miał styczność to proszę o podpowiedź jak to naprawić, ponieważ jestem uczniem, jest to samochód na który odkładałem dłuższy czas wiec na chwile obecną nie mam odpowiedniej gotówki żeby zaprowadzić auto do profesjonalnego warsztatu.. . Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
domyslam sie ze kupiles bo cena byla atrakcyjna
a bezpiecznik sprawdziles? zakladam ze tak
wiec miernik w dlon i czeka cie sprawdzanie calej wiazki
na poczatek sprawdz miernikiem na tej wtyczce, potem na bezpieczniku i na przekazniku
a bezpiecznik sprawdziles? zakladam ze tak
wiec miernik w dlon i czeka cie sprawdzanie calej wiazki
na poczatek sprawdz miernikiem na tej wtyczce, potem na bezpieczniku i na przekazniku
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 wrz 16, 18:20
- BMW: BMW e46 318i N42 2.0 143 KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Wisznice
Tak cena była atrakcyjna, a wizualnie auto nie jest zdezelowane i wszystko działa nawet lakier oryginalny )) Bezpiecznika niestety nie sprawdziłem ;// Możesz podpowiedzieć który to jest?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 wrz 16, 18:20
- BMW: BMW e46 318i N42 2.0 143 KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Wisznice
No ja dziś rozkręciłem ten schowek i tam opisu nie widać...
Dobra, bezpiecznik sprawdzony i jest sprawny. Czy możecie mi powiedzieć który przekaźnik jest od pompy paliwa bo może ja coś źle sprawdziłem... za scgowkiem mam 5 przekaźników cztery obok siebie jeden oddalony od nich (nie moge dodac fotki, poniewaz wyskakuje error)
Dobra, bezpiecznik sprawdzony i jest sprawny. Czy możecie mi powiedzieć który przekaźnik jest od pompy paliwa bo może ja coś źle sprawdziłem... za scgowkiem mam 5 przekaźników cztery obok siebie jeden oddalony od nich (nie moge dodac fotki, poniewaz wyskakuje error)
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Dla ucznia N42 to samobójstwo zamiast na książki i żarcie będziesz łożył na naprawy. Jakie uszkodzenia miało auto przed zakupem ? Jak jest powypadkowe to możliwe że jest odcięta pompa paliwa w jakiś sposób (tylko o tym czytałem nie wiem co i jak się wtedy robi). Pod jakiego kompa podpinałeś czyżby pod ostatnio modne delphi czy autocoma ? Prędziej sprawdzisz auto aplikacją na telefon niż tymi dwoma programami. Sprawdz czy sama działa , podpenij ją pod aku na krótko (chyba tak można nie znam się na prądzie).
Mój --- > lexus is 220d
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 20 wrz 16, 18:20
- BMW: BMW e46 318i N42 2.0 143 KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Wisznice
A więc tak, auto bezwypadkowe na całym aucie oryginalny lakier, auto kupiłem z usterką czujnika wału korbowego aczkolwiek wyszło że pompa nie pobiera paliwa - zostałem lekko mówiąc trochę oszukany przez Pana Handlarza. Auto zostało badane komputerem w warsztacie w mojej miejscowości nie wiem jaki model mają. A pompe dziś kupiłem drugą i ona też nie daje znaku życia pod tą "kostką" więc raczej wina w dostarczeniu prądu.. . Jutro będę mierzył napięcie więc napisze co i jak.Miłosz pisze:Dla ucznia N42 to samobójstwo zamiast na książki i żarcie będziesz łożył na naprawy. Jakie uszkodzenia miało auto przed zakupem ? Jak jest powypadkowe to możliwe że jest odcięta pompa paliwa w jakiś sposób (tylko o tym czytałem nie wiem co i jak się wtedy robi). Pod jakiego kompa podpinałeś czyżby pod ostatnio modne delphi czy autocoma ? Prędziej sprawdzisz auto aplikacją na telefon niż tymi dwoma programami. Sprawdz czy sama działa , podpenij ją pod aku na krótko (chyba tak można nie znam się na prądzie).
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Zacznij od przekaźniki i bezpieczniki. Bez kompa DEDYKOWANEGO do bmw to szukanie po omacku. Po za tym czujnik jakby był walnięty to by od razu pokazało. Jak masz tel z androidem to jest darmowa aplikacja do diagnozy bmw oparta na inpa - deep obd for bmw. Co prawda trzeba samemu zbudować drzew sterowników ale działa ok. Jak jesteś bardziej ogarnięty to spraw sobie super aplikacje carly for bmw , tam za pomocą paru kliknięć masz wszystko jak na dłoni. Z N42 działa bardzo dobrze , nie raz podpinałem.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 20 Odpowiedzi
- 3114 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Firkne
-
- 7 Odpowiedzi
- 10184 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2767 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bartek1
-
- 1 Odpowiedzi
- 1302 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 2671 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2176 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 1201 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Badboy-PL
-
- 1 Odpowiedzi
- 1068 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 23 Odpowiedzi
- 24132 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ramzes12
-
- 3 Odpowiedzi
- 2205 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112