[e46 318i m43 1998r.] gasnie silnik po pewnym czasie w trakc
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 10, 3:16
- BMW: E46 318i M43
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
- VIN: JJ41723
czasem po kilku kilkunastu minutach jazdy sam gaśnie,szasem jeżdzę i jest wszystko ok.z biegiem czasu dzieje się to coraz częściej dodam iż usterka po krótkim postoju znika i mogę jechać dalej kilkanaście kilometrów.Zaobserwowałem pewną zależność z tym związaną,a mianowicie gdy usterka pojawia się tj.silnik sam zgaśnie,ja chcę go odpalić przekręcam kluczyk w stacyjce i gdy w zbiorniku paliwa usłyszę taki krótki pojedyńczy specyficzny dżwięk,coś w rodzaju ''bum'' to wiem że silnik zapali,a gdy tego dzwięku niema to nie zapali.We własnym zakresie sprawdziłem przekażnik pompy paliwa zamieniając go na inny sprawny tj.od klaksonu-dalej to samo.Wymontowałem pompę paliwa sprawdzłem w naczyniu wypełnionym paliwem podłączając do akumulatora-działa bez zacięć i przerywania.Brak dalszych pomysłów co do naprawy,chyba czeka mnie wizyta w ASO ,a może ktoś coś takiego już przerabiał,coś wie,podpowie co dolega mojej E-46 318i M-43TU 118KM 1998r.,będę niezmiernie wdzięczny.A może przypadkiem ktoś wie ile kosztuje do tego auta czujnik obrotów wału korbowego?
- Greg 318
- Bywalec forum
- Posty: 310
- Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
- BMW: e46/318 e30/1987r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Cork
bardzo wazne ustalenie co jest powodem - zanik iskry czy paliwo
to powinienes sprawdzic w momencie jak nie chce zapalac
dobrze tez posilkowac sie kompem
jezeli iskra to czesto jest to czujnik walu korbowego
jak paliwo to trzeba podlaczyc sie pod pompe zaraz przy zbiorniku z kontrolka
pozniej sprawdzic cisnienie paliwa
sama prace pompy lepiej sprawdzic pod cisnieniem gdyz czesto taka uszkodzona bez obciazenia pracuje normalnie
to powinienes sprawdzic w momencie jak nie chce zapalac
dobrze tez posilkowac sie kompem
jezeli iskra to czesto jest to czujnik walu korbowego
jak paliwo to trzeba podlaczyc sie pod pompe zaraz przy zbiorniku z kontrolka
pozniej sprawdzic cisnienie paliwa
sama prace pompy lepiej sprawdzic pod cisnieniem gdyz czesto taka uszkodzona bez obciazenia pracuje normalnie
-
- Bywalec forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 maja 10, 3:16
- BMW: E46 318i M43
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
- VIN: JJ41723
Podziękowania za podpowiedż dla kolegi forumowicza z Krakowa . opisywana usterka została zlokalizowana i usunięta.Powodem usterki była zużyta a dokładnie słaba już bateria w pilocie tzw."czekoladce" urządżenia antynapadowego zamontowanego w samochodzie,którą to muszę mieć przy sobie aby odpalić auto.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 9 Odpowiedzi
- 10896 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemqtm
-
- 3 Odpowiedzi
- 1585 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 1477 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 1 Odpowiedzi
- 1902 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 24 Odpowiedzi
- 13821 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paleta
-
- 10 Odpowiedzi
- 453 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pat5
-
- 5 Odpowiedzi
- 2013 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bambi1306
-
- 0 Odpowiedzi
- 1202 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majek23
-
- 18 Odpowiedzi
- 4485 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kriss2019
-
- 6 Odpowiedzi
- 3742 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Workaholic