[e46 318i] ładowanie akumulatora.

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#11

Post autor: MARC »

hackunek pisze:musi szczotki się kończą,
u mnie po regeneracji, (komutator, szczotki, łożyska) trzyma 14,4 w każdych warunkach
bez znaczenia jakie są obroty i co jest włączone

czas godzina, koszt ok. 150zł?
robiłem sam, altek bosch
Tanio Ci to wyszło.

Ja za same łożyska płaciłem coś koło tego.
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#12

Post autor: hackunek »

poszukałem rachunki i wyszło:
6zł komutator
szczotki razem z regulatorem 82zł
łożyska koyo 14zł i 16zł
wysyłka gratów 15zł

do tego dokupiłem ściągacz bo bez tego ani rusz...

Do wyboru były jeszcze łożyska FAG, nie wiele droższe.... a czy lepsze nie wiem...
na razie odpukać nic nie szumi, ładuje i to mnie cieszy :)
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#13

Post autor: MARC »

hackunek pisze:poszukałem rachunki i wyszło:
6zł komutator
szczotki razem z regulatorem 82zł
łożyska koyo 14zł i 16zł
wysyłka gratów 15zł

do tego dokupiłem ściągacz bo bez tego ani rusz...

Do wyboru były jeszcze łożyska FAG, nie wiele droższe.... a czy lepsze nie wiem...
na razie odpukać nic nie szumi, ładuje i to mnie cieszy :)
Dzięki. ;)
Koyo takie ma ceny.
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#14

Post autor: marcepan »

Ja mam ladowanie niecale 14 i mi pradu nie braklo jeszcze
isolato

#15

Post autor: isolato »

U mnie podczas jazdy waha się między 13,9 - 14,1
Po wyłączeniu silnika i zgaszeniu wszystkiego spada do 12,5 V i tak trzyma, ale systematycznie spada jak auto nie jest użytkowane :( ostatnio auto stało 3 tygodnie i niestety nie zagadało. W teście 9 napięcie wyniosło bodajże 9,8. Albo akumulator na śmietnik albo coś go rozładowuje...
hdi
Bywalec forum
Posty: 151
Rejestracja: 2 mar 14, 8:59
BMW: skasowane e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bc

#16

Post autor: hdi »

godzinę po jeździe powinno być nie mniej niż 12,7V ... najwiarygodniejszy pomiar to na zamkniętym aucie kluczem(wszystkie centralki uśpione) z otwartą maską
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”