E46 318i Jak sprawdzić przepływomierz?

otek41
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 16 sty 15, 18:52
BMW: e46 n46b18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: ujazdslaski

#41

Post autor: otek41 »

Podepne sie pod temat przeplywki bo nie chce otwierac nowego tematu,a mianowicie bylem w aso ustawic vvt i powiedzieli mi ze mam kable od przeplywki do wymiany bo sama prseplywka ori nowa a bledy lapie i takie tez pytanie do Was koledzy czy wimiana moge zqjac sie sam czy lepiej oddac do aso ile by wzieli jak duza robota to jest?za odpowiedzi z gory dziekuje.
otek41
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 16 sty 15, 18:52
BMW: e46 n46b18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: ujazdslaski

#42

Post autor: otek41 »

pomylile forum?moze zly temat?czy nikt tego nie przerabial? :foch:
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#43

Post autor: mariryb »

Szczerze to pierwszy raz spotkalem sie na tym forum z wymianą przewodow przeplywomierza.

Jesli chcesz to robic odłącz aku, dostań sie do ecu. Znajdz ktore to przewody do przywłomierza i sprawdz przejscia na nich miernikiem. podejrzewal, źe jesli byly by uszkodzone to gdzies na zagieciu czy koło wtyczki.

Proponowal bym zrobić jeszcze raz diagnoze przez kogos innego.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
otek41
Bywalec forum
Posty: 23
Rejestracja: 16 sty 15, 18:52
BMW: e46 n46b18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: ujazdslaski

#44

Post autor: otek41 »

a moze jakies pomysly mianowicie autko lapie blad od przeplywki a rano jak jest chlodniej i mokro to ma problem z dawkowaniem paliwa i autko nie jedzie jak cieplej blizej 20c to bez problemow wszystko dzila no i w aso stwierdzili ze to kable od tego tez czujnika a sam czujnik wymienialem na ori bosha tydzien temu.
marcepan
Bywalec forum
Posty: 311
Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
BMW: e46 328i AT
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Zgierz

#45

Post autor: marcepan »

Z tego co sie orientowalem przerabiajac temat przeplywki to blad wywala jak jest jaies zwarcie nie ma styku jest odlaczona itp. Jak same paraetry pracy sa inne niz byc maja to nie wyzuci blendu. Jesli ktos stwierdzil ze to wina przewodow znaczy kabelkow i wtyczki ktora wtykasz w mafa to ja bym znalazl zdrowego pacjenta i pomierzyl jakie jest napiecie na poszczegolnych pinach i porownal z tym co masz u siebie tak na poczatek. (to jest moj pomysl nie wiem ile ma wspolnego z rzeczywistoscia jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi)
zielonypbc
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 15, 14:54
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#46

Post autor: zielonypbc »

mam nieco inne objawy w swojej e46, z tego co wyczytałem na forum obstawiam przepływomierz lub/i sondę lambda. - wrzucam filmik(na początku filmiku wkręca sie ok, po 40 sekundzie jest już problem)
https://www.youtube.com/watch?v=kgNCRxFWfUw&feature=youtu.be

Na zimnym silniku wkręca sie na obroty w miarę dobrze, jednak na ciepłym strzela w dolot i do 3,5 k rpm wkręca sie jak by chciała a nie mogła.
OBD wywala mi błędy p0101, p0111, p0135, p0141
po wypieciu wtyczki z przepływki silnik odrobinę spada z obrotów, ale sie na nie nie wkręca
dodatkowo zapala mi się żółta kontrolna olejowa - tak ma być ?

mamy jakiegoś speca w Gdańsku który użyczy mi swoją sprawną przepływke celem sprawdzenia ?
Ostatnio zmieniony 19 lip 15, 16:53 przez zielonypbc, łącznie zmieniany 2 razy.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#47

Post autor: WKRENTEK77 »

Odnośnie kontrolki oleju to masz walnięty czujnik poziomu oleju ten w misce olejowej ale można z tym jeździć a z tą przepływką to tak jak piszesz najlepiej podmienić i sprawdzić jak będzie chodzić .
zielonypbc
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 15, 14:54
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#48

Post autor: zielonypbc »

Nie chce zakładać osobnego wątku, bo problem narasta.
mianowicie wczoraj BMka nie chciała odpalić a po włączeniu zapłonu wskaźnik temperatury wędruje na maksa do góry, zapala sie czerwoana lampka temperatury i ASC.
Miałem rozładowany akumulator, na kablach jest to samo, tylko auto odpana ale pracuje bardzo nie równo i nie wkręca sie na obroty.

https://www.youtube.com/watch?v=0mhZYbm2FB4


POMOCY !
isolato

#49

Post autor: isolato »

zielonypbc pisze:Nie chce zakładać osobnego wątku, bo problem narasta.
mianowicie wczoraj BMka nie chciała odpalić a po włączeniu zapłonu wskaźnik temperatury wędruje na maksa do góry, zapala sie czerwoana lampka temperatury i ASC.
Miałem rozładowany akumulator, na kablach jest to samo, tylko auto odpana ale pracuje bardzo nie równo i nie wkręca sie na obroty.

https://www.youtube.com/watch?v=0mhZYbm2FB4


POMOCY !
opublikuj film bo jest prywatny

p0101 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
p0111 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
p0135 Intake Air Temperature Circuit Range/Performance Problem
p0141 Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem

Jaki to silnik? N42? Ogólnie problem z przepływką i sondami
zielonypbc
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 15, 14:54
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#50

Post autor: zielonypbc »

link poprawiłem, silnik M43TU B19, przepływke już zamówiłem, czy problem może być związany z rozładowanym aku ? czujnikiem temperatury w bloku ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”