E46 318i falujące obroty na zimnym i gorącym silniku.

obserwator1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 paź 14, 14:49
BMW: 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#1

Post autor: obserwator1 »

Witam, mam problem nie do rozwikłania, otóż po odpaleniu zimnego silnika i na gorącym czuć szarpanie również po ruszeniu na światłach.Byłem go podpiąć pod komputer i jeden wskazał błąd na trzecim cylindrze a inny komputer nie wskazał żadnego błędu, już wymieniłem świece i kable WN, tak wskazał mechanik.Kto by nie zajrzał pod maskę to ma inną diagnozę. Pacjent to BMW e46 318i. Gdzie leży problem może w czujniku wału korbowego może odma ?
Ostatnio zmieniony 23 paź 14, 15:36 przez obserwator1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#2

Post autor: Krzysiek669 »

Popsikaj po dolocie, odmie, przewodach - zwykłym plakiem, oczywiście samochód w tym czasie musi chodzić, jeśli odnotujesz wzrost obrotów to masz usterkę w postaci nieszczelności.

Bardzo często odma jest własnie tego powodem lub jej przewody, wtedy silnik faluje na obrotach, czasem przygasa...sprawdź te elementy u siebie.

Pod inpą nie masz kompletnie żadnych błędów ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#3

Post autor: MARC »

Sprawdź przepływomierz, sondy oraz ew. nieszczelność w dolocie.
To tak na początek.
obserwator1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 paź 14, 14:49
BMW: 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#4

Post autor: obserwator1 »

Przepływomierz jest wymieniony na nowy, sondy sprawne.Szczelność w dolocie można sprawdzić w domowych warunkach czy zasuwać do mechanika ?
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: zibi_j1 »

Krzysiek Ci pisał. szczelność sprawdzasz psikając plakiem na odpalonym silniku ;)
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
obserwator1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 paź 14, 14:49
BMW: 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#6

Post autor: obserwator1 »

Rozumiem,zobaczę efekty.Dzięki :)
obserwator1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 paź 14, 14:49
BMW: 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#7

Post autor: obserwator1 »

Popsikałem i to nie to :cry: wszystko szczelne.
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#8

Post autor: Gixer010 »

Może spróbuj wyczyścić silniczek krokowy.
obserwator1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 paź 14, 14:49
BMW: 318i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#9

Post autor: obserwator1 »

Jutro zabiorę się za niego,dojście do niego nawet znośne.
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#10

Post autor: hackunek »

odłącz przepływke i zobacz co będzie się działo
odme też warto sprawdzić
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”