[e46 318i] Ciągły wzrost spalania LPG

kamil17932
Bywalec forum
Posty: 352
Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#31

Post autor: kamil17932 »

hackunek pisze:Wychodzi na to że przepływka ok.
Sonda regulująca ok. monitorująca coś nie teges(ale ona nie ma wpływu na prace)
Jak jest nagrzane auto w trasie to monitorujaca tez sie nagrzewa na 100% i oscyluje, ale w mniejszym stopniu niz diagnostyczna
krisdz
Posty: 6
Rejestracja: 14 lis 14, 16:01
BMW: 330xi E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#32

Post autor: krisdz »

Druga sonda nie powinna oscylować jeżeli jest sprawny katalizator.
grzegorz84
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 13 kwie 15, 19:27
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#33

Post autor: grzegorz84 »

Witam mam problem z sondą lambda i PROSZĘ O POMOC mianowicie: po odpaleniu zimnego auta (BMW e46 m43 1.9 105KM.) załącza się pompka powietrza wtórnego i wszystko jet ok. w inpa sondy w tym momencie pokazują 100%. kiedy po lekkim rozgrzaniu auta pompka powietrza wtórnego się wyłącza i sondy pokazują ok 25% czyli nie pracują. pierwsza sonda przed katem zaczyna pracować dopiero jak silnik się porządnie rozgrzeje. druga sonda zaś jeszcze później. dopóki sonda nie zacznie pracować obroty spadają poniżej normy.

i moje pytanie po jakim czasie sonda powinna pracować na 100%???
gdzieś czytałem że sonda zaczyna pracować po ok 20-30 sekundach. u mnie zaczyna pracować po kilku ładnych minutach.
DODAM ŻE NA KOMPIE NIE MA BŁĘDÓW. Czyżby grzałka nie działała???
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”