[ E46 318i ]Brak wolnych obrotów
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 kwie 10, 7:56
- BMW: 3 E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Witam.Znajomy posiada BMW 318i.Kilka dni temu przełożyłem prawie kompletny,drugi silnik.Stary silnik chodził poprawnie i nie było problemów z odpalaniem,wolnymi obrotami i wkręcaniem się na obroty a jedynie były duże ubytki płynu chłodzacego.Podobno głowica była sprawna i została zmieniona uszczelka.Prawdopodobnie mógł być pęknięty blok.Zdobyłem drugi silnik.Wszystko to samo.Brak w nim było jedynie przepustnicy więc poszła ze starego silnika.Po przełożeniu motoru silnik odpala i natychmiast gaśnie.Brak w nim wolnych obrotów.Jeśli przytrzymamy gaz to nie zgaśnie.Wkręca się na obroty normalnie ale czuc wypadanie zapłonu.Lekkie poszarpywanie.Nie wyświetla się żaden błąd.Sprawdzałem kilka razy wszystkie podłączenia i wydaje się wszystko ok.Zmieniłem świece przekładając ze starego silnika,ale nic się nie zmieniło.Czy ktoś mi pomoże z tym problemem ?
- Greg 318
- Bywalec forum
- Posty: 310
- Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
- BMW: e46/318 e30/1987r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Cork
Musisz ustalic czy powodem braku wolnych obrotow jest uklad wolnych obrotow czy wypadanie zaplonow (wskutek czego jak pracuje na trzy cylindry to obroty sa za niskie i gasnie).
Bledu nie zlapie od razu po odpaleniu (chodzi o blad misfire ), tylko po wejsciu w diagnoze EOBD
sprawdz takze podlaczenie przewodow podcisnieniowych i ukl odpowietrzenia silnika
Bledu nie zlapie od razu po odpaleniu (chodzi o blad misfire ), tylko po wejsciu w diagnoze EOBD
sprawdz takze podlaczenie przewodow podcisnieniowych i ukl odpowietrzenia silnika
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 kwie 10, 7:56
- BMW: 3 E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
tak! przyznam że podciśnień przy silniku nie sprawdzałem.Zastanawiam się czy może zmierzę wpierw kompresję i przyjrzę się jak wyglądają świece czy może któraś jest mokra.Jutro zamierzam się tym zająć i dam jakiś cynk o efektach.Dzięki za odpowiedź
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 25 kwie 10, 7:56
- BMW: 3 E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Łódź
Problemem okazał się pęknięty kolektor ssący.Doprawdy niewielkie pęknięcie w którym była mała nieszczelność.Nieznaczna ilość (lewego ) powietrza skutecznie gasiła silnik na wolnych obrotach i powodowała różnorakie efekty.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1781 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 3134 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemek-e46
-
- 15 Odpowiedzi
- 5931 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mrlukz
-
- 4 Odpowiedzi
- 3174 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dropz
-
- 8 Odpowiedzi
- 5697 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gucio
-
- 3 Odpowiedzi
- 1578 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zumi115
-
- 4 Odpowiedzi
- 2511 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomar65
-
- 0 Odpowiedzi
- 1251 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: JanuszRadom
-
- 3 Odpowiedzi
- 2455 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 12 Odpowiedzi
- 5081 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC