[e46 318i 2004] zabezpieczenie antykorozyjne

Dla wszystkich tych, którzy używają kosmetyków i środków do auto detailingu, dbając o każdy szczegół wyglądu swoich E46
krzysiiekb
Bywalec forum
Posty: 48
Rejestracja: 21 mar 10, 10:19
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: TM

#1

Post autor: krzysiiekb »

Przymierzam się do zabezpieczenia antykorozyjnego auta i tu proszę o pomoc w kilku kwestiach:
1) jakich preparatów używacie do zabezpieczenia spodu samochodu, a jaki polecacie do zalania profili?
2) czy osłony pod samochodem oraz nadkola są zamontowane na spinki jednorazowe czy w inny sposób - chodzi o to czy przy demontażu muszę zaopatrzyć się w nowe - jeśli tak to jakie?
3) jaki będzie koszt zabezpieczenia w zakładzie specjalizującym się w tego typu działaniach oraz czy macie jakieś pozytywne doświadczenia i możecie polecić jakieś sprawdzone warsztaty z woj. łódzkiego, ewentualnie Warszawa.

Osobiście zastanawiam się nad użyciem środków Fluid Film Liquid A + AR oraz PERMA FILM Black lub Vavoline (tutaj nie wiem jakich dokładnie środków użyć).

Proszę o pomoc i sugestie oraz wyniki ze swoich doświadczeń z zabezpieczaniem antykorozyjnym auta.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#2

Post autor: WKRENTEK77 »

Może ogólnikowo, mogą byc te co zaproponowales albo jakiś bitex,a do profili wew fluidol i też będzie dobrze grunt to żeby dobrze zabezpieczyć ew ogniska rdzy jakims preparatem np brunox a nie zachlapac antykorozją udając że wszystko jest ok oczywiscie to nie jest wywód pod Twoim adresem :D wszelkie spinki ,kołki i inne cuda trzymające plastiki da radę użyc ponownie tylko musisz to wszystko robic rozwaznie i z głową ja u siebie sciagalem nadkola z przodu i tylu a kołki bez problemu użyłem z powrotem przy montażu.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#3

Post autor: Młody90 »

a odnośnie zdartych rantów nadkoli od opon co polecacie ?

1. wyszlifować powierzchnie
2. prysnąć brunoxem
3. po wyschnięciu bitex? fluidol ?
4. po tym chciał bym nałożyć jeszcze lakier który mi został.
Pozdrawiam!
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#4

Post autor: WKRENTEK77 »

Na pewno nie fluidol bo on jest do pow zamkniętych ,brunox hmmm tylko jeśli pojawiła tam się ruda wtedy on wchodzi w reakcję wysycha i twardnieje inaczej będzie cały czas się kleił myślę że tu bardziej nadałby się jakiś podklad w np spreyu na to ta farba która Ci została i na to bitex Po tych zabiegach powinno być ok.
Grzegorzu
Bywalec forum
Posty: 54
Rejestracja: 23 sie 15, 17:02
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#5

Post autor: Grzegorzu »

Do samego wiązania rdzy jeśli nie dasz rady piaskować dobry jest też cortanin, punktowo dobrze się nadkłada i szybko wiąże
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#6

Post autor: Młody90 »

A bitex jakis konkretny?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#7

Post autor: WKRENTEK77 »

Ponoć to wszystko to jedna cholera ale z tego co słyszałem to Boll jest niezły potem Bitex ,Autobit .
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#8

Post autor: Młody90 »

czyli epoksyd i bitex mozna z BOLL'a zamówić . ?
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#9

Post autor: WKRENTEK77 »

Młody90 pisze:czyli epoksyd i bitex mozna z BOLL'a zamówić . ?
Pewnie tyle że w Bollu bitex jest nazwany jako środek do konserwacji podwozia. Ale w Polsce przyjęło się że każda substancja którą zabezpiecza się podwozie nazywa się bitex.A faktycznie Bitex jest nazwa produktu firmy Chema.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Auto detailing, pielęgnacja”