E46 318D vp44 nie odpala, 3 pompa m47
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2 mar 23, 23:31
- BMW: E46 318d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Kępno
- Płeć:
Witam, jest to mój pierwszy post tutaj więc chciałbym się przywitać
Otóż kupiłem e46 318d 2002 rok które nie odpalało. Poprzedni mechanik stwierdził że pompa. Miałem akurat taka pompe z poprzedniego e46 ale 136km to wlozylem bo numery się zgadzały. Na stole ustawiłem pompe zegarem, zblokowałem, wkładam do wozu oczywiście gmp było ustawione. Wszystko poskręcałem, nie paliła. Wyskoczyły te same błędy co wcześniej, ale nadal nie chodziła. Na plaku auto chodziło od strzała ale jak tylko przestałem psikac to gasło. Paliwo z wężyków na tryskach delikatnie się sączyło. Kolega mówi że może pompa ze 116km jest inna więc założyłem taka jak miała być, wóz kolegi pompa 500km po regeneracji, auto przed wyjeciem pompy odpalało i nie dawało żadnych błędów. To samo, blokada na stole bla bla bla poskładane do kupy nie pali. Paliwo się ledwo sączy z wężyków, błędy te same. Co to może byc?
46-sterownik pompy wtryskowej - blad komunikacji
43-uszkodzone oprogramowania lub sterownika pompy wtryskowej
Dodam że pompa wysokiego ciśnienia po nie udanej próbie odpalenia cyka bardzo szybko. Mam szykować kolejna pompe czy jest jakaś nadzieja? :s na delphim pompa w ogóle nie liczy obrotów.
Otóż kupiłem e46 318d 2002 rok które nie odpalało. Poprzedni mechanik stwierdził że pompa. Miałem akurat taka pompe z poprzedniego e46 ale 136km to wlozylem bo numery się zgadzały. Na stole ustawiłem pompe zegarem, zblokowałem, wkładam do wozu oczywiście gmp było ustawione. Wszystko poskręcałem, nie paliła. Wyskoczyły te same błędy co wcześniej, ale nadal nie chodziła. Na plaku auto chodziło od strzała ale jak tylko przestałem psikac to gasło. Paliwo z wężyków na tryskach delikatnie się sączyło. Kolega mówi że może pompa ze 116km jest inna więc założyłem taka jak miała być, wóz kolegi pompa 500km po regeneracji, auto przed wyjeciem pompy odpalało i nie dawało żadnych błędów. To samo, blokada na stole bla bla bla poskładane do kupy nie pali. Paliwo się ledwo sączy z wężyków, błędy te same. Co to może byc?
46-sterownik pompy wtryskowej - blad komunikacji
43-uszkodzone oprogramowania lub sterownika pompy wtryskowej
Dodam że pompa wysokiego ciśnienia po nie udanej próbie odpalenia cyka bardzo szybko. Mam szykować kolejna pompe czy jest jakaś nadzieja? :s na delphim pompa w ogóle nie liczy obrotów.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 5 kwie 18, 19:15
- BMW: BMW E46 320D
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
Witam. Mam podobny problem z BMW E46 320d 136KM i te same błędy 43 i 46 . Podejrzenia mam co do sterownika pompy, ale czytając Twój post przyszło mi do głowy że może DDE się uwalił. Chociaż komputer diagnostyczny się z nim łączy. Tobie udało rozwiązać się ten problem?? Co było przyczyną tych błędów?? Pozdrawiam
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 14 Odpowiedzi
- 4138 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 0 Odpowiedzi
- 1407 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: domin997
-
- 1 Odpowiedzi
- 747 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 10 Odpowiedzi
- 3621 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1898 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 438 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 41 Odpowiedzi
- 11700 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 1 Odpowiedzi
- 940 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1832 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5
-
- 3 Odpowiedzi
- 9254 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Frost