E46 318d Silnik gaśnie i przerywa - Błędy
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 lut 19, 15:59
- BMW: E46 N42B20
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: JG
Witam, dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrolka DDE, auto przerywa powyżej 2 tys. obrotów, wkręca się dopiero jak wciśnie się pedał do podłogi, jadąc na biegu z górki zaświeca się kontrolka i silnik gaśnie. Na kompie wywaliło 3 błędy: 4560, 4590, 3F11. Miał ktoś taki problem lub wie czym to jest spowodowane?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
4560 DDE: Prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej regulowane za pomocą natężenia przepływu
4590 DDE: Prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej regulowane za pomocą natężenia przepływu
3F11 DDE: Czujnik położenia pedału 1 (PWG)
Wklej te błędy odczytane w inpa, są tam dodatkowe informacje. Ogólnie przyczyną może być zawór ciśnienia na szynie cr lub na pompie cr.
4590 DDE: Prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej regulowane za pomocą natężenia przepływu
3F11 DDE: Czujnik położenia pedału 1 (PWG)
Wklej te błędy odczytane w inpa, są tam dodatkowe informacje. Ogólnie przyczyną może być zawór ciśnienia na szynie cr lub na pompie cr.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 lut 19, 15:59
- BMW: E46 N42B20
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: JG
Edit. Dzisiaj rano nie chciał odpalić, pompkę podprogową słychać przez prawie minutę jak buczy, dopiero jak się wyłączyła to odpalił.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Brak ciśnienia na szynie, nagraj programem do tego na wolnych obrotach zakładkę nominal/actual i później podczas jazdy, 4 bieg od 2000 rpm gaz do podłogi. Na początek zajrzałbym do zaworu na szynie cr.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 lut 19, 15:59
- BMW: E46 N42B20
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: JG
A jak sprawdzić ten zaworek czy jest sprawny? Mógł mieć na to wpływ chip albo syfiaste paliwo?maniek21112 pisze: ↑4 maja 19, 9:57 Brak ciśnienia na szynie, nagraj programem do tego na wolnych obrotach zakładkę nominal/actual i później podczas jazdy, 4 bieg od 2000 rpm gaz do podłogi. Na początek zajrzałbym do zaworu na szynie cr.
Wymieniłem pompkę podprogową ale to nic nie dało.. Auto póki zimne to idzie jak rakieta, a jak już złapie temperaturę roboczą to się zaczynają cyrki, nie wkręca się powyżej 2 tys. przerywa, szarpie, aż w końcu już wcale nie chce jechać i gaśnie. Zaświeca się kontrolka DDE. Na kompie tym razem wywaliło błąd 4B90, 4560, 4590, 4671. Faktycznie to wina tego czujnika na szynie CR?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Wklejaj te błędy, tak jest czytelniej i są dodatkowe informacje.
4B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w układzie common rail przy uruchamianiu silnika
4671 DDE: Napięcie zasilania 1
Raczej zaworu (od strony grodzi), wyjmij go, przeczyść i załóż, jak nic się nie zmieni to zrobiłbym to samo z tym na pompie cr, choć oczywiście najlepiej kupić oba nowe, tylko to trochę kosztuje
4B90 DDE: Monitorowanie ciśnienia w układzie common rail przy uruchamianiu silnika
4671 DDE: Napięcie zasilania 1
Raczej zaworu (od strony grodzi), wyjmij go, przeczyść i załóż, jak nic się nie zmieni to zrobiłbym to samo z tym na pompie cr, choć oczywiście najlepiej kupić oba nowe, tylko to trochę kosztuje
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 21 lut 19, 15:59
- BMW: E46 N42B20
- Rok produkcji: 1000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: JG
Ten sam temat więc napiszę, jakby ktoś miał podobny problem. U mnie pomogło wyciągnięcie zaworków z pompy oraz listwy i przeczyszczenie wszystkiego, warto też włączyć zapłon na chwile gdy nie ma zaworku w pompie, psiknie trochę paliwem, więc warto zakryć szmatką. Zobaczymy, czy problem nie powróci, dzięki jeszcze raz za zainteresowanie tematem
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 17 Odpowiedzi
- 5922 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: hackunek
-
- 1 Odpowiedzi
- 1901 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 24 Odpowiedzi
- 13815 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paleta
-
- 0 Odpowiedzi
- 1200 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majek23
-
- 10 Odpowiedzi
- 438 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pat5
-
- 5 Odpowiedzi
- 2010 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Bambi1306
-
- 6 Odpowiedzi
- 2843 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dominik09l
-
- 18 Odpowiedzi
- 4485 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kriss2019
-
- 18 Odpowiedzi
- 4044 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adrianos
-
- 7 Odpowiedzi
- 4538 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Spectron