[E46 318d] Inpa railpressure

Workaholic
Bywalec forum
Posty: 48
Rejestracja: 21 lut 19, 15:59
BMW: E46 N42B20
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: JG

#1

Post autor: Workaholic »

Witam, od dłuższego czasu walczę z błędami niskiego ciśnienia paliwa, wszystko już sprawdzone, wymieniony zawór CR na listwie, bez poprawy. Auto nie chce przyspieszać przerywa, gaśnie, wywala kontrolkę DDE. Wtryski ok, filtr nowy, pompa progowa zmieniana. Dzisiaj na biegu jałowym trzymałem gaz w momencie kiedy zaczął przerywać, zauważyłem, że w Inpie ciśnienie na pompie current railpressure strasznie skacze. Możliwe, że ten zawór w pompie jest walnięty? Wyczytałem też, że może być to wina sterownika silnika. Ręce opadają bo nie chce wymieniać pół auta. Ktoś wie?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Tak, może to być zawór na pompie, wklej ten błąd.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Workaholic
Bywalec forum
Posty: 48
Rejestracja: 21 lut 19, 15:59
BMW: E46 N42B20
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: JG

#3

Post autor: Workaholic »

Problem chyba rozwiązany, dwa kabelki od czujnika na listwie CR (tego z przodu) były przetarte i zobaczyłem że dotykają akurat aluminiowego kawałka wygłuszenia od osłony silnika co prawdopodobnie powodowało zwarcie. Dam znać czy problem nie powróci.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”