[ E46 318 n42 -14KM ]ile kosztuje wymiana popychaczy

Mpower
Posty: 4
Rejestracja: 4 gru 09, 22:51
BMW: e46 Mpower
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: sbl

#1

Post autor: Mpower »

Witam chce się dowiedzieć ile kosztuje wymiana popychaczy(szklanek) w e46 318 n42-143km
oraz co jeszcze sie wymienia przy takim zabiegu chce to naprawić bo auto chodzi jak diesel może ktoś zna koszta... :unknown:
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Moge ci powiedziec ze kiedys w e36 placilem 90Marek z wymaina,wymieniali tylko popychacze
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#3

Post autor: zdeniu »

nr ori popychacza 11337512116 - koszt koło 60-65zł/szt.
na rynku wtórnym możesz szukać zamienników LUK/INA, FEBI, RUVILLE które zapewne będą tańsze
Obrazek
krzysiiekb
Bywalec forum
Posty: 48
Rejestracja: 21 mar 10, 10:19
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: TM

#4

Post autor: krzysiiekb »

Witam.

Tutaj masz popychacze http://allegro.pl/item956345063_popychacze_popychacz_ina_bmwe36_e34e46_m40_m43_m70.html . Najlepiej kup INY, bardzo dobra firma i szybko powrócisz do odgłosu benzyniaka. A wymiana w zależności na kogo trafisz. Nie powinni zawołać więcej niż 80-120zł max. Dużo pracy przy tym nie ma.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#5

Post autor: zdeniu »

krzysiiekb pisze:Dużo pracy przy tym nie ma
czy oby napewno ?
chyba trzeba wymontować wałki rozrządu o ile się nie mylę ?
Obrazek
krzysiiekb
Bywalec forum
Posty: 48
Rejestracja: 21 mar 10, 10:19
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: TM

#6

Post autor: krzysiiekb »

dokładnie tak.

wałki trzeba wyjąć, ale nie jest to jakieś skomplikowane, ani niemożliwe.

całość nie powinna zająć dużej niż 1h30min dla kogoś ze sprawną ręką.

pozdrawiam.
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#7

Post autor: zdeniu »

nie sądzę aby cała operacja nawet w sprawnych rękach trwała 1,5h za czym automatycznie idzie cena
wręcz jestem pewien że nie znajdzie się magik który w tym czasie zdemontuje osłony na silniku, pokrywa klawiatury, rozrząd (łańcuch), wałki - wszystko jeszcze trzeba dobrze poblokować - to będzie 1,5h
do tego wymiana popychaczy
no i jeszcze trzeba to złożyć :)
Obrazek
OSA BMW

#8

Post autor: OSA BMW »

No bez jajc 1,5 godziny exspresem?,Szybko tanio solidnie? :lol:
Awatar użytkownika
Greg 318
Bywalec forum
Posty: 310
Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
BMW: e46/318 e30/1987r
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Cork

#9

Post autor: Greg 318 »

"krzysiiekb " jestes szybki i tani lub znasz kogos takiego ?
a auto data podaje czas 4.35-- slimaki jakies
chopper
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 4 kwie 11, 15:06
BMW: 318i touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#10

Post autor: chopper »

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum.
Posiadam od 5 miesięcy 318i 2.0 n42b20. Jestem zielony jeśli chodzi o kwestie dot. mechaniki. Zauważyłem, zę mój silnik troszkę klekocze jak jest ciepły. Szukam info na ten temat i zazwyczaj wpadam na użytkowników, którzy mają podobny problem. Jedni twierdzą, ze to napinacz, inni, że vanosy inni, ze valvetronik a jeszcze inni, zę on tak ma :). Auto ma 110000, przebieg ori, serwisowane w ASO w wawie, auto z polskiego salonu. Czy wymiana popychaczy moze załatwić sprawę? Jeszcze nie bylem u mechanika bo nie wiem do kogo jechać. Kolega zapłacił w ASO za wymianę vanosów 3000 zł tylko, z,e jemu to powyżej 1500 rpm coś na maksa terkotało. U mnie wszystko jest super, auto śmiga, spalanie w normie, moc taka jaka powinna być, żadnych innych niepokojących objawów, tylko ten klekot po rozgrzaniu. Nasłuchałem się już tyle i naoglądałem filmików z rzekomo rozwalonymi vanosami w tym silniku, ze teraz właściwie najlepiej byłoby obejżeć i posłuchać silnika, który pracuje bez tego klekotu. Czy ma ktoś? :). Po prostu zgłupiałem. Z drugiej strony po 110 000 km przebiegu taka akcja w bmw, wierzyć mi się nie chce.
Moze coś doradzicie?
Pzdr
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”