e46 318 Ci nie pali na jeden baniak
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 lis 15, 10:01
- BMW: e46 318Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Brzeg
Witam,
ostatnim czasem cos bmw nie jezdzi na jednym baniaku i strasznie w nim cos tlucze
wymienilem wszystkie swiece pojechalem na kompa i wylazalo ze dalej nie pali na 4 cylinder wiec wymienilem cewke efekt ten sam.
Podczas pracy w silniku cos strasznie stuka moj mechanik powiedzial ze albo valvetronic siadl albo jakas sprezynka od walka pekla do tego ciagle swieci check ba poczatlu mruga pozbiej swieci.
Co sadzicie na ten temat?
ostatnim czasem cos bmw nie jezdzi na jednym baniaku i strasznie w nim cos tlucze
wymienilem wszystkie swiece pojechalem na kompa i wylazalo ze dalej nie pali na 4 cylinder wiec wymienilem cewke efekt ten sam.
Podczas pracy w silniku cos strasznie stuka moj mechanik powiedzial ze albo valvetronic siadl albo jakas sprezynka od walka pekla do tego ciagle swieci check ba poczatlu mruga pozbiej swieci.
Co sadzicie na ten temat?
- SebeQ
- Bywalec forum
- Posty: 95
- Rejestracja: 1 lis 14, 14:00
- BMW: E46 318i & 323i
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- Lokalizacja: Radom
Zmierz kompresję na cylindrach, mi jak wywaliło błąd 146 -missfire cylinder 1 to na początku tak samo kombinowałem z ukł. zapłonowym a okazało się, że przepaliło uszczelkę między cylindrem 1 i 2. Jak się zachowuje silnik? Nierówna praca, chodzi jak traktor, szarpie, i "terkocze" powyżej 2-3 tys.?
Nagraj filmik i wrzuć link z YT jak możesz
Nagraj filmik i wrzuć link z YT jak możesz
- SebeQ
- Bywalec forum
- Posty: 95
- Rejestracja: 1 lis 14, 14:00
- BMW: E46 318i & 323i
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom
- Lokalizacja: Radom
Mi to wyszło w sumie 800 złotych w tym: sprawdzenie szczelności głowicy, planowanie, docieranie gniazd zaworowych, wymiana uszczelki głowicy, kolektorów, pokrywy zaworów, uszczelniaczy i robocizna. Olej i płyn chłodniczy został ten sam, bo wymieniane praktycznie tysiąc km temu. Pomierz kompresję na cylindrach i zrób test na obecność spalin w zbiorniczku wyrównawczym, będziesz mógł wtedy wykluczyć uszczelkę głowicy. A płynu chłodzącego Ci nie ubywa?
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 lis 15, 10:01
- BMW: e46 318Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Brzeg
Czy ubywa nie wiem bo wiecej stoi niz jezdzi ale na wtorek mam ustawiony samochod do serwisu bmw u nas wiec beda sprawdzac co i jak to powiem szczerze w 7er nie mam tyle problemow co z tym ;p
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 2207 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: andrew7
-
- 7 Odpowiedzi
- 1855 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Aleksander46
-
- 3 Odpowiedzi
- 1777 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 4 Odpowiedzi
- 4180 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid_G
-
- 0 Odpowiedzi
- 1445 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marco665
-
- 0 Odpowiedzi
- 1101 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: desiderata220
-
- 7 Odpowiedzi
- 2369 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 3046 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 3 Odpowiedzi
- 1481 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 2 Odpowiedzi
- 1426 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder