[e46] 316ti sterownik DSC MK6 i INPA

e46n42b18
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 10, 21:08
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno

#1

Post autor: e46n42b18 »

Witam. Mam następujące pytanie związane z układem ASC+T w 316ti. W programie INPA, po połączeniu z modułem DSC MK60 (próby połączenia z modułem ASC/ABS wielokrotnie nie powiodły się) w zakładce ACTIVATE mamy dostępnych kilka opcji. Do czego służy i jak poprawnie powinna być używana funkcja E46 ASC/DSC REWORK BLEEDING BRAKE CALIPER FL/RL oraz E46 ASC/DSC REWORK BLEEDING BRAKE CALIPER FR/RR? Domyślam się, że dotyczy ona odpowietrzania układu hamulcowego, ale czym różni się ona od tradycyjnego odpowietrzania bez pomocy komputera. I jeszcze jedno pytanie: na czym polega test (także pochodzący z zakładki ACTIVATE) który z angielska brzmi CROSSED LINE TEST: TEST WHEEL FL/RL/FR/RR?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#2

Post autor: romanikxxl »

Masz ASC+T a łączysz się z DSC? Odpowietrzanie komputerowe? :shock: Druga opcja to może test czujników abs?
Romanikxxl
e46n42b18
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 10, 21:08
BMW: 316ti
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno

#3

Post autor: e46n42b18 »

Tak, mam ASC+T i próbowałem połączyć się z opcją ASC/ABS ale nie było żadnej odpowiedzi. Spróbowałem poprzez DSC MK6 i od razu nawiązało się połączenie. Jestem w stanie z poziomu sterownika DSC MK6 kontrolować i odczytywać wszystkie parametry.

Jeśli chodzi o "odpowietrzanie komputerowe" to mam na myśli tłumaczenie słowa "bleeding brake caliper". Po wybraniu tej opcji pojawia się informacja, że procedura będzie trwała około 8 sekund i należy wcisnąć pedał hamulca w 80%. Zastanawiam się czy nie jest to "dokładniejsze" odpowietrzanie układu hamulcowego wyposażonego w układ ABS i ASC+T poprzez otwarcie "zaworków", odpowietrzenie pompy ABS itp.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#4

Post autor: romanikxxl »

e46n42b18 pisze:Tak, mam ASC+T i próbowałem połączyć się z opcją ASC/ABS ale nie było żadnej odpowiedzi. Spróbowałem poprzez DSC MK6 i od razu nawiązało się połączenie. Jestem w stanie z poziomu sterownika DSC MK6 kontrolować i odczytywać wszystkie parametry.

Jeśli chodzi o "odpowietrzanie komputerowe" to mam na myśli tłumaczenie słowa "bleeding brake caliper". Po wybraniu tej opcji pojawia się informacja, że procedura będzie trwała około 8 sekund i należy wcisnąć pedał hamulca w 80%. Zastanawiam się czy nie jest to "dokładniejsze" odpowietrzanie układu hamulcowego wyposażonego w układ ABS i ASC+T poprzez otwarcie "zaworków", odpowietrzenie pompy ABS itp.
Tu masz procedurę odpowietrzania http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/54/63.Ta opcja w inpie może służy do sprawdzenia czy układ nie jest zapowietrzony bo to jest program diagnostyczny a odpowietrzyć trzeba manualnie :)
Romanikxxl
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”